27/10 -_,-shit!!!
|
|
今日一派就派7科-_____,-真係爽過豬大腸
-_-d死人成績正到喊;
中文;;35/100 orz無背書;
英文;;46/100 orz死人閱讀理解+proof reading
數學;;50/100 -v-吾多吾少zip做la.
物理;;49/100 \口/"一分都吾比我!!
生物;;30/xx(-_,-總之吾係100分) +v+爽過豬大腸!
地理;;50/100 -v-都係吾多吾少.
-2-;唉........................................................比人小左餐,晚飯都吾洗食lu~
報告待續xp
|
|
|
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 25 | »
|