彩虹, 是我與你心間的一道橋.

我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道

s2004070
暱稱: 小Q
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
再見,我的qooza.
2008-04-16
2008-04-15
2008-04-14
2008-04-13
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
2006 年 5 月 6 日  星期六   晴天
啊咧 開心

啊咧, 都過時了.

本來都就好時間打.

點知超時啦@@

打好了我的感想lor~

未看請看下篇了!

想了好耐公唔公開~

算了~公開就是了!

我的睇法罷了.

希望大家唔好有咩特別反應了.

總之就. 睇完就算~

如果你真係有咩要評論我也沒所謂la~

不過~請註明!!!

我說是有得著~

但係唔希望有同類事發生la!

ps~唔好產生任何ge誤會

刊登時間︰2006-05-06 01:53 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


感謝

一年前, 大概是這個時候吧.

發生了一件不太好的事.

那件事我想大多人都知是什麼事了.

無謂再叫我多說一次了!

那個時候, 是無奈, 是驚慌,

都是記得好好清楚了!

是考慮著告發與否.

之後的星期六是我引象最深刻的日子喔..

還記得那段一小時十分激動的對話,

記得那個失去理性的我, 軟弱的我.

真的就如昨天的事了. 但. 又是一年了!

各位, 我都沒事了, 別擔心我, 叫我忘記"5月6事變"了!

這件事對我有著很深的意義了! 看下去吧~

是的, 這件事是給他缺點了. 是令一些人失望了.

不過我知道我的出發點是為他好了,

這件事令我更加理性去分析一件事了...

從這件事中我發覺.

我從來都沒恨,嬲過他對我做這樣的事, 原因很簡單,

他再作什麼我都會忍耐他, 原諒他, 原因也很簡單,

都是因為.我愛他

這不是那男男女女的愛, 而是一份無私的愛,

我不介意付出什麼, 甚至為了他, 放棄了之間的友誼,

不介意他的眼光, 他恨我也好, 但結果我也是一樣的愛他.

我不會希望他對我如何, 我什麼也不介意,

我只是想他好, 想他開心, 想他......

這樣已經是最大的回報...

就讓我一直可以在他附近看著他成長.

對. 這件事就樣我學會了這種愛人的方法.

是犧牲,是不求回報,是付出,是忍耐,是為對方,而不是恨,

---

一切一切, 若果沒了那件事我就不會得到.

也可能永遠都學不到...

感謝.

by 小Q 13:25, 06/05/06

刊登時間︰2006-05-06 01:48 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 5 日  星期五   晴天
惡作劇之日!!!!!!!!!!1 開心

今朝都冇咩野好do~

下晝開始重睇惡作劇with my哥哥~

12點睇到8點睇到第5集~8點去睇一下TV~

我9點就訓左la!!!!!!!!!!

好...由今日開始, 一星期唔msn得唔得呢~

刊登時間︰2006-05-06 06:38 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 4 日  星期四   晴天
55...五月四雜錦 滿足

大家好...今日係5月4號la...

距離我生日就只有8天~

當然都唔好忘記哥3個同我 同年同月同日生的傢伙la~^^

___

今日趕住早d返到去sch練chin oral~

跑TM park返~都唔知乜事咁多泥~

搞到我都成鞋泥la~ 討厭...

___

之後返到去班主任課調位...

都幾大change下...

都早就同自己話係上天一早安排好la...

心中有點兒莫名其妙ge感覺la ~.~

___

之後唱生日歌...5月明明就唔係得我一個生日la...

不過....唉...算la~無謂講la...

又中又英的生日歌...真係...都好怪....

___

之後ge中文堂... 真係愈來愈喜歡harry la~

其實他是不差的la~ 只係有時做野冒失小小la~

佢都好努力為大家搞電腦~ 跑左好多次la~ 真係好多謝佢^^

雖然少左一堂中文堂~都用黎搞電腦la~不過都好好la!!

___

第2堂ge中文堂...抄下野~

不過都唔係咁明篇c恩無愛ge意思-.-

之後ge中史又係好好悶悶la...

真係唔知點講好~我真係唔係咁like哥個ms~

___

最好玩ge VA~真係make左好多野喎~

大口青幫我地拆左5隻蛋~好正la~thx 佢la^^

之後d野都食得好開心...不過有少少肚痛la...

___

lunch終於要中文oral la...不過不失la~

不會差得去邊..不過唔係好la~特別係答野哥part~

都唔跟自己寫ge model ans答~係老吹la!!!

