彩虹, 是我與你心間的一道橋.

我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道

s2004070
暱稱: 小Q
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
再見,我的qooza.
2008-04-16
2008-04-15
2008-04-14
2008-04-13
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
2006 年 7 月 20 日  星期四   晴天
kakaka~ 驚訝

今日出去拎書買書買飛~

結果我學校哥度賣左110返黎呀^^

仲用100蚊買左本his書~都唔係好花~

can擦can唔擦都accept到~

好開心tim^^

淨係本home econ賣唔出~

唔緊要~一早預左ma^^

終於去正風買到專題研集同中史書~

消左2張書卷

之後就去買飛,

食焗薯

之後去左買下野~

又去左超市行左好耐

之後去左10蚊區由4點半行到5點9@@

我同kamo發現左一樣野呀!!!

呀茄同唔同人傾電話把聲ge溫柔程度唔同ga!!

stupid哥d係下. 我地d人係中, 至於pat係上

kakakaka~

之後閃人去新北江~

呀茄收$~

之後我同佢去買書~

10足有保鑣咁~

有2個人o係後面跟住哂~

之後咩都買唔到~

就係因為有人跟住好唔自在

好la~之後買左rsc~60蚊...

都ok ge... 6幾折-.-

之後以半價buy左2全新咁濟ge 舊chem書

用88折買左4本作業

今日就咁就買完lor~

回家~

差d big唔到上車呀><

到家就食飯睇電視~

88 la~

呀哥今晚放假~

機機歸佢lor~

閃閃閃^^

刊登時間︰2006-07-20 10:49 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


今日!?

今日唔多想打住~e家打機去~

later go out ar~順手會掛掛網

唔講住~今晚有mood再打

刊登時間︰2006-07-19 10:15 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 19 日  星期三   晴天
[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2006-07-19 10:33 AM  


2006 年 7 月 18 日  星期二   晴天
身體檢查~ 不安

講真~我唔多想去ga~

又要我咁早出!

又打唔到機!!!!

就係咁我9點出到tm~

wawawa~

都好快呀...

我用左1hr就ko la~

比起上年3月哥時...

高左1.6 cm~

即係e家151.5~

不過我想話我成日係早高晚縮ga!

所以...到左晚上會得返150.5~XD

(經我觀察半年GE結果)

不過我重左成5.7個KG呀!

e家47.7~kakaka~

護士話依我ge年齡身高,

最多都唔可以過46.5ga!

即係話我超出左1.2個kg...

不過...實不相瞞~

其實我尋日朝係o岩o岩好ga~

因為我2日來食左3雪糕5包糖etc

2日增左1.2kg~

我睇...你叫我減就真係冇可能ga la~

要keep住47.7都成問題~

話唔定...過2日再睇會有50kg呀!!

kakakaka~

仲有呀~

我近視深左wa!

遲d去配眼鏡ba-.-

好la~講完身體檢查...

我之後4處hea~

去左"桌椅居"行左陣,

諗住去大興行陣~

wawawa!!! 點解我唔知ge~

咩原來台山要裝修!?(定係拆呢!?)

之後即刻唔想行去大興~

我行返去蔡意橋搭車~

搭到siu hong...要去toilet~

所以落車去西鐵個toilet~

之後轉埋西鐵...

再轉705去頌富hea~

o係商務睇左陣書閃

再食左個lunch~

回家去~

返到屋企樓下商場...

食左杯m記雪糕!

你睇! 我邊有可能keep得到47.7 ar!

之後返到home先1點到la~

打機~,~一開個mon..

我好傷心呀!!!

本來諗住掛一個朝早...

點知我走左唔夠半hr...

佢就彈左出黎la><

都算la~點知...仲要比我知道...

我冇左一set魚~

wawawa~我尋日先買ja~

700蚊ga!! 一條都冇食過!!!

我成富身家得21xx...

成33% ge錢就咁冇左

wuwawawawawa~

跟住繼續玩~

玩左3個hr唔想玩~

so又掛網~

我邊掛邊睇人diary~

點知我一開個msn exploror...

出乎意料地見到上次最後睇ge網址...

點解個xanga acc有我呀哥ge phone no. ge!?

一入~ 什麼!? 原來我呀哥有diary ga?

仲開左成年咁耐!?

刊登時間︰2006-07-18 07:09 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 17 日  星期一   晴天
monday 驚訝

今日一早起身打左3個幾鐘online game又要出去食飯~

出去食餐飯...有d無聊la~今日個氣氛重要唔多好~成日都dead air~

不過我同茄就痴線咁狂笑..."大佬".....kakakakaka

之後去左陪茄買香水~ then係去睇書~

再返左新北江, wawawa~我地行左成2個幾hr~

間間都去過不下2次~重要有個人唔認得我地先後問我地5次呀>w<

好好玩呀~我地ge通行密碼已經係: 又係我地la~ / 你邊間ga? 我地去左4次la呢間...

不過佢地都幾慘...成日比d管理員話!!!

之後行完又去左頌富... 好無奈耶~.~

之後成6點幾到home~

打左陣機...掛左網想出去睇高朋~

o你個mg!! 個鐘慢左半個鐘!!!

做完!? wuwawa...之後只好睇神雕only><

算!!! 就咁la~終於補完尋日哥篇///

今日哥篇// 去check完body先la

刊登時間︰2006-07-18 08:35 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 16 日  星期日   晴天
online gaming~

今日成日自8點起就在玩online game~

冇停過呀~即使係睇電視, 去廁所, 定係訓"硬"覺哥陣~

我都要開住黎掛網!!!

wakakaka~今日後果唔錯呀~

做下任務又升下lv~去到12lv la^^

最緊要ge係我成日等回血哥陣...

