彩虹, 是我與你心間的一道橋.

我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道

s2004070
暱稱: 小Q
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
再見,我的qooza.
2008-04-16
2008-04-15
2008-04-14
2008-04-13
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
2006 年 4 月 21 日  星期五   晴天
last day o係長州 開心

第3日朝早///

靈修完就收拾房間......

跟住去食早餐....ok la!

之後 ge分享會~都好sleepy下...

不過我唔訓得ga~我仲要去聽人分享...!!!

我真係好好好好想聽完佢~

有d人d分享幾正ga...

我諗起春捲激動個樣la!!!

之後我地分享會完左....

最後的午餐....食完就leave camp...

真係超唔捨得...

最後一次行落山ge路.........

上返3日之前上ge船~

但係一切都唔同la!

camp到此

__________

之後到返TM,..

去stupid屋企玩~

都OK精神wor~

玩killer~唔錯~

潛烏龜...@@ kaka~

等等game都幾好~

跟住落去食野....

之後都回家la~

到家...就是跟很掛念的溫諾聊個msn~
(ps. 我這幾天玩得short la) (justin, 我在玩la. 我才不會la)

惡作劇也sleepy得看不來la~就去睡la!

刊登時間︰2006-04-23 11:25 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 20 日  星期四   晴天
第2日la到左~ 滿足

造就營ge第2日開始la~我地一起身就靈修la...

有dd sleepy la~咁都係要去修~跟住8點半食早餐~

ok la早餐...就係d milk tea有d怪lor~

之後我地去玩攀石...

我最終都係冇去到玩...唉.....

之後我地又成班返房玩uno...

話玩輸哥個要請食野喎- -

12點半la~我地去食lunch!

d lunch...ok la....都唔記得eat左乜la@@

食完lunch就係一個活動..."你死左去邊"

佢無端端話你2個hr內唔可以say anything~

要好好咁think下...

你e家得返24hrs~你要寫3封信,1 to父母,1 to 天父,1 to自己,你會寫d乜~

f1-f3去小長城~f.4以上去墳場死...no...sor..係寫.....

1個鐘要寫3封信...我o岩o岩好KO...

寫到一半我真係有少少想喊~

BUT in fact冇lor~

之後寫到3點3.再分享到4點3...

先落去eat野~(自由活動時間)

一宜掃呀~乜都eat...都唔返去eat dinner ga la~

就一直食到5點11個字~我地出發返去~

我地之後去find simone ge六尺3呀~

kaka~真係笑死~chole邊行邊叫"男朋友"!

之後又陪simone返建道...feel到有種好親切ge 感覺la~o係哥度都唔錯~

跟住之行第2條路返...我真係完全模唔到where打where lor~

返到去都搭10la~人地都食完飯....@@

我地返房拎一拎野~再去聽道同敬拜讚美會..

真係好好好正la~ka ho講d野都好好~

but 我really like詩歌哥part多d~

唔知點解我feel到好似肥仔唔唱冇人唱~

佢唱台下d人又唱...有咩magic 呢?

我真係好鍾意首"擁抱你"....
(無論~~~活著在什麼的非常時期)

omg..又發作la~不過呢首歌真係好好叫呀!

之後9點8到完左詩歌lu~我地返房開左好短ge組~祈完禱...10點幾11點la-.-

我地又出發去lor~不過今晚係最後一晚la...qq

我地落去EAT 碗仔次,瑭水~etc la~

真係唔錯..but...last day la...咁快ge........start有d唔捨得~

simone話今晚佢比stupid佢地過黎女仔房玩....

我地1點到返房~BUT成2點先開戰喔

初頭我地玩UNO la~我終於唔洗請人野lu~

but之後又係話事啤...omg...好景不常....

我又比人罰3次~要打死生物, 要比stupid紮個K頭...仲要修身堂GE photo3張......

mandy比人罰過受人飛拖鞋~stupid扭過pat~cur唱個歌...kaka

好la...simone話stupid佢地2boy4點要返房~

之後我地成班借落去食杯面...落去玩la~

玩到5點先back房...話訓到6點89~

哥時訓著係5點7,8la~結果7點3先起~

刊登時間︰2006-04-23 11:15 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 19 日  星期三   晴天
造就營第一日 滿足

今日我終於等到 la~造就營~hiphip hurray!

係la~stupid生日快樂~

一早6點起身~check下有冇帶少野...

之後又做埋all math~

好LA~HW就只係差中文山區哥篇,自由題同pge哥度呀~

仲有chin drama同music lyric~

好la~跟住睇多1集惡作劇~出門口la~

好大個bag la~but唔重~

返到sch拎ible~跟住sit陣~

stupid話佢等緊我地...omg,,真的sor~

搞不好約定地點...但他的態度真係好差ar-.-

in sch見到justin做math~佢成日笑~好K喔~

之後出發la~我地醒起...why唔搭的士...

