Today....PE我有上ar~
好耐無上lu~我懶嘛
何濤要我地跳高. . .我衰到扮跳左. . .ka
女人對交剪腳好勁!!!1米都可以跨過
我得果1.5米~要我跳1米. . . .唔好玩la何濤

今日食m記~~霞撻我個朵出黎
結果送多左個湯同批=v=b[5知有心定無意?]
阿霞仲要誤導我地去錯地方等>''<
我個何包多左好多散銀lo~
個個都被毫子我

羅毅螢返左黎[係紐西蘭返黎]冇見幾年~佢變左好多ar...靚左,肥左
coc 3堂5使上lu~~又無王管
大家係度打馬吊、聽歌
我地班究竟.....=口=''
放左學幫超哥、ar妹佢地秀字
wkc好變態. . .無wkc 3個字就5被著
咁冷. . .無冷3著好慘ga ma
我都算勁ar~3個鐘搞掂兩件冷3!!我好叻啊><
首領....真係5想你同佢嘈ga~
雖然你今次真係好嬲好嬲好嬲.....
不過屋企成日大吵大鬧ge我真係5想見到你咁ar~
有時愈盟件事就愈不可收拾ga la.....我知你明ga~
|