之後返到課室都係hea一下...

___

eng堂king sir返黎la~佢去左睇牙醫

都ok好笑! 放學前一堂先返黎!!

比我就放左學先返黎oral la!!!

___

eng堂我都ok悶...後面不斷傳黎陣陣笑聲...

有d唔多慣la...不過都ok la!!!!!!

好一段time先捱過左兩堂!!!

___

2B09的張偉X真係都好可怕la...

我冇必要都唔想再聊佢talk la...

無論我share一d開心野又好~講咩都好~

佢都係冇乜表情望我一眼算數la...

有時我會覺得佢冇乜禮貌la~人叫都都唔答一句...?

___

放左學ge math比賽~各位我都早說我數唔勁...

推我出黎做乜...我今次我睇10分到la-.-

好無奈喎....睇錯題目都有la!!!

___

之後我地去睇缾la!!!

好正la~好想整.....

之後e林上車返屋企...

其實我e家真係覺得.,,

我地何必咁鬼祟la~

哥時大大方方去say個hi未得lor!!!

___

因為我呀哥約人去食飯la~

so我同mum都去左大家樂到食la!!!

我呀哥d老師竟然搵佢幫返d中一二補習呀!!!

好神奇la!!!!!!!!!!!!!!!!!

___

突然諗返起一d往事..

估唔到咁快仲有2日又話一年la!

(唔知各位仲記唔記得上年5月6日

星期五day E下午1點25分ge時候la

大家都係唔記得ga la~唔記得仲好)

回想返起黎呢一年真係過得好好好快la~

真係經歷左好好多多野la~

有開心有唔開心la! 不過唔咁樣又點會精彩la~

___

係la~我就生日~有人問到我想要d咩...冇la~我只係...

唔想要 杯,公仔,文具,CD,手連etc,筆裝,食ge,

銀包,錶,mochichi,白雪公主etc,同哥d用完就冇ge野

其他ge...大家都喜歡買乜都得la~我都喜歡!

___

最近都唔想打日記~

所以有時post下文章就冇la

好la~雜錦至此!!!

刊登時間︰2006-05-04 10:02 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 3 日  星期三   晴天
文章分享 開心

有時候喜歡比愛還好

因為喜歡......比較容易解決
喜歡可以淡淡地 不必怕被太濃的愛給沖昏了頭
毫無理智地猜忌、懷疑、生氣、傷心......
喜歡可以說來就來 說走就走


偶爾忽然想起的思念 也會帶來柔柔的滿足感
只是想 就會覺得很幸福

可是愛 就會逼的自己想就一定要見得到 
聽得到 碰得到
反而會讓情人誤以為無理取鬧



喜歡雖然不比愛可貴
但是喜歡就像是夏天的巧克力聖代 
很單純的必須
喜歡會讓兩顆心 慢慢地加溫
可是又害怕溫度升的太高 
兩個人都會熱過頭 受不了
因為它開始輕敲起“愛”的那扇門囉


喜歡就像一首喜歡聽的歌
可以一邊洗澎澎一邊唱 可以一邊讀書一邊聽
想聽就聽 想唱就唱 沒有限制沒有規定


喜歡可以很輕鬆 很簡單 就只是喜歡
喜歡喜歡他的感覺 喜歡聽他唱歌聽他說話
喜歡他的笑聲 喜歡他說好心疼 
喜歡他溫柔的體溫
喜歡他可愛的煩悶 喜歡他無理的喜歡



因為喜歡就喜歡 只要感覺喜歡
又何必一定要變成愛 又何必一定要永遠都喜歡
只要那一刻是真正的喜歡 就緊緊抓住那感覺
不要讓感覺消失不見了 才在遺憾



因為我只是喜歡 我並不是想要愛的霸佔
我也可以喜歡他對她的溫柔 
喜歡她為他的付出綻放幸福的笑容
感情不是束縛 而是了解的幸福 貼心的感動
如果一個人失去了喜歡的能力 那是比愛更可悲的
在我有能力喜歡人的時候 不管他的“背景”如何
我只想要單純的喜歡他就好


喜歡不必有承諾 

喜歡沒有壓力


喜歡不必有結果 

只要當時能擁有釋懷的感動


喜歡像氣球 當你灌滿喜歡的氣息
 
它就可以在空中盡情地飄蕩


當它飄遠了 飛高了 你也抓不住他了
 

所以當你喜歡一個人的時候
  
不要害怕那感覺 而急著想要拉住它
 
為什麼要勉強自己不要喜歡呢


輕輕地 輕輕地放開你的手 

讓它自由自在地飄 它會有停歇的時候
輕輕地 輕輕地放開你的手

anyway! 我就是喜歡他!!!

