-小PET子^^
rubbish852
暱稱: ︹pet“pet〕
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
放假......''
得閒到........''
><''
考試
.....
文章分類
全部 (97)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 97
留言總數: 187
今日人氣: 1
累積人氣: 3077
2007 年 10 月 25 日  星期四   晴天


黑仔到死!!! 感動 分類: 未分類

 >..<

今日好黑牙!!!!

一返到學校....早會果時''

alan話我個''羅pat''有香口膠.....

睇一睇''大叫.....d   form1同2a望住曬!!!

好魚牙!!!之後

綺敏姐叫我去洗手間ko佢!!!

好正叔陪我''

唉.....返到去之後

alan講''羅pat個pat食香口膠''

..........

無奈''

到中文堂......

要說話''

條題目好難牙.......

同潘小姐講''比佢串''都叫你琴日講嫁啦''

............

不過琴日真係易d!!!

算啦''都講都幾好!!

唉......到左英文默書''唔識牙!!!

miss lee狂罵我地''慘慘慘!!!

早知溫熟d啦!!!唔怕...下次100比佢睇!!!

之後同潘小姐講.....

佢話form 1果時都唔合格慣嫁啦!!!

....hurt爆牙!!
衣家我好努力嫁喇''(哈哈)

唉....放學搵林老師練朗誦''

4:45先放人....慘!!

今日過得好慘牙......

聽日派默書都唔知點'''

明天會好d既!!

88



2007 年 10 月 23 日  星期二   晴天


>..< 不安 分類: 未分類

 今日唔知有咩好講!!!

上人文果時.......

又比班人話''潘生''

.............

算啦.....都慣喇!!!

同你明明係冇野嫁碼....點解成日都比佢地話嫁!!!

唉....衣為唔洗交中文既''so冇理佢.....

lunch先知......要交作文同課後''

趕到作文又趕唔到課後......

想留堂...但又有3個免死''逼我用左佢==''

到左中史....好彩合格''cool......輕鬆曬!!!

高潘小姐0.5分...哈哈''

不過係成績表到都係64丫''

放學.....要去數學補測>..<

本來有好多都唔識嫁!!!

好彩有邱炸!!!

多謝曬你牙!!!

之後立刻趕返屋企睇''21''

點知做完喇!!!

夜晚....打巨商''玩左1個鐘.......off左''

再入返去....無理頭回曬d經...慘慘慘!!!

又要up過!!

唔打喇!!!

聽日又打唔到''

後日見啦!!88



2007 年 10 月 22 日  星期一   晴天


無聊'' 分類: 未分類

 哈哈''

好X耐都冇打日記lu''

我都唔知打黎做咩嫁!!

不過我冇打咁耐.....

都有人上黎''太多謝你地喇!!!^3^

講返今日先....

今日又要prefect''

幾好牙''prefect'果d人其實幾好嫁!!!

alan今日同我一齊當值''開心^^''

第一堂''數學......

同過以前一樣....都係咁嘈!!!

 唔理佢lu'''廢既sir''

之後到牙令仔既堂......(人文)

不過成日都比佢吵''

就係因為潘小姐既所為''

唉.....巨商牙巨商!!!

衣家有太多人玩喇''

有好有唔好.....

又多左d人搶怪!!!

唔係好想再咁努力讀書牙....好辛苦牙!!!

不過我要追近你!!!so.....我一定唔可以放棄既!!!

我要努力學好英文去睇你既blog....呀fi^^

今日冇攞好多野.....英默同通告都冇攞''

剛剛.....黃綺敏打比我波.....

怕怕牙.....

英默...今日又要留堂''慘慘慘!!

cool......\

仲有咩打呢!!!

好似冇囉...咁88!!!

聽日睇心情打唔打啦



2007 年 9 月 28 日  星期五   晴天


一切還原!!! 分類: 未分類

 今日.....大家樂返左大6''

so....佢冇同我一齊返學'''

星期5.....等左好耐'''

可以放假lu''

不過.....

今日都發生左好多事//

好黑牙......

電腦比潘sir留''

第一個小息....比人玩''

做左風紀...慘牙'''

lunch之後個小息...又比老師話''

唉......算啦'''

今日唔知點解同潘好返'''

kai kai地'''

放左學'''張小麗打比我...

話部相機係學校......冇攞'''

仲知今日2b都好慘啦!!!

夜晚去維苑食飯.....

聽到牙fi首''多謝地球''

好好好聽!!!

幾好食丫d野!!!

冇野打喇....好激氣牙==''88

 



2007 年 9 月 26 日  星期三   晴天


又悶又火!!! 分類: 未分類

 今日放假......

10點4到起左身!!

做左個三文治....OK好味啦''

之後就打機'''

12點果時打巨商'''開心死//

1點幾..大家樂打黎'''

佢問我係邊''我就話係屋企...

之後佢問....你講野牙'''

我個火立刻上左黎''

心想(我唔係屋企係邊牙......你就唔係者!!)

冇野想同佢講.....

到左夜晚...

好想溫英默嫁.....

不過冇曬心情.....

唔知係唔係冇左潘小姐....

同我賭''so冇左鬥心呢???

唔理喇...死都要100分牙!!!

唔可以因為冇獎金就唔溫嫁.....

LawPet....加油牙

我要溫喇''88