今日人家生日呀~~
領,霞佢地好衰的
本來話唔搞又搞>/////////////<
好開心呀~~今年好特別~^3^
F.5嘛~~
領、澤12點send左sms 講左生日快樂
小螢、akiko、幻、阿魚、kathy、tracy、inti o係 icq講了
最驚喜係阿肥都send左
<Thx~><
~~佢而家係上海唔知點呢~~好掛住佢
仲有小光、霞[被我逼]、女人、麗、奶羊親口講~~[奶羊被左個5毫我...有乜用意?]
仲搞笑係我哎呀老公4仔[我係佢2奶]
佢測Art果陣寫係畫紙度..有心思
阿井都有講~^^
kid梁話唔好逼佢爆粗....生日快樂係粗口!?=''=~~果然好kid
佢地呀~~呃我到平台喎
好霞仲笠我個頭入佢件3度><
原來女人、麗早就準備好晒
有兩個蛋糕~寫了『三柴姐生日快樂』
好衰嫁><.......
今次唔玩掟蛋糕....但係就玩食到成嘴忌廉錫落人地塊面
我同首領kiss左~~[被我催眠XDDDD]
被霞強吻......=''=
真係好開心哇
好耐無試過咁開心la!!!!!!!>0<
女人話乜霞行石春
衰多口!!!
我影左幾張相....好白癡
輪住玩~~乜領果陣我叫到拆天>w<[因為太痛]
好痛呀~唔通我地真係咁虧~
成班玩到喪左喎~~嘈到人地
好愛你地呀~~~你們是最好的T^T
唔知點解~~係你地面前幾失搞幾失儀都冇所謂~我可以放任去癲
可能我太愛你地la~~~!
領被左封信我~~嗯!我明嫁...呢5年黎你被我ga係最好ge禮物~你是獨一無二的...你低估左你o係我心中ge地位
霞.....妳要手術成功呀>0<!!!!!!!你請一日假...我就好唔自在...有你o係度先得嫁
女人~放心,我幫你願埋願,祝你同阿諾白頭到老
麗~同你老公講生日快樂並唔係粗口=''=
我返家換左套野出再出黎
本來想話陪霞去明愛
不過.....
我坐左陣
無計...話明耐D返去...好樣衰
kit好好ar
特登黎搵我>3<~~我仲見到co co佢被我D感覺好搞笑^^
kit仲送我返歸~~好乖哦~~仲有,Thx你份禮><
kit真係好好傾
唔打lu~一陣或者會出去~~
p.s手機無分鐘...算~我遲D去搞
|