-小PET子^^
rubbish852
暱稱: ︹pet“pet〕
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
放假......''
得閒到........''
><''
考試
.....
文章分類
全部 (97)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 97
留言總數: 187
今日人氣: 0
累積人氣: 3086
2007 年 9 月 23 日  星期日   晴天


懶...... 分類: 未分類

 琴日晚上1點幾....

同化化傾電話''

傻嫁我...1點幾都傾電話''

不過...我都訓唔到''

同化化傾下傾下....

知道左小小佢既祕密''

不過唔講得..

真係一個''不能說的秘密''牙

哈哈''

傾到1點9到就88囉''

到今日11點....

大家樂打黎...

叫我去正豐到''''

都未訓完....唔去!!!

3點幾...要自己去'''好慘慘//

不過攞到liten.....都好

返到去屋企....好累牙'''

msn....

我係海盜王識果個女仔...

問我玩咩online波....

巨商...

佢玩夢之歷險波..

佢叫我玩'''

慘...咁就比人叫左玩

夢之歷險''

衣家同正叔玩cs....

幾好玩....

唔得閒打喇....

要做功課牙....88''

聽日再打啦!!!



2007 年 9 月 22 日  星期六   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:我最愛既明星.....哈哈 )


2007 年 9 月 15 日  星期六   晴天


心情特別好'' 開心 分類: 未分類

 ..........

E排心情特別好

唔係點解E排

心情好好牙^^

不過今日好悶牙==

成日係到打機''

又唔知打咩機喎--

 格用住部電腦+_+

傻傻地>..<

晚黑.....冇野做//

睇個咩新人歌唱比賽

好令牙....D男男女女(反話)

個第一真係好令仔牙....(真嫁)

幾好牙佢唱得......

 



2007 年 9 月 10 日  星期一   晴天


又係咁.....日日都係咁!! 無奈 分類: 未分類

 今日......又係咁囉'''小息玩黎玩去...

頭兩堂都係音樂...今年係第二個人教lu''

慘...冇得玩><我地好靜牙....佢又成日講埋

d唔好笑既笑話(廢).....但係佢教得好d牙//

貝多芬d歌....幾好牙''可惜佢''香''左....

兩堂音樂之後.....我立刻走返返課室...

趕住抄中文牙.....2b係抄功課既時候''

係最好嫁==''

之後.....成功抄完^^

我好慘牙.....成日alan都

話我同肥威有野''跟住

d人又話我同潘.....

我都唔鐘意佢....

關我q事咩--...

不過2b係咁嫁><

放學lu.....我陪大家樂找miss lee

反正我得閒+_+..唔怕

等完alan之後.....我地就走lu

小鬼都一齊....佢問我借電話--

之後又唔比返我波....

我未搶囉...alan影左相

小鬼好似嬲牙.....唔好意思牙''

之後去左買芝士cake....好食牙^^

今日冇野打lu.....88

 



2007 年 9 月 9 日  星期日   晴天


忙死人.... 不安 分類: 未分類

 今日入黎.......見到有4個CM//開心死....立刻想打日記

今日//12點幾同黃x儀and小鬼去買1壁報d野

好熱牙.....仲要出去...慘''

買到腳都廢左.....累死....

之後黃x儀走左......

小鬼話去食m記--又要我陪佢...

佢食左果餐......我飲左杯野'''

果時佢同我講左好多野.....

多數又係同一個人有關....(大家都知係邊個嫁啦....煩)

之後我同小鬼去左ok到睇下...有咩game

好玩''唔知大家有咩好意見呢??/

我買左巨商碟牙...開心死>3<

之後我送到佢係西站...就走lu''

仲未可以休息住==''

我又要同大家樂去買book.....

係果到見到尹老師.....怕怕

好累牙...唔打lu''88