| s0403420 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2009 年 10 月 2 日 星期五  |
*~流浮山2~*  |
分類: 一點一滴 |
又係我啦..(無聊)
今日冇咩野講
睇下tmr出唔出去玩~
流浮出2黎啦
豆品廠
其實真係好好食架
不過個日34度
熱到.....
早知唔去前面果個
之前個人話有cold既
點知佢話雪唔切
= =
好熱呀喲豆腐花
不過好彩有cold既豆漿...
好好味
跟住去流浮山
睇左豆品廠喲相先
無聊地影
豆腐神
我個小學fd..女仔泥架~~同佢呀媽
呢度而經係流浮山啦
......
海鮮^^不過唔係我地食個喲
我地食果喲係普通酒樓都食到既
所以我唔明點解要去流浮山LO~
超大個海...

好靚呀(風景)
超靚..都係指風景...
我家姐身後就係一片蠔殼.好多..

我地食果間酒樓..
好,今日時間又過得好快...
下次係最後一個行程--恆香餅家.
|
2009 年 9 月 29 日 星期二  |
*~ yonni ~*  |
分類: 一點一滴 |
因為yonni所以打blog 唔識佢都可以睇下~~ 太好笑 今日yonni 下午係chinese dict 佢要讀普通話黎溫 但係佢冇一個字係正音音架 全部走音咁讀 好好笑~ 佢將隱讀左穩 美讀左mi3(用普通話讀......
(閱讀全文)
|
|
|
|