唉...today我好黑仔牙...10:35起身就比我老豆罵//佢話我冇叫佢起身,,我衣為佢放假未唔叫佢囉!!咁都有錯..不過我忍佢//因為我仲未可以[飛]出去這一個家//忍忍忍...
到左下午..小鬼打比我問我去唔去游水//我都未買泳裝點游者''唔通游祼泳咩!!佢又話咩鄭小姐係到..佢叫我來//關我Q事咩..我又唔係同佢好熟!!
zzzzz好眼訓牙//要zzzzz//886
哈哈...我個日記出生la..today...英..小鬼同灝一起同我過生日//好happy!!不過我地吵架吵到不得了。。886︿︿訓教la