彩虹, 是我與你心間的一道橋.
我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 20 日 星期四  | |
kakaka~  |
今日出去拎書買書買飛~
結果我學校哥度賣左110返黎呀^^
仲用100蚊買左本his書~都唔係好花~
can擦can唔擦都accept到~
好開心tim^^
淨係本home econ賣唔出~
唔緊要~一早預左ma^^
終於去正風買到專題研集同中史書~
消左2張書卷
之後就去買飛,
食焗薯
之後去左買下野~
又去左超市行左好耐
之後去左10蚊區由4點半行到5點9@@
我同kamo發現左一樣野呀!!!
呀茄同唔同人傾電話把聲ge溫柔程度唔同ga!!
stupid哥d係下. 我地d人係中, 至於pat係上
kakakaka~
之後閃人去新北江~
呀茄收$~
之後我同佢去買書~
10足有保鑣咁~
有2個人o係後面跟住哂~
之後咩都買唔到~
就係因為有人跟住好唔自在
好la~之後買左rsc~60蚊...
都ok ge... 6幾折-.-
之後以半價buy左2全新咁濟ge 舊chem書
用88折買左4本作業
今日就咁就買完lor~
回家~
差d big唔到上車呀><
到家就食飯睇電視~
88 la~
呀哥今晚放假~
機機歸佢lor~
閃閃閃^^
|
| 刊登時間︰2006-07-20 10:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 今日!? |
今日唔多想打住~e家打機去~
later go out ar~順手會掛掛網
唔講住~今晚有mood再打 |
| 刊登時間︰2006-07-19 10:15 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 19 日 星期三  | |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| 刊登時間︰2006-07-19 10:33 AM |
2006 年 7 月 18 日 星期二  | |
身體檢查~  |
講真~我唔多想去ga~
又要我咁早出!
又打唔到機!!!!
就係咁我9點出到tm~
wawawa~
都好快呀...
我用左1hr就ko la~
比起上年3月哥時...
高左1.6 cm~
即係e家151.5~
不過我想話我成日係早高晚縮ga!
所以...到左晚上會得返150.5~XD
(經我觀察半年GE結果)
不過我重左成5.7個KG呀!
e家47.7~kakaka~
護士話依我ge年齡身高,
最多都唔可以過46.5ga!
即係話我超出左1.2個kg...
不過...實不相瞞~
其實我尋日朝係o岩o岩好ga~
因為我2日來食左3雪糕5包糖etc
2日增左1.2kg~
我睇...你叫我減就真係冇可能ga la~
要keep住47.7都成問題~
話唔定...過2日再睇會有50kg呀!!
kakakaka~
仲有呀~
我近視深左wa!
遲d去配眼鏡ba-.-
好la~講完身體檢查...
我之後4處hea~
去左"桌椅居"行左陣,
諗住去大興行陣~
wawawa!!! 點解我唔知ge~
咩原來台山要裝修!?(定係拆呢!?)
之後即刻唔想行去大興~
我行返去蔡意橋搭車~
搭到siu hong...要去toilet~
所以落車去西鐵個toilet~
之後轉埋西鐵...
再轉705去頌富hea~
o係商務睇左陣書閃
再食左個lunch~
回家去~
返到屋企樓下商場...
食左杯m記雪糕!
你睇! 我邊有可能keep得到47.7 ar!
之後返到home先1點到la~
打機~,~一開個mon..
我好傷心呀!!!
本來諗住掛一個朝早...
點知我走左唔夠半hr...
佢就彈左出黎la><
都算la~點知...仲要比我知道...
我冇左一set魚~
wawawa~我尋日先買ja~
700蚊ga!! 一條都冇食過!!!
我成富身家得21xx...
成33% ge錢就咁冇左
wuwawawawawa~
跟住繼續玩~
玩左3個hr唔想玩~
so又掛網~
我邊掛邊睇人diary~
點知我一開個msn exploror...
出乎意料地見到上次最後睇ge網址...
點解個xanga acc有我呀哥ge phone no. ge!?
一入~ 什麼!? 原來我呀哥有diary ga?
仲開左成年咁耐!? |
| 刊登時間︰2006-07-18 07:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 17 日 星期一  | |
monday  |
今日一早起身打左3個幾鐘online game又要出去食飯~
出去食餐飯...有d無聊la~今日個氣氛重要唔多好~成日都dead air~
不過我同茄就痴線咁狂笑..."大佬".....kakakakaka
之後去左陪茄買香水~ then係去睇書~
再返左新北江, wawawa~我地行左成2個幾hr~
間間都去過不下2次~重要有個人唔認得我地先後問我地5次呀>w<
好好玩呀~我地ge通行密碼已經係: 又係我地la~ / 你邊間ga? 我地去左4次la呢間...
不過佢地都幾慘...成日比d管理員話!!!
之後行完又去左頌富... 好無奈耶~.~
之後成6點幾到home~
打左陣機...掛左網想出去睇高朋~
o你個mg!! 個鐘慢左半個鐘!!!
做完!? wuwawa...之後只好睇神雕only><
算!!! 就咁la~終於補完尋日哥篇///
今日哥篇// 去check完body先la |
| 刊登時間︰2006-07-18 08:35 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 16 日 星期日  | |
| online gaming~ |
今日成日自8點起就在玩online game~
冇停過呀~即使係睇電視, 去廁所, 定係訓"硬"覺哥陣~
我都要開住黎掛網!!!
wakakaka~今日後果唔錯呀~
做下任務又升下lv~去到12lv la^^
最緊要ge係我成日等回血哥陣...
