唔知典解朝早愈來愈難起身
返到去又想訓喎 . . . .
不過都唔夠首領咁勁~佢幾乎由第一堂訓到尾
所以我今日都唔係咁見到佢個樣XD
要阿霞出馬先得[咆吼]
好變態~F.5真似係喪賭lo!
我lunch返到班房見到起碼20個人圍埋一齊玩3公
隔離班D人都係度~賤賤、奶羊[死仔=''=]、肥蟹、水怪. . . . . . . .
仲好似聽到有人見到人入黎就講[發財埋便~]=口=''''''
遲D睇怕會帶骰仔、魚蝦蟹、牌9返黎. . . .
o係度圖書館~~圖書管理員小姐 V.s wasabe
好激烈~~不過圖書管理員都冇解ge . . .
我覺得係佢冇理取鬧lo
返Coc~搶紙搶得好激動[我被劉智杰推到爭D跌低]
阿霞好可惡>''<!!!!!!佢抱起我喎,之後就話我重左

仲要勁大聲地,仲話我死肥婆=(00)=''
好肚餓ar!!!決定放學去食野~
點知阿霞借caricature借左咁耐!
借成6本~~服左佢
ka~~同kid坤、5+樑食米線~
5+樑逼我食辣野T^T. . .仲用D酸菜污染我D炸醬
作屎佢=''=~
同霞行返去,仲係途中買左朱古力>3333<
阿霞買左只Patpat熊[BB版]
無耐地,佢一味扯出黎同自已比較

最衰ge就係真係好似!!!!!
佢仲睇書睇到笑到趴低咁,嚇親我
仲so擾我=''=不過真係幾搞笑XDDDDD |