`♥ 好憎我個班啲男仔.v.
`♥ 改我花名;;勁難聽囉-,-(吾話比您地知佢改我咩花名xD)
`♥ 整日都系到恰我/3\,,好想快啲到F.4,,吾洗煩丫\口
{`♥ 其實我並不堅強,,但是我必須保護自己.!
{`♥ 時間流逝,,心在破碎.!