我做假期作業呀!!!
數學個個ch都做左2page到la~
eng做左u1, 份ws又係板板做dd~
如果日日煲online game都係咁~
都唔錯la~
不過有樣唔好ge就係當我夜晚12點,
差唔多玩完哥陣一跳返出window視窗哥陣...
wawawa~有好多人今日msn搵過我~
由中午1點到今晚10點都有~
各位對唔住lor@@
我online gaming ge時候你地當我冇on好la~
點狂震,點狂add,我都唔會收到ga@@
好la~唔講咁多~
我要快d打完佢lor~
爭取時間去online gaming! |
| 刊登時間︰2006-07-17 08:17 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 15 日 星期六  | |
| OUTING |
今朝7點半起~
玩左哥半個鐘...
呀哥返到HOME~
佢要玩~
算LA~
比佢用吧!!
之後到9點半先可以用多1HR
又係到返佢用LA~
有DD sad...><
冇得玩確實好悶...
睇下電視~
做左3 page功課-.-
eng d全部未move~
math做左1x page
chin做左大半la
不過只係in錯別字哥part...
再講下我之前所定ge目標先...
神雕睇到第6話停左.....
哥120句寫到第90到唔想寫
sccstory唔想點打喎...
書未買...
in online game :
仲係8lv ja~
冇咩time升-.-
錢又少...-.-
---
kakakaka~
點解講講下做功課變左咁多野ge...
轉返channel~
係la~之後12點出門口~
痴線la~
今日好大大風!!!!!!
我唔夠力拉門出門口~
呀哥都唔多夠~
要2個先拉到...
一拉完廳d window 拍拍拍...
close哂la~
嚇死!!!!
之後就等茄等左4個幾6個字~
wawawa~
因為等佢...
我行左4件善事呀!
有2個人向我問路,
有1個問我唱散紙
有1個叫我遮佢行一段路.
kakakaka
今日我額頭刻左好人兩隻字咩!?
咁多人問我ge!?
之後就出去la~
到市中心又要等kamo mandy~
之後去碼頭哥邊食飯飯~
wawawa~講左好多野~
then點市中心,
貼紙相and玩玩~
outing就咁完左la~
之後返到黎去左買野食~
then 8點鐘back到home沖埋涼~
55...呀媽都成9點半先返..
我好寂寞咁tim~
自己一個食晚餐..
第1次吧!
之後就start打game~
打左3個hr...
好sleepy,
打埋呢句diary都sleep lor~
886... |
| 刊登時間︰2006-07-16 12:11 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 14 日 星期五  | |
最後一天在302...分班!!!  |
今日我都係搭9到返到去~
頭哥半hr研究點樣跳上locker~
之後哥半hr都係抱抱雅琳bb~
wawawa~我隻耳冇la~ka~
雅琳bb一定唔好有後遺症呀!!!
之後好快9點~
註左成半hr先ko~
去buy假作....
buy完係去睇分班la....
唉.....好傷心la~
同唔到好多fd一班~
不過算la~
聽天由命~
或許到時公佈ge又唔係同一個result...
不過都係哀...
我真係萬分萬分想同你一班~
冇左你我會死ga~
放心la~你唔會係路邊ge野貓~
我一定唔會唔理你ga!!!
之後就一齊去m記食野~
見到csk同justin喎~
食左個幾2個鐘~
傾左超多野呀
不過大多都極為嘔心喎~
then都唔洗buy野聽日bbq lor~
咁聽日點呢!? 唔知!~
之後回home~
去左頌富又行左1個多hr先走~
閃人回家~到家係6點3~
沖涼傾msn打日記~
之後係now tving |
| 刊登時間︰2006-07-14 08:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 13 日 星期四  | |
放假...  |
今日唔洗返~
8點鍾聽到呀哥返home聲起左身~
不過冇得打機呀!
唔緊要la~
之後就都比佢玩到成12點~
我一直在sleep~
之後就開冷氣開始研究我ge online game~
都搞下搞下~
搞左6個幾鐘~
就係咁又話差唔多7點la~
我去沖涼~
等睇tv la~
之後睇到10點半~
再play多左陣~
傾msn~
閃人去sleep~ |
| 刊登時間︰2006-07-14 07:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 12 日 星期三  | |
結業禮...  |
講返尋日星期2~
我一事無成~
咩都冇do到~
就係heahea的過了一日...
下了個比較有意義ge決定就係~
我要o係呢個月內睇左金庸ge神雕俠侶呀!!!
之後就講返今日la~
今日結業禮~
一回校都係幾o ga!
一睇本野
第一行d科獎ge~
all are 2D~
之後級頭3(實質該是頭5)
都係2d ge...
之後model student又少人4個
平均分高過80ge...少人11個...
算la~早已忘掉2b係精英班~
都一樣係我的2B就得LA~
之後完左又去左食M記~
wawawa~
撞上左一件超gag ge事!!!
個林美香...痴線la~
當我地友愛堂ge係水魚!?
之後回校搶書...
搶左好少ja~
為ma節省左200多少少~
200夠哂lu~其他ge...新書ba!
之後去左202~
先係同呀毛hea~
後就一行6人圍住老師台~
開方桌會議~
kakaka~一傾到5點9~
去ok食野野~
食完6點9la@@
回到home成7點9~
沖完涼連睇2個半鐘tv~
then down埋d online game~
去訓lu~
時間為12點正~ |
| 刊登時間︰2006-07-14 07:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | ... | 138 | »
|