好無聊啊........
聽講我地班班際球賽輸左被f.2[真係........=''=]
Art堂係度剪下貼下......好悶=3=
阿霞係yuki本野度畫左D好...........ge野XDDDDDD
搞到我地笑到乜咁
^係ive ge作品[好耐之前]主題:商品擺設
[最遺憾ge係.....霞唔係張相度~>''<~
靚靚~~^^整左好耐嫁la[條香椒破壞左個畫面lo...]我個人好滿意[大心]
睇真D我同首領都幾似樣XDDD
係屋企我果然係最冇份量.......
點解唔肯認真聽我講清楚.......
點解唔被個我發洩ge空間...
p.s近排愛上左戴耳環呀>v<~~
[原來我左邊面肥過右邊面@@.........]
ive夾硬迫人去參觀喎[搞到好似自由行咁=.=好低能囉...]
之後同魚去睇戲[乜非常青X期]
一字記之:悶....
早知揀星戰好過 之後影左D相,不過一般...下次再影過~~ <一生一世GE好朋友>/////<[我鐘意呢張] ^ 靚靚二姐&好搞笑ge霞姐><[我就差D la...無咩笑容=v=...]都係一世ge死黨~~ [發覺同霞姐ge合照較少,要影多D先得~~] 有朋友果然係最好~可以陪你一世又可以分享心事~趁住而家影多D相等第日想當年^^~~
之後影左D相,不過一般...下次再影過~~
<一生一世GE好朋友>/////<[我鐘意呢張]
^ 靚靚二姐&好搞笑ge霞姐><[我就差D la...無咩笑容=v=...]都係一世ge死黨~~
[發覺同霞姐ge合照較少,要影多D先得~~]
有朋友果然係最好~可以陪你一世又可以分享心事~趁住而家影多D相等第日想當年^^~~
今日首領要留堂....
早知我死都陪佢la
佢而家一定好悶 [好彩澤澤都係度]
張班想影到我好............=v=
算la..年年都係咁=3=
o岩o岩搞完個日記[太無聽聊啦我..]
激死!!個背樂上載唔到成首[得半首..]><我對妳唔住~Britney!!
10點幾去左接霞[佢冇帶傘]
我淨係搵到一把傘,落勁大雨
搞到有傘等於無傘
我仲差D被水沖走對人字拖=v=
唉......番到去又沖多次...
依然好熱................
今日上上下堂仲要玩停電=.=b
當時心想;學校係咪冇交電費$....
結果只可以開一部冷氣上堂
加上本身病病地[頭痛+候龍痛]
食欲不振.....[成日無野落肚但係究然唔覺餓]
上ive果陣度腰,原來都係2x吋>v<
太好la~
不過ive個sir真係......完全無視我地組囉=3=....
我愈黎愈憎佢...
讀落去都無意思la...... <東姑頭的我>v<
好煩.....
好熱......