朝早6點幾就起左身la~~
阿霞仲勁!!!6點正就起左~~$430喚醒她沉睡已久的惡靈XDDDD
7點幾去到運動場
其實都5使咁早到ar . . .牙我時間=''=
我、女人、霞做終點計時
麗做跑腿=v=~領做排名次ge
好驚計錯時ar. . .你知la~人地明明第1名被自已搞到得第2. . . 好慘ge ma
報時報到聲沙T^T e 份 jod都唔易ga . . .
人地召得慢我地又要遲食飯

1:30先食到飯ar~仲要剩底D人地簡剩ge!!![餓狼傳說]
以為有得即日拎人工
點知 . . .蠢左
wkc係接力度跑贏左~~全靠戰神ge飄移炸
yeah~~
放天去食米線
女人、麗一對對本來好地地
點知佢地又嘈~~
真樣衰`@@
夜晚.................
悲劇、血案、傷心欲絕、心寒
以上係我ge想法
我無論點都5會原諒妳.......[紅色代表我ge決心、黑色代表我對妳已經無期望] |