|
今朝起身好緊張呀>v<
為左首領個生日我同阿霞準備左好耐[阿霞出得最多力]
返到去我地扮晒野~懶係唔會同佢慶祝
而佢都信~仲好唔開心~ka.....我地個計劃成功左一半......
到左Lunch ,kid坤同女人使開首領......我同霞兵分兩路
霞搞電腦果D野[霞整左個好感人ge短片播被首領~~]
我去拎蛋糕[2磅重.....]加多個鐘sir請ge迷你蛋糕>w<
幾經辛苦~終於等到首領返到班房...........Happy Birthday~~首領>3<
佢睇到個短片同聽到我地唱歌就感動到彪馬尿~~傻女~之前唔睬你係被個驚喜你炸.......
我同阿霞對converse

被首領~~之前佢睇中左嫁~~不過搵唔到果只色

佢好似好鐘意咁o波.....不過又唔多捨得著
傻婆!鞋係要黎著的
奶羊、文西都有上黎.....我同首領去送蛋糕ge其間
奶羊竟然用佘sir部腦上咸網
金堅同濕豬又玩掟蛋糕.....講好唔好玩呢D嫁嘛.....
搞到霞嬲la......真係衰
好彩後尾都冇野~
Lunch完左又上堂~上Art畫油畫
ka.....被濕豬so擾
畫得唔好=v=b
成班傾下笑下又放學
放左學同首領、霞、麗、女人去食西餐^^
個侍應態度唔多好=3=不過D野食ok~
我地狂影相~~仲拎餐廳D花黎玩XD
食飽係商場度搵地方坐&繼續影~~
仲錄左段強姦女人ge片^^''
本來好地地.......點知黎左班low B的人
無端端話我地嘈...就算嘈都關你事lo
出咩聲o者你地
仲話乜係走就快D之類
擺明撩交打.......佢地臨走仲話我地豬排><
佢地咁多個無一個靚lo[一個死TB、一個死肥婆、一個死金毛同一個唔夠姜出聲ge男仔.....]
仲一邊走一邊話我地唔夠膽吹雞
佢地走到咁急唔知邊個唔夠姜呢?
麗果D吹雞囉.....我地坐係度
佢地過左好耐先返黎.....話乜1分鐘內吹人黎
點解呢場條樓梯度..淨係得把口又唔行動下
仲突然車支筆過黎..差D車中麗同霞....車完就走..R底怪
阿樑果D黎到刮唔到佢地
一定係走後門.......=''=
又係佢地嘈先
又唔夠膽同人打....
唉...上年又係咁~最衰佢地.........
後尾樑拎左個Condom出黎[黎支味]

我地狂搶.....我都有份[唔好誤會....我用唔著.....不過係為玩而搶]
睇到班佬o晒嘴...仲衰到掉左個盒係地下
阿霞搶到走光=v=b.......
陪唔到首領去唱k.......sor呀....不過我個心會陪住你的XDDDDDD
今年可能係咁多fd一齋慶祝ge一年.....我由F.1識到而家
F.1同你一組......去黃埔同床....捱夜...
F.2同你一齋玩.....友情加深.......唔使分班>''<
F.3同你為3B班整野食...腸仔波羅......嘻嘻哈哈又過到一個學年
F.4同你渡過波折重重ge學期...好記得你背住我曳上5樓........我呢世女.......都唔會忘記果個背影
你好努力咁行過每一個階梯.......每一步都係我地友情ge證據
到今日F.5,我地到左半成年ge階段,我地冷戰過、一齋喪笑過...我知...我呢世都再搵唔到一個比你更好ge知已.......
我發誓會盡我所能去kepp住呢段友情....
友情恆久遠~霞儀麗婷永留存~Ya><
首領T^T我愛您呀
@3@ |