我同阿霞將首領讀ge''腹瀉''、''幅射''搞錯=''=
搞到領以為會生癌. . .好樣衰lo我地
得啖笑=v='''
唯唯佢. . . .=''=唉~
我地班真係癲ga~~乜都夠膽屎
驚驚. .只馬嬲要去銅鑼灣ar
有D擔心. . .D韓國佬癲ga ma /﹏\. . . .
3堂學習堂--5知點解5B D人走過黎~
迪m、小光、魚旦粉、kid鑫
我用左小光部手機影左幾張相~我中2個鏡頭可以郁
不過就光左D
我地放到成台歌詞紙
佢地就係度唱~迪m係度朗仲XDDDD
傾成兩堂左右lu
霞極想去食野. . .不過我太眼訓la
下次la~~
13/12
朝早訓下又醒下~本來想話遲到. . .不過算la~
14℃仲要上PE
我索性5上~橫掂都5記得呢會事
英文堂寫左好多野ar. . .連首領見到都wa~一聲
coc3堂傾偈~領話5+梁個鼻似抽肺XDDDDD
之後5知點就同詹子嘈起來=''=
未見過麗咁激的
同領過mk~佢買左好多野~
難道佢係天生購物狂?!
聽日可能去吃煲仔飯~不過5知去5去得成
我帶左3只熊返黎ar~~
可以抱著黎訓lu>w<
1人1只`嘰~~
今日係圖書館同學長吹水~
肥豪學長提議我地玩人~玩另一個叫丫豆ge學長=''=
搵人扮對佢有興趣撩佢講野 [我梗係死都5去la]
霞&領好勇咁ar~~我坐係度睇
肥豪拎埋手機出黎影XDDDD
3個人勁忍笑[谷到面紅]
好似好衰咁=v=
有D似人地日本仔D大整古遊戲=''=||||||
小息學長請食野~
本來話lunch的. . .
仲有...原來我真係一個死8婆T^T
放學領、霞、麗去練唱
may may梁話有閒雜人喎...我咪走lo~
反正我都5想見到個老太婆~
話劇表演成功\(>O<)/!!!!!!!!
幸苦晒你地ar~~
運動會殺科果陣有幾位師姐返黎
佢地都好成熟ar變到~~
下年輪到我地返黎睇師弟師妹lu. . .
仲有. . .火星人今日最後一日係wkc. .佢5讀la. . .
佢特登等過運動會過左先退學~祝你以後生活愉快>"<
影左好多相ar領佢地~~有D同師妹影
麗部機都錄左片>w<~~
走之前同學長佢地影相
霞送左副眼鏡被我~~yeah