04/07 /口\d,e班向我揮手
|
|
琴晚;;有得睇成績啦!!
好緊張.
用閃電般去睇@@
個網係咁load.load.load.................
好興. 個死人白痴網\口/
load左n奈
終於開到啦/w\
-_-睇到.
0左
囧左
有d無太相信自己隻柒眼
-_-差到你
全級131
全班三十幾
數學,地理吾合格
v-vthen又比老豆,老母小lu
完.
今日;;去左得福廣場
見到TVB戈個黃中澤0-0; 強大!
|
|
|
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | »
|