 

 

刊登時間︰2006-05-03 10:37 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 2 日  星期二   晴天
游水la~ 不安

今朝好熱呀~著住泳衣+冷3 la...

比patrick笑la~車~笑未笑lor~真係呀都唔關佢事la-.-

好la~跟住落早會...背金句明明就是我地2B嬴左la~

不過唔緊要la~都係志在參與la!!!

之後2堂都ok la~有d sleepy~

之後就去swiming pool la~我同cwai行得超快喎!!!

好快就閃到去la~最快到~

之後換3~ok la~唔知係唔係唔慣~個feel都係慢左dd la~

之後出去"游水"la~講真~wan太都唔係咁terrible姐~

佢係間中鬧人惡dd~都好friendly la~d gap都ok la~

不過兩堂中..唔似d班話要1000下...1下都冇踢過~

就係叫你"行後x步,獨木舟,下巴店水,浮返去,sun被涕" 做左n次~

之後都係講d游水ge theory~乜野"輕"同"停"~

ok好玩ge...唔係好辛苦~好悠閒la~

之後換返3返sch~我同cwai又超步speed la~差d就追到d boy la~~~

返到去搭8先開始上堂~冇左4個字la~

佢一直say econ d野~say左成半粒鐘有多~~

in fact~我幾like econ la~

之後好簡咁叫我地underline dd野就lunch lu~

去食完野要當值...QQ

之後ge DT都OK開心la~張chair near整好la...

不過好唔穩!!!!!!!!!!!!!!   how come~

之後又係當值~好無聊do HW~

之後我地去202 la~佢地都唔知SAY WT LA~

唉...唔記得左隻錶LA....又因nuke的惡作劇~在溫諾手上la~

溫諾你千祈唔好傷到佢皮毛la!!!!!

好la~back home!!!!!!!!!!!

溫諾去buy左la~搵我cam錢錢la!

搞到我都好想買返隻養下tim...........

好喜歡Marimo綠藻球la~

刊登時間︰2006-05-02 10:04 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 1 日  星期一   晴天
無野la~

今日都冇乜想打喎~

去左cur到~返家~

去新不江...

就係咁la~

_________________-

今日的傑作...

  


   

 

