白癡的我. . .5認蠢都5得T^T
下次5準再犯D咁ge錯. . .
1:00 - -返wkc
咁機XDDD呃飯食~
la la隊又有人發皮4. . .
黎到最後關頭先黎搞D咁ge野
估你5到. . .見佢平時著校服咁娘
原來收收埋埋. . .
更估5到你係咁任性. . .=''=
領又買左個play boy~~
臨聖誕果然5同D~
放左我、寶、女人、霞、麗去左行街哇>w<
係mtr. . .女人發癲. .將老母面D粉加入薯片度=''=
咪咁la. . . .
同家梁會合就去食野
kaka~~我完全知ar梁食乜~~嚇屎ar麗XDDD
家梁好噁心
搞完....乜乜之後又掂我=Q=屎吧你
陪寶睇錶~~仲同眼睇下有乜銀包o岩姐夫
霞同寶都買左All star
霞:灰藍紫色、寶:桃紅色[毛毛黎ga~~]我都有被意見^^
又買左puma個袋
霞:粉紅色、寶:白[我同領都幾中2果個]
兩個買D野都一樣=w=
我地中途走失左好多次
咁多人行果然真係. . .不過都幾好玩
行緊果陣我出醜. . .被女人睇到晒. .佢大留意我la=''=
仲亂同人改名[li li、me me......]5要ar><
見到大姐夫!!!!!!!!!果然幾靚仔
ka~~5好成日嘈ar知嘛[2家得領未見過佢~~XD]
同女人去買粉底
麗做左D好大膽ge野
下次5好la. . . =''= &原來女人[尤其係女朋友]都係會打橫黎講ga~~
仲同家梁嘈
最終蠟筆小麗都屈服係家梁手上
阿麗講果D乜. . .拉佢去之後坐上架寶馬度. . .笑死我同霞XDDDDD
補7/12一句
我一路睇住佢地5個咁努力. . .
may may梁係度認屎認屁
佢地有乜搞5掂咁陣你有鬼幫過手咩. . .5好玩la,敬老都5係咁ga~
|