today終於可以返學la~~TuT
見返D人類ge怪物~
咦!!!!!!!連弟好乞人憎
憎屎佢!!!

ar屎被左本便利我地c~
同領、李樂生、肥Bee研究大家食邊間真同好食~~
肥Bee彈左句[呢~果個有個x頭、狠樣果個咪係真個囉!!!]
笑死我XDDD
女人、麗、霞、領、我5個練歌
練歌果陣我同領玩天下太平~
我輸左=o=''[我地整果XX彈、花圈圈網、熊網、馬嬲網、貓網]
領屈我=''=
之後以井字過3關決勝
女人出馬~開頭佢引以自豪ge井字1路打和,佢話[無可能ga!!!.......Xn次]
最後佢都贏左~ar麗又玩埋一份~~kaka!!
我同領嘈~~[咆吼=''=b]
叫到聲沙
|