| s0403420 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2009 年 10 月 9 日 星期五  |
*~sports day 2 ~*  |
分類: 一點一滴 |
唔好意思呀~~
遲左一日添...
因為我實在太累啦
講番sports day
第二日
番到去要onduty
個隊長有喲傻傻地
on大門口
一on呢先發現
原來2e有4個係同一條線到跑
冇得睇
肯定又係個兩個攞啦
on完之後玩shot put
唔係好重
不過好難扔出去
都唔明喲人扔得超遠lo~
好似扔緊兵乓球咁.....
跟住睇老師跑
有兩場
第一場
陳sir好勁呀
睇唔出lo~
超快.....
第二場係下午
陳sir應該跑最後..
佢跑第一
唔記得who win 啦
3000係lunch之前開始
我地企係到on
見到yonni比仔圍
5,6個到啦
超受歡迎lo~
又見到喲班係度扮GG onduty
企哂側邊
好無奈
食飯啦~
食雲吞麵
ok~
食完之後見到好多野
所以同yonni狂笑
笑死左
真係好好笑
yonni冇啦啦落左去頒獎
我都想
起瑪可以摸下...
算
走lo~
搭校車
番home
冇野
tmr會打流浮山架...應該
未做功課
唉........
|
2009 年 10 月 7 日 星期三  |
*~sports day 1 ~*  |
分類: 一點一滴 |
今日GG唔洗onduty 呵呵 不過我就on tmr既3000同大門 都唔知大門有咩好on 關左個大門 咁仲有邊個會黎丫 3000..死得 肯定熱到爆 今日long jump 咁早叫人落黎... 又要返上......
(閱讀全文)
|
|
|
|