刊登時間︰2006-05-01 09:53 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


sharing~

有一種愛很淒迷,有一種愛只能遠望,有一種愛注定成傳奇.......
有一種愛叫做痛,痛得心臟起了褶子,痛得頭腦空洞無物,痛得意志麻木蕭瑟......
有一種愛叫放棄,明知道許多事情是沒有答案的,卻想尋找一個答案,真的好
累......
有一種愛叫忍讓,忍讓也是一種愛,以愛的方式善待對方的缺陷,用包容的胸懷寬恕
自己的愛人,給他一個悔悟的機會留一個自省的空間于平平淡淡中演繹經典,在無
聲無語中融洽恩愛.這樣即使是不傳奇的愛情也將變得永恆,再平淡的婚姻,依然一
如既往令人留連.
有一種愛,叫放手.曾經天真的以為不管時間和空間的距離有多長多遠,感情一定會
恆久不變,因為愛是沒有理由的......
愛不能成為牽絆,所以要選擇放手,從容的讓彼此走彼此的世界,凡事到極至,傷也會痛.其實愛過就會懂,彼此個性的太過堅強終究會是一起生活的陰影。
昨日的幸福以成為一種痕跡,兩人能攜手走完整人生固然很好,可陪上了一段也應心存感激了.
愛一個人不是要成為所愛人的牽絆,只要心中有愛,生活總是那么美好!
相距是一種緣,相識,相戀更是一種緣分,緣起而聚,緣盡而散,放手才是真愛.有一種愛叫放手!
有一種愛,叫離開,曾經以為自己的愛情能夠長久,曾經以為真心的付出就能換來幸福,其實錯了......
愛情給的唯一的東西就是背叛,無情的背叛!曾經是那么相愛的兩個人,轉眼陌路,留下的是殘缺不全的記憶和心痛.
沒有想到結局會是這樣,曾經的山盟海誓,曾經的天長地久,轉眼都成了飛灰。
經常驚醒于午夜夢回的黑暗中,我的心都好痛,我思念一個人的疼痛,看著空中的星星,想著遠方屬于你的夜,你還好嗎?一直都快樂嗎?沒有我在你身邊是不是有另外一個人去關心你,愛你呢?
我現在唯一的愿望只是希望再見你一面,但我又怕見你,怕見到你,我的心又會再一次的被捏碎.我只有對自己說不要再去想他,不要再想了,雖然他的影子從未離開過。
生活還是要過的,其實有種愛叫離開,再見了,我的愛人......
有一種愛,我們不能稱之為愛情,雖然有同樣的心動,同樣的懷想,同樣乍然相見的喜悅,依依不舍的眷戀,但世間總有一種約束,讓心思沉靜,讓感情不再漂泊,依然可以在午夜夢回事心生柔情,依然可以相信自己的完美與可愛,在這些溫柔的情愫裡。
有一種愛,可以默默的愛,默默的理解,默默的在心裡裝滿祝福,揮一揮手,讓春草纏綿,落江成陣,就是有這樣的感情啊!飄蕩成纏綿而溫暖的空氣,就是在這樣無心的眷戀裡,我們認識自己也認識世間,就是有這樣無緣而有情的瞬間,讓我們輕輕的嘆息,深深的愛,雖然我們相愛,但不能稱之為愛情,多想讓愛發出聲響啊!可那是一種毀滅,善良絕對不允許這樣,多想讓愛明白啊!可怎么人心看著愛有為難,感情也不能饒恕愛的胡來。
就這樣默默的去愛,永遠放在心頭來愛;當風吹來的時候,就讓湖水激動地涌出堤岸,一點點就已經足夠了,就象喝第一口茶水,才能品出味道.只要輕盈的湖水永遠不下沉,只要堅固的堤岸永遠攔得住湖水,相信湖水總是會泛出激情,堤岸也總是能感到堅強。
有一種愛,永遠難以啟齒,可這種愛情來得持久,來得絕美..........


凡人情为何物转贴

刊登時間︰2006-05-01 06:41 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


好~報告~ 開心

e家係5月1日星期一朝頭早ge凌晨1點3~

距離我92年出生哥一刻就只係得返12日+約18個鐘~

____________________________________

好~返黎la!

講返尋日先la~

我一直o係度try整閃字...

____________________________________________________________________________

以下係我ge成果ge縮小版:

<~我ge第一個作品                               <~第2個無聊作

<~第3個~                              <~有感而發之作

 <~這個很重要la~                    <~比呀媽鬧完+見到溫諾msn名之作

<~我最愛ge惡作劇之吻 之 靠近一點點

最後兩個嘔心瀝血用左2個幾鐘之作:

 

__________________________________________________________________________________

刊登時間︰2006-05-01 01:31 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 30 日  星期日   晴天
100 開心

100 questions~


1.幾多歲 : 13
2.手指邊隻最長: 應該係中指la~
3.有冇蛀牙: 唔知~可能有
4.e+有冇邊度痛: 冇乜
5.用邊隻唇膏 : e家冇喎~冬天你再問la~
6.有冇留指甲: 下...我d手指甲短到1cm都冇!!!
7.最可愛既底褲: 底褲? 未又係來來去去都係白色~
8.有幾多對鞋: 黑鞋白鞋波鞋~3對lor~
9.有冇爭人錢: 我就好似冇la~不過提下大家la~冇記錯mandy同茄差我pizza 哥7蚊. kamo,stupid,姬都好似差我25.5 , 跟住夾趙善光哥份生日gift ge人total爭38蚊~april爭5蚊咁la~ 我都唔想再追la-.-
   
10.咩科最叻 : 差唔多la~理科會好dd ge...不過論分數,IS竟然係最差.哀!
11.咩科最差: 我諗都係cl~都唔知佢乜事!! 之後第2差係中史la~冇乜天份
12.最中意邊個老師: 好多都鍾意la~
13.想做一d 冇可能做到既野: 可以跟我ge理想list升F.3
14.尋日食左幾多餐 : 3
15.床上面有咩特別既野 : 大小公仔共10隻~鬧鐘3個

