| s0403420 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2009 年 10 月 5 日 星期一  |
*~ monday ~*  |
分類: 一點一滴 |
其實冇咩野講
本來諗住講下yonni喲野
不過又forget左
算啦..放佢一馬
中秋節其實有諗過落去玩
不過我媽又訓左
都唔知咁早訓做咩
我諗而我媽平時既性格係唔比既
所以我就係屋企好平常咁渡過中秋
點知係第2日
我問佢
其實我如果yesterday十點幾出去
你比唔比架
佢話
咁你咪出lo~
我o嘴....
算啦
中秋都唔係好好玩既節日黎既
咁就冇野啦.......
呀.
記住留意最後一集既流浮山3
會參觀恆香餅家呀......
講完
88
|
2009 年 10 月 2 日 星期五  |
*~中秋節~*  |
分類: 一點一滴 |
TMR就係中秋啦 諗住去邊度玩AR~ 我想去樓下海旁度行下.... 咁你地呢?? 留個cm~ 睇埋下面個篇喎~ |
|
|
|