今日.....
開心啦!!!
英文OK易啦''都識識地!!!^^
唉...又未派默書(明明好好嫁碼)
之後......
上中文''
盧老師今日好D喇...D心情!!!
無咁....無咁''火啦.....
聽日得返化化同林賀說話''
真係天生一對牙^^
之後牙''
科學......老師無返''
不過''第二個老師恐怖''
2B好乖牙''果時....
好似係係科學''
同張小麗講返野......
係唔係牙???臭英!!@!
之後幾堂同佢傾計''
哼....最衰都係佢''令我冇聽書....
(哈哈...明明係自己同人傾'')
放學...要留盧老師!!!開心牙''
(傻仔....留堂都開心=='')
留完/..../係車站又見到張小麗!!!
好彩好返者!!!唔係死得''又面左左牙!!
之後邱又黎左''
張隕麗問我去唔去........(一個地方!!!)
廢事講左出黎''又有D人罵我啦!!!
返到屋企'''一定要訓返陣先!!!
之後食飯!!!
今日係咁多LU''
我要送CM比人喇!!
88^^ |