仲要再平d wor~都係3.7姐ma~

lastly我地真係take taxi~好快ar~

早左好多到下~仲可以play下漢堡包~

之後上船一陣~就成班去船頭吹風~

感覺真係好正呀!!!!!!!!!!!........好快到長州

之後落船~我地去buy sth~就上山lu~

真係好遠下...白普理營...到la......

哥度d服務都"好好"ar~好多野都自助的...@@

不過唔緊要~好快慣~

之後聽完個camp介紹up野~

知道自己咩房...呀la~係2個中一呀~chole同美美~

哥時好想調走佢地la~

之後係無聊game ge ice break~

人地say一句野全場得simone一個笑得超大聲~

之後完左game返房~房有toilet呀~開埋床又多4個位~可以叫多d人黎sleep^^

simone又話今晚落去eat野~正呀~

對simone的印象都唔同左lu~之後好快...就只係10 min...6點正.

去食dinner lor......d野ok la~我唔係好like lor~

之後返房待左一陣~玩非洲話事啤~3次已經輸兩次!

又要我hurdle, 又要我紮bin~7點正~去聽咩魔術講道~

我咁大個女第一次見人真係咁醒...明知係magic都倒d水落自己個頭度~笑爆wor~

而哥個人say ge野就..ok la~間中有d好勁ge magic睇~都唔feel悶~

之後9點到好似end左~返房開小組~都係玩la~

都係玩咁la~吹下水~又唔知who偷左雪櫃哥個大西瓜~

之後我地10點過d就落長州食宵夜la~

wa~組組都落去咁~真係好好好好正呀

雖然條road係長d...要行ok耐.......

不過真係好正...我地去掃街呀~又去食糖水~

去完之後simone帶我地去行東堤小築~

對呀~就係好多人燒炭哥度~我覺得都ok la~nothing special~

未又係有人燒下野食咁~but哥度都好似有dd可怕...

special係個門口...渡假村 個村字得返個木字邊...

(bing~已經4月20日lu~)

之後返到camp site原來都成1點la~出左去多過2個hr~

之後佢地沖涼...我因為頂唔順要排咁耐~

我一個人飛左落留下公共沖涼房沖喎~

一個人...本來哥度燈都off ge...都有少少過份大膽la~

之後大家沖完都成2點la~~我地一齊去eat杯面~

之後返上去2點8,9到la~simone都訓左la~唉...

之後玩下uno~靈修, 吹水, 食野....

大家都好似start sleepy咁...

咁未去訓 lor.....

點知上到床大家又唔多sleep到...

報告...當時時間為4點1,2到la~

訓到6點8到先起~

 

 

刊登時間︰2006-04-23 10:25 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 18 日  星期二   晴天
幫april慶祝... 開心

今日12點屯門到la~去buy下野~

之後去KFC la~wawawa~好多野食~

好多人去一齊慶祝...

就係冇maggie....

佢好慘.......出水痘....

wuwuwuwuwu~

咁之後我地再去影貼紙相~

buy去camp d野咁la~

刊登時間︰2006-04-23 08:56 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 17 日  星期一   晴天
星期一LU~ 滿足

星期一真係唔多REMEMBER做左D乜la~就...

都係哥d到la.................

係la~我終於開始我ge惡作劇之吻la~

第2集lu~努力追中......

真的很好喔

刊登時間︰2006-04-23 08:47 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 16 日  星期日   晴天
被貼.....

比cur貼左......

 

關於朋友_
1) 最靚-sorry~我唔識分人靚唔靚ga...
2) 最醜- sorry~我唔識分人醜唔醜ga...
3) 最高-patrick lor-.-

4) 最矮-2B23~
5) 最肥- kaka..benben算唔算fd呀~
6) 最瘦- 溫諾lor...佢竟然仲輕我成lb~
7.最得意 –  karen la....有時ge CSK la~
8) 最煩- 下...真係唔知喎
9) 最醒- 唔知wor~ 溫諾plx~CSK都可以~ 

