| s0403420 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2009 年 8 月 17 日 星期一  |
*~旋轉木馬~*  |
分類: 一點一滴 |
唔記得左tim
12號既11:00pm-1:00am
我整左個遊樂場啦
雖然應誠左yonni
但係我忍唔住啦
勁複雜
傻架~!
俾你睇
好靚架
整到我都癡線啦

俾下意見啦
|
*~生日~*  |
分類: 一點一滴 |
14號係我生日 melody陪我去ocean park 8月出世可以半價 抵牙 起身收到wingwing send 既sms 多謝 去左金鐘地鐵站度搭車 撞到兩個安柱既姐姐 melody識佢地 入左去入口 喲人係咁同我講生日快......
(閱讀全文)
|
|
|
|