琴晚冇教好訓...= ="
12點幾,,我1訓教....樓下條仆街就同佢戈老公系到嘈交,,
頂佢地...爆晒粗lo咩事...
佢同我爆左粒幾鐘\口/"
搞到我成點幾先有得訓....
訓訓下2,3點...又比我ba&ma嘈醒左,,
佢地又系度嘈!!!= ="
嘈左1陣...佢地訓左...
之後格泥屋d友仔系度睇電視...嘈到乜咁lo5該\口/"
開到鬼火咁大聲=口驚死佢聽5到戈d
跟住...又訓...訓到7點幾....我格泥屋戈條死肥仔,,
渣住碌筷子系度烤泥烤去....[[好好玩ah!?我泥陪妳玩丫笨- -"]]
成晚只系訓左幾粒鐘= ="
之後開機,,邱少叫我去佢屋打麻雀,,
我同絲去左佢家,,搞左好多kaiii子ㄉ=]"
跟住叫左個外賣,,g00d!!/\ /\
<<令-\/-
之後n絲閃人,,閃左落錦記食糖水,,=]
跟住行多陣....走埋...
==========================================
在家...同盈玩野...
玩聽兒歌...
卡卡卡卡xd
|