我行返黎果陣行雷啊............[驚驚....]
仲要勁大聲果種
嚇到我成個彈起
[差D喊出黎]
好奸啊..........
平時行雷之前都會閃下嫁嘛......
但係o岩o岩一D預告都冇........[坤人ge]
我警到臉都青埋.....[最驚行雷=''=]成個震晒
開到個mp3ge Volume 最大都仲聽到T^T[想死.........]
沿途見到D情侶兩個一把傘,好浪漫啊.........[其實心入內詛咒:鬼唔望佢地快D分手.......。好黑心=v='']
我呢D單身ge惟有一支公la
雖然唔算大雨,但係都淋濕晒

下次call澤澤接我=v=[任性]
唉......澤澤你識著我真係唔好彩......
朝早6點就起左身
蔡佢太唔了解我la........
尋晚咁夜訓仲要咁早醒就唔同我講野la嘛
我會抓狂的.....=v=
一陣同佢道歉先得~
剛剛睇叮王大賽~
哇!!!個黃日童扮阿步姐扮得真係好似啊
個豹紋look最似!!!!
不過最勁都係佢竟然可以唱晒成首歌[首歌好快嫁><]
好過阿鵬哥扮基仔多多聲la~~
之後個乜鐘景文ge扮Britney唱baby one more time
有D無奈.....不過佢都唱得ok......[個造型好似]
個舞步8成似la
得返一塊面膜炸.....要買先得lu
p.s 好開心啊^^~~我地個Retiring room有播''自欺欺人''呢首歌ar~~

|