ive既生活,已經開始習慣
雖然每日都要六點幾起身
但係慶幸既係每個禮拜只需要番四日,而且又有day off,都算唔錯
起初當我知道所有科目都係用英文授課,都有少少肴
不過e+就覺得英文都冇咩大不了,只係將我學過既中文concept轉番做英文姐,no problem la~
同班同學相處左一段時間,發覺佢地都好純品、好容易相處,成班既整體既氣氛都好團結,不論係上堂
果陣定係落左堂,都係樂也融融
間唔中有天地堂果陣,我地就一齊溫下書、捉下棋,生活都幾充實,不過捉耐左,朋友們就稱呼我做--
魔王,就係咁我又多左花名~__~"
另外,我入左校內欖球隊,雖然打既唔係America Football,不過都冇所謂啦=]
朋友們,你地又生活成點呢?如果你地得閒既話,約出黎一齊玩啦=]
|