| s0403420 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2009 年 7 月 1 日 星期三  |
*~ 回歸 ~*  |
分類: 一點一滴 |
今日係香港回歸....
冇野好講
係屋企坐
冇咩好做
唉
4:00要出去
then 就去食野啦
大慨係咁掛
仲有唔夠一個鍾就要走
--
唔講啦
byebyebye
|
2009 年 6 月 28 日 星期日  |
*~悶~*  |
分類: 一點一滴 |
好似好耐冇打咁.... 不過得幾日冇打姐 時間過得好~慢~ 都唔知做咩好 想返鄉下.... 冇時間....我媽 想佢地落黎香港玩 佢地又話唔得閑 yesterday好tired 挑戰盾..help.. 步操時爆..........
(閱讀全文)
|
|
|
|