10) 最蠢- mandy..我自己..kamo
11最有禮-cwai lor~好多都係 ge^^
12) 最性感- maggie la...唔錯的..
13) 身材最好-其實茄都唔錯喎!唔肥唔瘦
14) 識得最耐- 伍美美ar~話哂小一就識ma~..
15) 識了不久- 下...我諗...好難講~最近先熟就patrick等等la~
16) 最窮- 下...唔知 wo..
17) 最富有- benny lor
18) 最高學歷- 肥仔
19) 最低學歷- 我表妹..
20) 最中意睇戲- ..april..同茄啦
21) 最中意睇電視- 我自己,仲有mandy
22) 最中意聽收音機- April !
23) 最中意玩icq/msn- 好多人都鍾意玩wor...
24) 最常上網- 個個都成日上網架la..
25) 最錫家人- 我相信好多人都係咁錫家人..對吧
26) 最錫男/女友- kamo & stupid係個好例子~
27) 有養寵物- 周冠殷~.
28) 有讀書- 個個都讀緊喎...
29) 有兄弟姊妹- 好多都有...姬姬..justin..天翠同茄無..
有車-應該唔少人都有玩具車掛... 
31) 有樓- 唔知wor...各位who有呀~tell me la
32) 同一間中學- 讀陳瑞芝的各位
33) 同一間小學- 讀台上的各位
34) 最無時間觀- 茄..姬姬..kamo...
35) 最準時- d弟
36) 最好taste- ???唔知你問乜???
37) 拍得最多次拖- 5g
38) 最信邪- 5g
39) 最愛講鬼-5g
0) 最愛睡- kamo..茄
41) 最愛運動- patrick..溫諾,周冠殷
42) 最會做家務- kamo..april..等等
43) 最內向- 二乙班二十三號...
44) 最外向- 成班都係..
45) 最嚇人- mandy..lor
46) 找得最多- 論返學就差唔多,電話就大家都冇
47) 見得最多- 都算係茄啦
48) 最耐無見- 哈哈!一班小學同學~
49) 最常傾電話- 茄.kamo.mandy. april
50) 最常傾icq/msn- 溫諾掛
51) 住得最近-茄
52) 住得最遠-屯門ge大家都唔差好遠.
53) 你最錫- 個個都錫...
54) 你最愛- 個個都好愛
60) 最常上你家的- 我的家人~
61) 識得你家人的- 唔知呢
63) 識得你同事的- 我冇同事
64) 最match的- 下.. 好多都得
59.最常找你
-茄...

60.tag
3 – maggie, stupid,蔡....(唔知你地比人貼左未-.-)

刊登時間︰2006-04-17 12:53 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 15 日  星期六   晴天
培訓+買野+約團... 開心

今朝11點要返sch培訓.........

我地幫周俊摺野摺到11點3先上去~

wawawa~ 培訓要開始la......

好可怕呀....關gu接待成組13個人~but有5個導師...

patrick...點解唔返喎你..得我一個好悶呀...

個個都唔識....都唔好話關照d新人咁la~我連d組員d名都唔知...

真係好救命呀...要記哂全團人名,發e-mail比新人,

幫導師搞生日,派紙比新人填,收返哥d紙,

仲要出去唱歡迎歌.第一個飛去同人握手,

掛住關gu接待個牌等所有人都知你做咩....

天呀...好明顯...我揀錯野la...早知揀場務....唉....好想退出...

之後我地要去buy野比肥仔hemmy~

好la~buy到差d遲到~

1個半字極快由美食廣場飛回校...

一入sac...omg...好頭暈..........|||||

跟住詩歌敬拜後........我地半個鐘唔出得聲喎...

我地哥組要搵4張紙..但我有think過...點會咁難搵ga....有冇gr呢...

我地成班搵哂d唔係要搵ge紙出黎~ 隔離組拆左prefect board d野出黎...

wa...好無奈喎...點知真係得3張紙...佢ge目的就係要我地搵唔齊之後吃苦!

食咩牛肉醬同苦瓜...都好叫救命喎....不過都好過跑圈!

wa~有d人要抄聖經,有d人要跑圈,有d人要摺程序表,有d人要搬聖經,

有d人要反chair,有d人要畫畫,有d人要做勞作........................................

之後我地完左之後都成5點3lu~

開組食生日蛋糕, 之後我地好快祈禱完就去打電話...

茄茄好慘喎...佢呀媽哥句: "我地信佛+ma , 返咩崇拜呀"...............我真的O了....

之後崇拜完左去食mum mum....我地4個傻女好凍...

o係街度4個成排咁衝@@ 好kai呀~kakakakaka~

肥左同hemmy兩個大人...帶住我地4個幼稚園ge瘋子....好搞野...

去到食野~d野好正喎...我第一次食刀削麵~

之後估hemmy叫乜名...聶凱x呢...聶海勝?

ka...我地估到成個醉酒佬咁...企都企唔穩...@@

今晚真係好正....正得黎我又好支力...支力到唔記得左要落車||||||||||||

好la~back home 吧...打到呢度~88^^

刊登時間︰2006-04-16 09:55 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 14 日  星期五   晴天
要出tuen mun 開心

本來以為呢~佢地要math proj~

可以rest一日...點知之後又約左出tuen mun呀..@@

算la~出到去.........食野~~~

跟住比cwai搵mp3 la~

之後搵唔到~索性照學~

c wai好快識lu~

我地又練la~分part 練!!

