我冇去補習...一來係眼訓
2來...好眼訓=''=
阿霞又冇門口入.....
快D配返條key la
Muse小姐換左首歌

原來果首咪幾好.....
不過好彩首領錄左~~被個叻佢~~^^
我睇左龍咁威2~~好LOW B.....
一個人睇笑片唔識點笑.....
如果同首領、霞睇GE話...長恨歌都可以笑到曲街的!!!!!!
因為佢會不停咁駁故!!!!
荒失失奇兵只係DL到一半......係一半!!!!!!!
勁頂隱

入秋了......好大風~~仲有d冷
要換季LU......點算AR...無$$$AR[暴走中!!!!!!]
最易...
1.盪失路~~[嘻嘻....首領教我行左好多次ge路都記唔熟~~]
2.喉嚨痛
3.抓狂
最冇...
1.$$ T^T
2.記性...
3.計劃[成日亂沖亂撞]
如:我剛剛開左日記之後行開左一陣~返黎見到.....咦....我未開日記咩?....再開過!
望一望下面....有兩個網頁ge@@~兩個都係我個日記!?
原來....因為我個日記同電腦都用同一個桌布....所以誤獎日記當桌面↓

我GE至愛之一~~~綠色部隊>3<
最中2...
1.領
2.訓
3.食
最驚...
1.死[人之常情la...=v=]
2.02 ge野
3.冇人錫
最弱...
1.言語
2.學習能力
3.做ive D功課
|