今日唔知有咩好講!!!
上人文果時.......
又比班人話''潘生''
.............
算啦.....都慣喇!!!
同你明明係冇野嫁碼....點解成日都比佢地話嫁!!!
唉....衣為唔洗交中文既''so冇理佢.....
lunch先知......要交作文同課後''
趕到作文又趕唔到課後......
想留堂...但又有3個免死''逼我用左佢==''
到左中史....好彩合格''cool......輕鬆曬!!!
高潘小姐0.5分...哈哈''
不過係成績表到都係64丫''
放學.....要去數學補測>..<
本來有好多都唔識嫁!!!
好彩有邱炸!!!
多謝曬你牙!!!
之後立刻趕返屋企睇''21''
點知做完喇!!!
夜晚....打巨商''玩左1個鐘.......off左''
再入返去....無理頭回曬d經...慘慘慘!!!
又要up過!!
唔打喇!!!
聽日又打唔到''
後日見啦!!88 |