我做假期作業呀!!!

數學個個ch都做左2page到la~

eng做左u1, 份ws又係板板做dd~

如果日日煲online game都係咁~

都唔錯la~

不過有樣唔好ge就係當我夜晚12點,

差唔多玩完哥陣一跳返出window視窗哥陣...

wawawa~有好多人今日msn搵過我~

由中午1點到今晚10點都有~

各位對唔住lor@@

我online gaming ge時候你地當我冇on好la~

點狂震,點狂add,我都唔會收到ga@@

好la~唔講咁多~

我要快d打完佢lor~

爭取時間去online gaming!

刊登時間︰2006-07-17 08:17 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 15 日  星期六   晴天
OUTING

今朝7點半起~

玩左哥半個鐘...

呀哥返到HOME~

佢要玩~

算LA~

比佢用吧!!

之後到9點半先可以用多1HR

又係到返佢用LA~

有DD sad...><

冇得玩確實好悶...

睇下電視~

做左3 page功課-.-

eng d全部未move~

math做左1x page

chin做左大半la

不過只係in錯別字哥part...

再講下我之前所定ge目標先...

神雕睇到第6話停左.....

哥120句寫到第90到唔想寫

sccstory唔想點打喎...

書未買...

in online game :

仲係8lv ja~

冇咩time升-.-

錢又少...-.-

---

kakakaka~

點解講講下做功課變左咁多野ge...

轉返channel~

係la~之後12點出門口~

痴線la~

今日好大大風!!!!!!

我唔夠力拉門出門口~

呀哥都唔多夠~

要2個先拉到...

一拉完廳d window 拍拍拍...

close哂la~

嚇死!!!!

之後就等茄等左4個幾6個字~

wawawa~

因為等佢...

我行左4件善事呀!

有2個人向我問路,

有1個問我唱散紙

有1個叫我遮佢行一段路.

kakakaka

今日我額頭刻左好人兩隻字咩!?

咁多人問我ge!?

之後就出去la~

到市中心又要等kamo mandy~

之後去碼頭哥邊食飯飯~

wawawa~講左好多野~

then點市中心,

貼紙相and玩玩~

outing就咁完左la~

之後返到黎去左買野食~

then 8點鐘back到home沖埋涼~

55...呀媽都成9點半先返..

我好寂寞咁tim~

自己一個食晚餐..

第1次吧!

之後就start打game~

打左3個hr...

好sleepy,

打埋呢句diary都sleep lor~

886...

刊登時間︰2006-07-16 12:11 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 14 日  星期五   晴天
最後一天在302...分班!!! 感動

今日我都係搭9到返到去~

頭哥半hr研究點樣跳上locker~

之後哥半hr都係抱抱雅琳bb~

wawawa~我隻耳冇la~ka~

雅琳bb一定唔好有後遺症呀!!!

之後好快9點~

註左成半hr先ko~

去buy假作....

buy完係去睇分班la....

唉.....好傷心la~

同唔到好多fd一班~

不過算la~

聽天由命~

或許到時公佈ge又唔係同一個result...

不過都係哀...

我真係萬分萬分想同你一班~

冇左你我會死ga~

放心la~你唔會係路邊ge野貓~

我一定唔會唔理你ga!!!

之後就一齊去m記食野~

見到csk同justin喎~

食左個幾2個鐘~

傾左超多野呀

不過大多都極為嘔心喎~

then都唔洗buy野聽日bbq lor~

咁聽日點呢!? 唔知!~

之後回home~

去左頌富又行左1個多hr先走~

閃人回家~到家係6點3~

沖涼傾msn打日記~

之後係now tving

刊登時間︰2006-07-14 08:16 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 13 日  星期四   晴天
放假... 滿足

今日唔洗返~

8點鍾聽到呀哥返home聲起左身~

不過冇得打機呀!

唔緊要la~

之後就都比佢玩到成12點~

我一直在sleep~

之後就開冷氣開始研究我ge online game~

都搞下搞下~

搞左6個幾鐘~

就係咁又話差唔多7點la~

我去沖涼~

等睇tv la~

之後睇到10點半~

再play多左陣~

傾msn~

閃人去sleep~

刊登時間︰2006-07-14 07:52 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 12 日  星期三   晴天
結業禮... 驚訝

講返尋日星期2~

我一事無成~

咩都冇do到~

就係heahea的過了一日...

下了個比較有意義ge決定就係~

我要o係呢個月內睇左金庸ge神雕俠侶呀!!!

之後就講返今日la~

今日結業禮~

一回校都係幾o ga!

一睇本野

第一行d科獎ge~

all are 2D~

之後級頭3(實質該是頭5)

都係2d ge...

之後model student又少人4個

平均分高過80ge...少人11個...

算la~早已忘掉2b係精英班~

都一樣係我的2B就得LA~

之後完左又去左食M記~

wawawa~

撞上左一件超gag ge事!!!

個林美香...痴線la~

當我地友愛堂ge係水魚!?

之後回校搶書...

搶左好少ja~

為ma節省左200多少少~

200夠哂lu~其他ge...新書ba!

之後去左202~

先係同呀毛hea~

後就一行6人圍住老師台~

開方桌會議~

kakaka~一傾到5點9~

去ok食野野~

食完6點9la@@

回到home成7點9~

沖完涼連睇2個半鐘tv~

then down埋d online game~

去訓lu~

時間為12點正~

刊登時間︰2006-07-14 07:48 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]