| s0403420 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2009 年 8 月 4 日 星期二  |
*~ 好悶悶悶悶........~*  |
分類: 一點一滴 |
好幾日都冇打
因為想睇下有冇人報名
結果冇
係唔係因為貴??
.........
仲有冇人去海洋公園架8-14
9折!!!!
得melody得去炸
好唔happy.......
,,,,,,,,,,,
咁另外啦
有冇人黎我home呀
8-13
anna係咪去??
其他呢
............
呢排cm都唔超過10....
嗚嗚......
唔講啦
byebyebyebye
|
2009 年 7 月 30 日 星期四  |
*~宣傳~*  |
分類: 一點一滴 |
幫我mum宣傳一下 8-23 去旅行 去食海鮮餐同埋去 不過要68$$$三個地方 但係本來要好貴 但係直接車到目的地... $68包食野..車錢...抽獎... 抽到獎就會覺得好抵架 有喲獎品好靚架 join下......
(閱讀全文)
|
|
|
|