妖!一大早就要返學.....麻Q煩
返到去先知要Do咭=''=唔係呀嘛
補習o者~使唔使咁呀
個補中史ge ar sir好廢......@@
佢淨係點名都搞左成半個鐘
講書又慢...無la la停低唔知想點咁
仲有,上上下見到何濤個龜樣......好囉喎......星期六返黎已經好那個
佢仲要玩巡堂
有冇病呀=''=|||||||
終於落堂....阿sir臨走前彈句;希望下次唔係我教你地。
喂!!!!你估我地又好想你教呀

我地咁稀生返黎佢又唔識書,白白晒左成個鐘
仲要我7點幾成身
9點半放,太早la
我同首領傾究竟睇戲好定唱k好
最後都係去左睇戲~^^~ka!
我地去睇掌門狗哇~~
其實係我提議ge
好好呀~開頭仲有荒失失企鵝ge短片
好笑ing>v<~4只kid鵝好似我、領、霞、麗
[首領當係果個隊長la,霞係果個卒仔,我係成日話要[炸左佢.炸左佢.炸左佢.....]果個,準低果個就係阿麗~哈哈]
掌門狗都ok~不過中間有D悶場lo....首領有D想訓[係我話去睇..如果悶親佢就死la><]
不過後面好好笑~都算值回票價
D免仔好得意~見到阿高、華力士果D泥膠上ge手指紋........全人手制作....感受到制造呢套戲ge人用左幾多心血同耐性
遂個動作、遂格拍........如果香港有D咁好ge電影創作........成龍都唔使話咁勞氣la
ka~唔好講被人知首領笑得太大聲~''囉''左呀
ka~我地見到D預告就套套都想睇~下次睇乜好呢
之後........食野la~我同首領為左換果3只小妖而去食兒童餐=w=
見到果3只小妖仲興奮到乜咁><
ka~!我遲D想換埋斜留院XD
我地仲見到一家日本人呀@@
阿爸、媽、兩個仔同細女~
我同首領起勢咁''目及''果兩條仔~[阿哥幾靚仔哦~^0^雖然得幾歲,但大個一定幾靚仔下的]
個妹妹個樣幾Q........不過好詭異囉........好有拍鬼片D細路女D feel
佢只眼........><捻起都打冷震
我勁白癡咁背住佢地阿爸、媽向果兩兄弟講:[ke~麼~芝~]<-[日文,意即:好舒服。常左日本AV出現]
首領見到好無奈^v^b
去左影相喎.........嘿^//////^今次批相...好㊣~ka!
我地行左一陣就去首領新居[首領用左好多$$.......買左好多野=''=]
我幫首領洗下D野咁la~~之後又睇下D相
我地兩個係廁所..........洗公仔XD~
首領有好多野唷........好多公仔[有D係我送ga~ka]
仲有一堆我認為可以掉但佢又當係寶ge野=v=
仲有就係好耐無見伯母~~今日見到佢la~
下次我要留係首領家食飯~~[本來想留係度過夜的]
|