今次中史都唔錯~
尋晚11點sleep~
今朝2點溫到5點~
神奇地total用左7個hr到就溫好左@@
成績一定會比hist好la~
55~我諗80上下5分到la~
講下我d gag ge錯音先~
朱元暢, 郭子軒, 高速牆, 緩蒸王, 蒸君則, 靖內硬,
南太祖, 瘋奴, 媚山, 努爾哈隻, 六叔, 國力中區,
黨禍, 宦爭, 奸英, 唐山貴, 海框, 東元xx年, 自大夫,
葡萄華雲, 好望國(好芒果), 文學思想瓜...
kaka~好la~唔玩la~
快d打埋其他野~之後去訓訓~
咁好la~考完去左食mum mum~
超gag la~狂笑~肚痛笑到~
有個呀伯開錯逃生門搞到響警報@@
先係d咩野頭髮~then又笑埋好多野~
走時ge gagtivity gagcativity~etc!
姬撞到言語有problem
|