11/09                            v-v;亂. 
 

e幾排吾知點解nor事多左好多-_-;(心不在言?!)

好似今日咁...

朝早副眼鏡跌左係路鬼(輕鐵戈d)度;

又吾落得去汁wo!

-_-d人望到囧左.

其他nor野吾講啦!

之後好多人之間同好多人之間又發生左好多野...

人哋出面又係咁..

自己又係咁...

我吾想變成咁呀..

我真係好重視e份友情!

但係.....點解要無啦啦吾理我?!!

我希望你知道..我係重視佢!

但係...我真係諗吾到個原因....

我做錯左野既.....對吾住!

 

我想講我係吾會放棄!我會盡我所能去改我認為你認為我錯的地方=]