| s0403420 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2009 年 8 月 13 日 星期四  |
*~ 生日前夕 ~*  |
分類: 一點一滴 |
今日有5個黎我屋企丫
好開心
melody就黎唔到
= =
不過佢係正日陪我xd
有冇人去嫁....
仲有一張9折呀
講番today
約左wingwing9:00
後來變左10:00
點知等到佢11:00
好彩我番左屋企
wing係我屋企既上午
落力回cm~ + 打blog
1:45走
2:00接anna過黎
玩玩下
teresa同yonni黎左
我mum 買左kfc
又有兩張野
可以換兩個萄撻
留左兩件雞胸俾遲來既wingwing
anna話以形補形喎
不過雞有胸咩??
^^
跟住鋤d&uno
最後係玩大電影
wingwing既理解能力好差
唔知咩叫美倫美奐
唉
at last
去youtube睇笑片
睇完
anna同wingwing走先
我同teresa yonni繼續睇
都話日本個喲好笑啦
笑到佢地兩個臉都紅
yonni仲係我張床度碌黎碌去
死左~
收到好多禮物丫
anna果個好靚丫..多謝
teresa果個型丫..thankyou
yonni果個同melody果個有喲似
不過都好多謝你呀
happy
係teresa同yonni走既同時
annie黎左
bring埋個bb黎
cute到爆~~
tmr去ocean park
家姐去左東莞
搞到我冇相機= =
唯有借melody個部啦
期待中~~
喲相就星期六先po啦~
88
|
2009 年 8 月 8 日 星期六  |
*~好悶~*  |
分類: 一點一滴 |
好悶呀 好想整個遊樂場呀 不過應誠左yonni13號先整 仲未做暑假作業呀 不過maths就做左好多 唔算話好難 喲喲難 2個人去ocean park好似唔係好好 仲有冇人去呀 黎多個都好丫 超悶~~~~~~......
(閱讀全文)
|
|
|
|