| s0403420 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2009 年 9 月 27 日 星期日  |
*~流浮山~*  |
分類: 一點一滴 |
哈哈~
咁耐都未po 8月喲相..宜家po啦
不過要分開好多個..大家一定要睇哂呀~~
第一站
農莊
仲記唔記得蘇good呢
佢去過呢個農莊架
哈哈
首先係我地出發前影既相
我家姐~~ 橫左添^^
阿蘇就係去呢間吃架!

扮藝術 ^^
風景@.@

好開始啦~~
去農莊
熱到爆
早知唔去農莊..去食豆腐花..
呢個係荒廢左既學校..

呢個唔記得左係咩泥既..好似係banana

下面呢喲..如果你有睇果集應該有印象
不過個碌碌碌係錦鋰池度真係好臭..
差喲暈..唔明點解佢仲走入去..

好啦呢個係第一站
過幾日po~第二站-豆品廠同埋流浮山~~
|
2009 年 9 月 15 日 星期二  |
*~ 8號風球 ~*  |
分類: 一點一滴 |
今日掛8號呀 好yeah 終於唔洗咁早起身 雖然仲係要7:10起身確認下.. 估唔到真係掛十幾個鍾 真係好多謝巨爵呀 今個禮拜四 top - teen camp呀 喲f.1死硬啦 之前搭校車已經覺得佢地好低能架 個camp肯定頂唔......
(閱讀全文)
|
|
|
|