今日我終於等到 la~造就營~hiphip hurray!
係la~stupid生日快樂~
一早6點起身~check下有冇帶少野...
之後又做埋all math~
好LA~HW就只係差中文山區哥篇,自由題同pge哥度呀~
仲有chin drama同music lyric~
好la~跟住睇多1集惡作劇~出門口la~
好大個bag la~but唔重~
返到sch拎ible~跟住sit陣~
stupid話佢等緊我地...omg,,真的sor~
搞不好約定地點...但他的態度真係好差ar-.-
in sch見到justin做math~佢成日笑~好K喔~
之後出發la~我地醒起...why唔搭的士...
仲要再平d wor~都係3.7姐ma~
lastly我地真係take taxi~好快ar~
早左好多到下~仲可以play下漢堡包~
之後上船一陣~就成班去船頭吹風~
感覺真係好正呀!!!!!!!!!!!........好快到長州
之後落船~我地去buy sth~就上山lu~
真係好遠下...白普理營...到la......
哥度d服務都"好好"ar~好多野都自助的...@@
不過唔緊要~好快慣~
之後聽完個camp介紹up野~
知道自己咩房...呀la~係2個中一呀~chole同美美~
哥時好想調走佢地la~
之後係無聊game ge ice break~
人地say一句野全場得simone一個笑得超大聲~
之後完左game返房~房有toilet呀~開埋床又多4個位~可以叫多d人黎sleep^^
simone又話今晚落去eat野~正呀~
對simone的印象都唔同左lu~之後好快...就只係10 min...6點正.
去食dinner lor......d野ok la~我唔係好like lor~
之後返房待左一陣~玩非洲話事啤~3次已經輸兩次!
又要我hurdle, 又要我紮bin~7點正~去聽咩魔術講道~
我咁大個女第一次見人真係咁醒...明知係magic都倒d水落自己個頭度~笑爆wor~
而哥個人say ge野就..ok la~間中有d好勁ge magic睇~都唔feel悶~
之後9點到好似end左~返房開小組~都係玩la~
都係玩咁la~吹下水~又唔知who偷左雪櫃哥個大西瓜~
之後我地10點過d就落長州食宵夜la~
wa~組組都落去咁~真係好好好好正呀
雖然條road係長d...要行ok耐.......
不過真係好正...我地去掃街呀~又去食糖水~
去完之後simone帶我地去行東堤小築~
對呀~就係好多人燒炭哥度~我覺得都ok la~nothing special~
未又係有人燒下野食咁~but哥度都好似有dd可怕...
special係個門口...渡假村 個村字得返個木字邊...
(bing~已經4月20日lu~)
之後返到camp site原來都成1點la~出左去多過2個hr~
之後佢地沖涼...我因為頂唔順要排咁耐~
我一個人飛左落留下公共沖涼房沖喎~
一個人...本來哥度燈都off ge...都有少少過份大膽la~
之後大家沖完都成2點la~~我地一齊去eat杯面~
之後返上去2點8,9到la~simone都訓左la~唉...
之後玩下uno~靈修, 吹水, 食野....
大家都好似start sleepy咁...
咁未去訓 lor.....
點知上到床大家又唔多sleep到...
報告...當時時間為4點1,2到la~
訓到6點8到先起~
|