yesterday係最後一日返學
f.1好快就過左....
好唔捨得呀
不如講下我對每一位同學仔既feeling
女仔:
wingwing : 好搞怪...OK 可愛
christina : 成日都係度笑....開朗
anna : 成績好...皮膚好...唱歌勁 prefect!!!
cherry : 好 cute...成績好 唱歌好
zoe : amm.......好..........唔講
yonni : 超可愛..成績好..同teresa係孖公仔
kylie chu : cute! 成績好
子瑩 : 喪笑既始祖.....成績好好好
vivian : 籃球好好 手指屈得好勁
teresa : 好cute..同yonni一齊...好似松鼠
janice : IS好勁..smart
sebrina : 好中意模仿mv黎 dance....-.-
katherine : 成績勁.其他各方面都好平均
monica : PE超好...勁..成績就ok
tiffany : 成績好好好好好...皮膚好白..拍得廣告
emily : 頭髮好好玩...好勤力
jane : 成績爆好 天才..不過好似有時傻左
aklie : 女班長..成績ok好.好可愛.多才藝
yan : 排球勁呀...讀書勁呀..
kylie wong : 寫字好靚...成績好
LAST girl - melody : 可愛..好玩得..
男仔:
alexander : 成績好..好中意攬人(男仔).smart
hucky : 狗名..無聊左喲..成績就.....
tommy : 可愛 .成績好好..男仔既天才
ken : 有喲無聊..中意溝女
timothy : 個look好笑..drinking既時候好笑..
chris : amm...冇野好講..cute啦
jack : 男班長..好似大哥哥咁..不過好串
朱家朗 : 就係鉛筆鉋lo 形容where就自己諗啦
victor : [na li yang]..melody應該知..成績都好
何君浩 : 好黑人憎..成日扯我條 bean
thomas : 可愛..同埋熊貓--..
jason : 好好人...但係成日都不問自取
daniel : 睇落去好cool...但係其實佢好低b
ronnie : 好好笑既一個人..知既知識好多
ben : 好靜...
andy : 數學天才..邏輯好勁...
楊智堂 : 英文好..不過成日搭錯線..好煩...
好...講完...好tired
講番今日..
我同teresa要GG操
操唔夠2.5鍾就放我地走.
好好呀~
但係tmr就操成日
-.-
同teresa一齊走.
去食小丸子
$19.5
一人一盒半
好飽呀
食完就走.
一落電梯...
teresa問我有冇睇.....佢就走左音
走得好好笑..
笑到我衝左出去條街到
then...
搭44m 返去
我地係度睇yonni之前係巴士度喲搞笑片
笑死我地啦
teresa話呢條片唔好delete...
要留番黎回味一下麻...^^
sor yonni..我唔會delete左佢架
好啦..太辛苦啦
要休息下
tmr要返去架
bye~
|