唔知邊個立走個鐘 . . .朝早唔識醒lo~
趕頭趕命梳洗=''=無遲到 . . . . 太好la~
pe. . .何童逼我地做D白痴ge動作[什麼打橫跑,膝上壓又剩]
仲玩接力. . .哇!!跑到我嬲褲>_<[抽住條褲跑. . . 好彩唔算太慢]
今日ive果邊原來唔使返ga. . . .
我地3:30左右放左~~^3^
阿霞仲黑人憎到打被女人:你仲上緊堂ar!!! [勁囂地~]XDDDDDD
橫掂咁早,咪捻住去睇場戲lo
返歸換3,終於知邊個係西利妹=''=
sd左D野被霞咁lo~
pk李X榮!!!!!!!!!
搞到阿霞遲到[係度纏住佢唔被佢走,又扮D呻吟聲,幾乎震龍我只耳]
頂你呼吸系統ar!!!
我一個人係D出口呆等
你老板. . . .
累我等成半個鐘!!!
我一見到佢兜腳踢向個羅友>皿<
點知佢●我!我咪一吧星過去
佢條契弟夠膽死還拖!煎左我一吧
事後仲煎多我一野
佢所做ge行為比起遲到更令我火滾

曲街!!!太唔尊重我=''=shit
後尾去ua. . .個個唔同意見,加上時間唔o岩
搞左大輪都睇唔成
阿麗唔想睇na na...睇c新娘又太晏
其他又唔夾到時間[想睇又未上影]
去影相~見到kid子&領
咦!女人影果部機都唔好ge. . . .
仲有去食野~我終於記起邊個肥X了@@[我認人太差了]
好似聚舊咁~傻傻的
同霞行返去~中途見到只狗
我叫佢阿霞,佢回頭望我ar>///////<[太開心了]
阿霞怒視我=w=. . . .
|