| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 1 月 17 日 星期日  |
|
2010-01-17 |
|
真的要打一打blog才行
真的不吐不快
真的心已淡
真的很習慣
-同一件事一而再,再而三的發生
-真的好煩好厭
-怎麼了?你不會厚面皮到以為做了那丁點的事就妄想我會下火?
-我唔當面發你脾氣算好喇!仲要笑住對你,你癲左?
-我唔否認果晚我係有心特登的黑了面呀!
-so??
-你諗下你地做左d乜先啦!
-有時唔好怪我無情
-係有d人無義先既
-我係搞大件事又點?
-一向我討厭呢樣野係識我既人都知
-我唔係冇話過你亦都唔係冇表明過我唔中意
-不過你係要挑戰我底線既
-ok fine!
-我就比你一直挑戰落去
-有d野唔係一句唔好意思/對唔住就算
-我都有我既原則
-我亦都唔期望有人知我講緊乜
-你心虛既話自己知算喇
-我都想你地有面
-呢啖氣我由除夕忍忍忍忍忍
-算數
-打哂出泥條氣据哂
-如果你真係想甚麼fdship 4ever
-唔該你改下囉
-我真係唔想以後對住你地我講野要句句有骨慌死啃你地唔死咁
|
|
|
最BEAUTIFUL的MISAKO @ AAA !
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 23 | »
|