09/07                            這些日子=-=; 
 

琴日五點幾去左tammy屋企留下游水;;

點知係4點幾開始 囧;(tammy被tammy爸被騙了X)

去到勁曬下-口-;  咩吾係4:00之後應該吾曬啦咩..?!

佢個池幾深0-0 我要"吉"高先呼吸到-33-

戈陣真係覺得tammy高我好多=-=;

/口\what time i can grow up!!!?

不過-v-*原來tammy吾識游水..

之後我踩水就同佢差吾多高啦.xD  太美好;

THen 係咁教tammy點游水\ ^ /

不過....佢都好似吾係好識=-=v(不過游到既..)

加油tammy!我係深水區等你(汗||)

之後游到6點幾+-+ 肚餓;;(其實之前已經好肚餓)

上左樓沖涼@@;

去左7仔食野=~=

發現原來"寶礦力"係可以沖黎飲=-=v

強大...咩"寶礦力"吾以熱飲嫁咩.....

最後go back home^0^

--------------------------------------------------

才赤了$0$