のBLOG。いつでも。いつまでも

roypotato
暱稱: 珍重
性別: 男
國家: 香港
Self Introduction =]
♠ 姓名 頌
♣ 年齡 17
★ 興趣 聽歌 打文 吃喝玩樂 傾電話
♥ 討厭 自以為是的人 不顧別人的人
♤ 喜愛 AAA DI2DA
♧ 感情 永遠單身
☆ 生日 ㋆ ㏠
♡ 願望 -v- 很多...
網站連結
AAA HK Unofficial Fa...
AAA Official Website
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
最新文章
2010-11-22
2010-04-24
小故事
Tell me your wish
風水命理
文章分類
全部 (23)
日記 (5)
未分類 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
2010 年 1 月 2 日  星期六   晴天


2009的最後一夜和2010的第一日
分類: 未分類

終於終於來到這糟糕的2009年的最後一天
好開心
因為可以和RUBY&EDEN一起過=)

要謝謝EDEN你送的巧克力
好好食呀-V-
死啦我沒有送禮物給你-__-
不過請問這是聖誕禮物還是新年禮物-_-?
聖誕好像遲了一點
新年又是剛剛好準時
(以上廢話)

出了MK
去了朗豪

影到好多好多靚相相=V=
因為真的好靚
(死啦我發覺我個額好高頭髮好薄=.=)


之後去了信和
(出MK又那可以不去信和呢?)
好我決定要買安室的碟
(等我好有錢的那時)
我見到有D狄易達相跟本就是我們拍的搞錯=.=

之後打算影一輯2009年最後一次的貼紙相
點知多人到爆
所以沒有影囉
(其實明明有兩部沒有人的,但沒有人的原來應該猜到了吧。)

行多兩行就上了熊館
(一間充滿好多好多好多好多好多好可愛好可愛好可愛好可愛的熊啤啤的Cafe)
真的好很多熊啤啤咩事=.=




(我的表情好樣衰)

真的好好玩好好玩好開心=)

之後我們order野食都搞左一陣囉=.=





(為何Eden那杯高咁多?)

Cafe老闆和我們玩大老二(神來也?)
wow 個玩法好正正
搞到好似麻雀咁=v=
那個仿牌九的遊戲都不錯玩囉-v-

之後去了YMT地鐵站等Ruby表妹和她男友
(好搞笑的兩個人)

出到TST
好Q凍囉咩事=.=
不過我們霸了一個好好好好好好好好(x10000000000)的位子
只是有幾棵椰林樹影水清沙幼的椰子樹阻了國金的底部
簡單的說就是冇野阻住我地-v-

期間呀林和呀韓(表妹和男友)去了7-11買了兩枝好好味的Vodka
(拿我都說我酒量好架啦沒有貓呀)
(搵天一起觥籌交錯啦我地~)


期間起哄了好多次
原因是頭頂的英國保誠變了好多次色
但我們多次以為可以倒數囉=.=
(這一晚我大大聲講送d人去赤壁監獄,好吧,其實是石壁監獄,我錯得好離譜。)
(又,重點是大聲到有人聽到之後望著我笑,好樣衰。)

我們一直等一直等一直等一直等
等到梁嘉惠變左咁樣↓

她等到
嘴都大埋

我們吹了成晚風
終於等到倒數了
好開心
成場人一齊嗌新年快樂
好開心
但更開心
是可以和兩個好痴線的朋友一起過=)




倒數完去了清真寺那兒等人
我等呀等 等呀等
之後我睡著了


等等下等到唔想等
所以唔等
(我覺得此舉有點不禮貌但我buy-v-)

點幾鐘去左荃灣食野
well
都唔知咩來的這樣沒有那樣缺貨
結果我那個19蚊的食唔哂就走了
(因為真的好熱而佢又話冇凍既= =)


2點鐘在荃灣西等車
返到家都3點了
結果我4點幾訓
今日仆他的小街街
今天8點樓上係咁鑕
我醒了/_____\

ps. 我和Ruby向外國人兜搭

ps2. 謝謝ruby媽送我的巧克力=)

ps3. 真的好好氣氛,我喜歡

 

再續09小事大回顧

這一年,我愛上了宮心計,結果,我痴線到係咁叫人洗腳婢

這一年,我忘記了發生了啥,所以回顧又告一段落吧

發表時間:2010-01-02 11:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

         
最BEAUTIFUL的MISAKO @ AAA !
絕美的AAA!