| s0403420 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2009 年 11 月 2 日 星期一  |
*~ 好耶 ~*  |
分類: 一點一滴 |
今日終於開到機啦
yoyo~~
謂番之前果喲啦
其實都冇咩野既
都係同yonni笑下喲
無聊野
不過其實呢,,一見度{佢}就好想笑
今日
派4份
全部pass
好耶
中史同is都有7字頭
eng就6字頭
maths就8字頭
都係輸左比紙巾同andy
勁
上中文堂既時候
我同yonni係度傳紙仔
傅緊既時候
唔小心將張紙扔左入去老師desk既下面
yonni係坐前面
佢就入左個(kown)度
給果佢出唔番黎
老師係度叫起身
佢都仲未出黎
笑死我地旁邊既所有人
仲有男仔添
to yonni:
我唔係有心架
不過唔知你會出唔番黎架
sorry~~~
好啦
講完
bye
|
2009 年 11 月 1 日 星期日  |
*~ 無奈 ~*  |
分類: 一點一滴 |
我部電腦上唔到網 所以我用我姐既電腦 如果唔係開左陳俊宇SEND比我既E-EAMIL 我都唔會上唔到 等我上到先打番以前喲事啦 UT已經死左2科 預計會死多一科 maths打救我 好似ut差左好多 因為想攞`進步獎 其實係冇溫ass(LS......
(閱讀全文)
|
|
|
|