16.屋企冇人會做d咩 : 時時唔同~都係哥D la~
17.近排有咩係爛左架 : o岩o岩整爛左個廁紙洞
18.用邊隻洗頭水: head & shouder's(mandy真係spell wrong)
19.壞習慣: 好多~唔講la~
20.icq # : 151519775~不過好少use lu~
21.屋企好多咩野 :垃圾ge廢紙好多~
22.想做男定女: 男~
23.黑定白 : 黑
24.中意睇咩電視節目: 卡通, 劇集
26.用4個字形容 william hung: 我唔識佢
27.舊曆生日係 : 好似係4月11~好似星期5黎ga~
28.最想邊一日生日呢: 5月12都唔錯la~
29.最想拎咩獎: model student~數學科科獎~kaka~發夢la你!!
30.返學定放假 : 放假時like返學~返學時想放假
31.最高: Patrick la~
32.最肥: f.5e ge某人~ 
33.最想打佢: e家? stupid lor~
34.有事先搵你既: 下...我好似好多都係wor~ 傾計去街都係"有事"ma 
35.同你一齊放學: 茄lor~有時cookie姬 等等la
36.背到幾多個friends既電話: 4 only~
37.同邊個講心事: 唔知wor~時時唔同~哥陣時有心事who有空就who la
38.最有錢 :benny la~ 
39.最曬命 : 下~i hope that no~

40.最好笑 : cur cur~mandy~
41.最白痴 : 茄
42.佢只會嗌你全名: 下..普通同學
43.最悶 : 唔講野ge人 
44.最中意邊個friend個名: 下..溫諾個名都唔錯形~
45.知道得你最多秘密: 可能係茄茄la~種種類型ge秘密都唔同人wor~
46.住得最高:唔得閒研究~茄掛...
47.最疏遠: 幼稚園d fd...名都forget la-.- 
48.識左最耐: 到e家都仲一齊就伍美美la~~8年呀
49.邊個friend永遠冇心事既: 冇la~
50.你會當邊個係自己呀媽: cho kwai mei~ya~is my mum

你最後做過的時侯
51.訓覺: 尋晚 
52.搭車: 尋晚
53.x街: 乜黎ga?
54.你打既電話: 屋企~尋晚8點到la
53.返學: 尋日返約算唔算
54.大笑: 好多喎!!!1 秒秒鐘都有la~ 
55.去人生日會: 唔知呢~seems that我一生人未去過
56.去吉野家食野:考完exam哥次 
57.食野同飲: today 早餐
58.買咩野:食ge tea 
59.pat左咩野:?????? 
60.msn / icq 同邊個講野: 姬 茄 cookie april 

問題
61.隔離屋姓咩: 唔知~對面就姓卓
62.平時較幾多個鬧鐘: 3
63.沖涼先定洗頭先: 一時時
64.返學方法: 巴士K76+西鐵+輕鐵751/walk
65.呀媽鬧你既原因: 唔執野~屋企亂~
66.你自由嗎: very自由la~
67.e+最想: 見到溫諾開msn然後傾返餐解悶
68.滿意e+ 既生活方式嗎: ok la~
69.滿意e+ 用緊既mouse嗎: 差少少la~
70.打中文定英文快: 好似差唔多~如果broken eng就eng快d~ 

最愛的
71.髮型:唔知喎
72.手指: 差唔多~冇一隻都死得
73.牌子:我連有咩牌子都唔知la
74.小動作:好多
75.著幾多條褲返學:2~
76.照鏡:咩黎ga?
77.快歌定慢歌:慢la~
78.卡通人物:好多la~
79.地方:sch同home
80.訓覺方式: 訓得著就乜都好 

再來問題
81.初戀:暗戀算唔算~
82.返屋企第一樣做既野: 放低個手抽袋同書包
83.著鞋右定左先: 次次唔同掛 
84.最驚邊個:唔知
85.口頭禪: 唔知呢~你話事la~我想去廁所
86.講粗口嗎:唔la
87.成日遲到嗎: ok少la
88.最熟邊度:屋企 
89.聽左最耐既一隻歌:何謂聽得最耐呢
90.你的電腦好嗎:得返幾十mb位~就死得~

91.發左個咩夢呀近排:好長~唔打la~好白痴ge~
92.最sai時間既事:做呢份野~已經用左大半個鐘la~
93.買野食既定義:買d食得ge野! 除左買"食送"
 
94.最lor既一次:人地問第2個野~我應左
95.身邊既人之中邊個最可愛:雅琳la
96.用一句形容你果班:funny~
97.電腦wallpaper:qoo
98.icq skin: e家少用la 
99.ie主頁:yahoo.hk~有時會去左乜9991.com=.=
 
100.e個問卷既評語:好長好waste time

刊登時間︰2006-04-30 11:22 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]