剛剛回來
去左書展啦
同yonni'
好開心
不過超爆tired
又冇位坐
好衰
不過要同teresa講
我見到一個識郁既2米高既
火柴人
仲同佢一齊影相
xd
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
買左10本
$175
好抵呀
YONNI買左幾本都$19幾啦
5:25
之後去左葵芳食m記
6:00閃人
6:30回到屋企
tmr休息一日
上一篇冇80個cm tim
有喲失望....
唔緊要.再接再勵
希望今次有啦
---===---===---===---===---===---===---===---
8月14日有冇人去ocean park
可能唔加價架
得melody一個去炸
).(
我要休息
tmr唔洗出街
ya~
88
|