今日......
頭兩堂''老師冇返....
唔洗上.....玩玩玩!!XDDDD
之後過過過''
PE堂.....
kakakaka''玩欖球
我最鐘意既野之一''
不過peter仔太強喇''
比佢成個搬走''
我又受曬傷.....不過我開心丫^^
傷得開心........
之後潘部電話玩玩下......掉左''
佢自己都唔知><''
唉~~~~搵唔到嫁喇''
放學...等埋化化佢地''
好無奈牙''><
我買左個野飲''
飲左小小''比左化化.....化化離口
張小麗又傻到自己飲...又唔離口''
最討厭唔離口咁飲人d野嫁喇''
之外同佢地分離''
我同正叔一齊走''
傾左一齊''
今日係咁多><''
88~~~
哈哈.....星期日''
係pet pet最鐘意既日子''
不但可以訓耐d''仲可以唔洗返學....
但唔可以見到大家.......
有好有唔好><''
講返今日.....
我牙e入黎.....
煩死''
我唔理佢.///成日煩住我打機''
夜晚食壽司......睇下''
好x大牙’’
有成個手大''
之後.......又打機''
改下日記下''咁啦
冇咩野喇''88~~
cm牙''^^
今日/..../
朗誦比賽喇';'
78分.....
好好嫁喇''
之後去少福;
............
攞左爆食物''^^
之後再趕去牙爺到''
好累牙><''
9點幾先返到.......
睇唔到死亡筆記電影牙''\___/
今日大約係咁啦''
今日....無咩時間''
打小小啦''
宥情大多發生係放學後''
練朗誦''6點幾放.....
化化....張小麗...Ling....儀一齊放''==
化化玩野....令張小麗pk''
化化都有...不過張小麗好傷囉''
唉~~~嬲曬全村人''
算啦......
今晚...dinner''又食pizza''
唉~~~好慘牙''一個月食幾次pizza''
好慘牙==(曬命中);''
聽日去比賽喇''緊張....
今日........
返學玩玩玩......
冇咩特別丫''又係咁.....
放學....本來走緊留堂''
之知比黃老師見到==''
死左''
好彩....30分鐘到走得^^
之後睇歌唱比賽....
有趣有趣><''
之後同正仔一齊走....
同佢傾計.....都OK嫁''
可以知道多D野^^
返到屋企....玩電腦;;
去CM喇.....88~~