之後唔知when c wai走左~

我地成班收工lu~玩陣comp~

跟住4點到仲落街行左2粒鐘!!!!!!

wawawa~好想玩模型tim.....>e<

之後我地行到咁上下就走la~

刊登時間︰2006-04-16 08:50 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 13 日  星期四   晴天
去左茄茄屋企做project~ 開心

今日雅琳遲到~嚇死我地/.\ 幾驚佢有乜事~

跟住陪佢地買完早餐就一齊上去lu~

上到去hea完一陣先開工...

先傾drama~ 跟住o係雅琳搞緊份稿ge同時~

我地去左傾music~揀歌歌~

各位同學~放完假就要交歌詞la!!!

hoho~跟住成班落去買小丸子食~

我地買6盒...有一盒要wait~

結果就令我地識多好多野....

原來小丸子係咁整ga@@

我以後都唔敢再食lalalalalalala.........................

之後上返茄屋睇下diary~

uran同雅琳走先...

之後我地continues傾music...

kamo傾電話好勁~茄仲幫佢寫左句金句tim~

之後6點9閃人*~

刊登時間︰2006-04-16 08:43 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 12 日  星期三   晴天
無聊之中3班名單~

o岩o岩無聊研究左份理想中三ge班名單喎...

____________________________

CHAN HIU KWAN  (2D03) 陳曉君          
CHAN ON YU  (2B02) 陳安榆         
CHAN SUET YAN  (2D07) 陳雪茵   
CHAN SZE WAI  (2B03) 陳思慧 
CHAU CHUK YU  (2D09) 鄒祝如        
CHAU KOON YAN BENNY  (2B05) 周冠殷  
CHEUNG KA MAN  (2D12) 張嘉敏         
CHEUNG TIN CHUI  (2B08) 張天翠                   
CHIU SIN KWONG  (2B10) 趙善光     
CHOW WING CHUN  (2B11) 周永俊        
CHU CHING YEE  (2D14) 朱靜儀
CHU TSZ HIN  (2D15) 朱紫軒 
CHUNG CHUI YEE  (2B12) 鍾翠儀  
FAN YU YAN  (2D17) 范如茵   
HAU SIN YUNG  (2D18) 侯倩蓉               
HO LAI HONG  (2B14) 何禮匡  
IP SUI TING  (2B15) 葉萃婷
LAI KA KIT  (2B18) 黎家傑  
LAI TSZ CHUN  (2D21) 黎子進 
LAM KA WUN  (2B20) 林嘉媛
LAU CHI HO  (2D23) 柳志皓    
LAU PUI KI  (2B21) 劉沛棋     
LAU WAI KWAN  (2B22) 劉惠君               
LAU WING SUM  (2B24) 劉穎芯 
LAW SZE YEUNG  (2B25) 羅思洋     
LEE KING HIN  (2B26) 李景軒     
LIN CHUN PANG  (2D28) 林駿鵬     
LO TSZ KI JOSEPH  (2D29) 盧旨奇  
NGO HIU WAI  (2D33) 敖曉慧        
POON SZE WAI  (2B31) 潘詩慧                     
SHE LAI MAN  (2B32) 佘麗敏     
SHIH YING YING  (2D35) 施盈盈          
SIU KAM KUEN  (2B33) 蕭錦娟     
TAI NGA LAM  (2B34) 戴雅琳       
TAM SIN KI  (2B36) 譚善琪     
TONG KAI SIN  (2B37) 唐啟倩      
TSE WING YIN  (2D38) 謝穎賢      
TSE YI LAM  (2B39) 謝伊琳
TSOI KWAN NOK  (2B40) 蔡君諾        
WON LOK JUSTIN  (2D39) 溫諾 
WONG HOI LAM  (2D40) 黃海霖           
WONG MAN HEI  (2D41) 黃文希           
WONG SAI CHUNG  (2B42) 黃世聰 
WU PAK WING  (2E39) 胡柏詠     
YIP TUNG YU  (2D44) 葉冬如        

___________________________________

15男30女~順班號排~(呢方面5錯)

24個from 2B, 23個from 1D (呢度比例差D)

成績就...好似都偏左去好D哥邊?

此編排乃跟據幾點:

1)我最想同who一班

2)我識唔識哥個人

3)如果我咁分會唔會搞到班上多爭執

4)會唔會搞到有D人一個fd都冇做孤兒...

5)分組會唔會打哂交中一ge fd同中二ge fd爭咁...

6)依各項比例

--------------------------------------------------------

結論.....咁分真係唔錯...不過......

我HE又係同佢一組呀.......help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

刊登時間︰2006-04-12 10:30 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]