領冇返喎......佢病了......
[一定又係踼被吹冷氣扯高件衫訓凍親個肚仔la]
阿霞又跟住唔舒服呢
佢地兩個傻婆早但一個唔舒服另一個就跟住黎料
econ又去圖畫館
以為今日唔使做枕頭
點知拎轉頭見到阿麗坐o係首領平時坐開個位向我發動視線攻擊

於是我又........佢仲話:[阿霞~~好舒服呀~~你都黎.一人一邊]@口@|||||||||
好彩阿霞冇咁做o者=w=b
否則我個大被會變成一邊大一邊細.........

ka~~今日假人好好呀
我被濕豬話就吹假人出黎
點知佢真係幫我ko左濕豬~~哈哈哈~你都有今日la濕豬
Art~~我地好似小學生咁剪剪貼貼
咦.......個個都話我剪D野太細...唔制呀
我唔鐘意咁大ge野!
詠豪班長佢地整左個套餐A:乾炒牛肉XX $15
搵鬼食麼=''=.....
學習堂~呠~~訓到懵左
女人拎左本8婆雜誌
ka~~我愈黎愈鐘意睇呢D野哇=w=
但我又唔多欣賞狗仔隊D行為.......矛盾ing....
ka~~阿霞整左只kid貓被我哇~
!超鐘意
仲寫左張野被我~T^T
識到你地.......嗚........我覺得用盡左我一生人ge運氣
已經唔會再有更幸運ge事>/////////<
p.s.....首領send左首[台山好]ge歌被我=''=
好白癡.......D歌詞.......[好想殺左個作詞果個]
首歌用台山話唱....仲夾雜住D英文.....好潮喎
 |