睡夢中果陣聽到阿爹抱怨:阿儀成日返ga....
嗯...爹~我都唔知你會咁掛心我...咁又係ge...一個人係屋企好悶的[雖然你成日冷街=w=]
遲D la~遲D我陪你多D ga la^0^
哇.......今日真係咳到我屎屎下T^T....
肝都就黎咳出黎lo陰功
仲咳到變左鴨仔聲[成只唐老鴨咁....呱呱呱....呀呀呀...]
call野好辛苦...
好衰ar.....gloria佢叫我個全名呀....

又同佢係樹嘈~~ka~好玩呀
咁D時間會過得快D~~
不過!!!!!!有條屎8婆搞到我簽紙!!!!!我服呀

我特登買左個7仔飯[唔想食得太熱氣=''=]
不過無咩胃口...食唔晒lu...好o徒野呀我>_<
kit返我放.....無奈=3=...又見唔到inti喎>''<
今日又係好忙哦~~忙完一輪
落去休息室坐陣~ka~傾下偈~笑到喪左XDDD
嘻....tracy請我飲湯[東瓜湯~㊣!!!潤喉ing~
]
我尋日被澤澤訓話....=3=....所以買左廿4味黎飲
我好勇呀~~一口氣飲晒>0<[勁苦]
我仲買左喉糖呀
雙重夾功~~希望快D好返[我今次唔會再咁為食食晒D糖....希望la]
聽日返學驚被人捉=''=
唉....好煩呀
|