`♥ 琴日同丫爸又嘈左獲勁Ga/3\
`♥ 好憎屋企整日嘈;好煩丫.!!!
`♥ 今年F.3發生好多野;
`♥ 但系吾開心比開心多好多/3\
`♥ 希望下年F.4會變開心啲啦v3v.!
(`♥ 若談樣子不算最好;不算太討好;但我的內在美不夠味道;哪足已自豪.?