彩虹, 是我與你心間的一道橋.

我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道

s2004070
暱稱: 小Q
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
再見,我的qooza.
2008-04-16
2008-04-15
2008-04-14
2008-04-13
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
2006 年 6 月 1 日  星期四   晴天
放學 開心

今日6月冇lunch la!

上堂都ok易過ge~

不過小息太短~

趕左dd咁la!

放左學去swim

點知洗池...

o-mouthing

之後去pizza house食~

食完3點幾~

上左kamo屋企整餅~

好好玩la!

都成7點半先走

creamy茄 我一齊行去西鐵station!

真係好黑好可怕!!!

之後8點4到hm!

聽日就swim gala la!

努力呀!

各位~

盡左力已經最好!

刊登時間︰2006-06-02 10:37 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2個半鐘之前 驚訝

o係兩個半鐘之前.

我終於講左la!

其實我仲未知我講唔講好!

不過佢事後話e家知好喎~

是旦la!

不過其實我e家又唔係好死得wor~

都話我自己仲控制到~

未需要你help~

不過都thx u la!

u are so considerate!

我就會試下~

let u be less important...

ok ga la~

e家都冇咩特別野~

但係我估唔到你咁冷靜tim~

kaka@@

好~介左佢!

刊登時間︰2006-06-01 12:16 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 31 日  星期三   晴天
今日超gag@@ 愉快

今日先同呀ma出去buy泳衣~

之後出屯門陪呀茄行到6點~

我地今日搞左好多gag...

有:     誤殺茄um bre ra 5次

有:     個"歸"頭唔見左ge?

有:      望下. 我隻腳幾大隻!

有:     要剪ga! 要剪ga!

有:      貼紙相我o嘴之迷

有:      我唔記得左la! 就打咁多la!

詳情ask me or cur la!!

之後我都back home,,,

e家都成12點過d都未溫完is!!!

算la~聽日先!

聽日去唔去swim好呢??

刊登時間︰2006-06-01 12:08 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 30 日  星期二   晴天
DAY E, 星期2 驚訝

今日day e...

我今日紮2條ar~

比csk玩下la!

要人等左咁耐 XD

第1堂就geog...

真辛苦@@!

之後都係chin x2

仲慘...

好彩都唔係講左好多書

之後就chis...

我都開始唔想聽...

都係狂間書...

d人真係仲未玩夠

成堂拍手掌wor!

我開始發覺左一樣野..

呢幾日呢~

我都好似日日發白日夢咁.

都唔多聽書.

應該話直情冇聽!

科科都唔知佢講過咩咁!

可能都係呢排

我煩緊好多野la- -||

唉 今次exam/.\

都唔知點好la@@

希望快d可以專心返d上堂la

之後va,,,

真係好對唔住各位...

我聽左5組ge分享之後..

都係發夢...

冇聽到大家嘔心瀝血ge分享..

唉 我真係唔想再煩la!

之後lunch...

最後一個lunch,,,

竟然係...

要當值-.-

o係學校渡過...

唉..真慘...

之後上左去睇睇swim d野

wawa~

同大家講la~

我第2場ar@@

同c wai~ella~同埋曾曉琳一場..

點解我好似咁好彩

哥組成組都識游-.-

有d人就成班都唔識ge一場...

haha~好la~

之後上去當值~

都ok無聊又過左la!

之後就係eng堂...

我同小雅雅都開心都爆la!

成2堂拎黎對功課wor!!

不知幾好~

tick下叉下又2堂

之後又係當值la!!

140min ge惡夢

wilson佢地上左黎玩尋寶@@

佢同csk都好鍾意sit o係地下.

真係好鬼可愛喎!

之後同茄去食dd野~

返屋企~

唔記得左同呀茄o係lrt講左咩好笑野tim!

返到去7點4到la!

玩返陣電腦.

溫諾~真係好sor la!

我真係好無聊la!

又煩到你無奈tim~

下次唔會la~希望...

kakaka~好la~

去睇tv...

點知我由8點一訓到10點半..

先起身睇15 16~

之後都係呀哥打機呀!

佢放假ma~

算la~將來都冇咩機會!

之後我都係沖埋涼...

12點幾先訓!

----------------------------------------

點解要比我知道你哥個

殘酷ge計劃...

----------------------------------------

我一定要好好控制自己...

因為我知道...

我唔可以再愛上你...

刊登時間︰2006-05-31 10:35 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 29 日  星期一   雨天
落雨..唔通真係特別灰!? 鬱悶

今朝一出門口就有dd雨la!!!

唔知有冇得游水tim!

之後到sch都係背埋d詩la~

ass. ms tam la!

佢講左好多野...

都有d悶.

之後又係唔知點咁又上完一堂.

之後ge math都係講下應用題etc~

我覺得我都明左sin cos tan la!!

不過我就係覺得自己真係完全唔跟佢寫~

only寫答案@@

雨o係小息前5分鐘大左好多la!!!

到左小息~

我地個個都拎哂d野落去la!

都好! 有得去swim^^

仲好正tim呀~

抱住唔多怕濕ge心情dup雨係唔錯la!!

一路去到泳池~

wawawa!!

要dup住雨做熱身!

咁其實呢~

我唔多明點解d人怕dup雨

maybe真係傷風la會

不過唔係遲早都要比凍水濕身咩...

至於佢講ge浪漫...

你叫我only企唔洗move我都覺ge XD

之後落完水就500下 + 來回10次!!!

之後教我地背la...

好傷心呀我!

完全唔掂!!!

我一浮起即沉呀!

仲要係狂食水! 好"族"

好難頂~狂咳!!

仲要次次我都未到對岸就start第2次-.-

hup我唔識背姐你-.-

又話游完背自由會好好多...

for me我唔覺...

一來可能係頂硬上游背令我呼吸更差...

2來可能我真係本來都已經做到哂咩...

手離水等等ge東東la@@

總之...

我要學識背泳!!!

之後就係hist la!

我真係好like周sir堂la^^

不過,,,今堂好對唔住la...

我都係好分心~

你講hist書同note我都係冇點聽@@

不過我會好好睇返你教過ge野ga la^^

之後lunch同tracy去左ok食!

真係好好好正!

pizza+薯餅!

我真係好肚餓ma!

之後試左哥個jelly雪糕!

好唔掂la~

一定係加多水多魚膠粉整la!

又冇味又硬!hateful!

成舊擦子膠咁呀@@

之後返到去..

過左陣又去左lib玩玩..

我發覺我開始終意去lib hea

不過你叫我當值我就萬分反對@@

之後DT堂c wai都好down...

我好無奈la><

個個都係咁ge...

好灰咁...大家都比灰雲cover...@@

之後放學hea下...

又...閃人la!

今日放學...

本身唔係同nuke一班車ga...

但係竟然o係市中心度...佢上咗車wor@@..

我同茄仲有cookie就覺得好奇怪la..

點解佢會係度ge??

佢唔係要搭614 ga咩...

呢度仲要係市中心tim@@

點知佢同我地講話呢架係614...

我地話...呢架係751...

哥陣時車門o岩o岩關緊!!

佢就好似好想舉中指咁la!

佢仲話佢本身上個架係614, 但佢以為係751...

but佢而家上呢架係751,但佢又當係614...

好yeah..nuke..

你真係好可愛...!!

i love u la^^

刊登時間︰2006-05-29 09:25 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 28 日  星期日   晴天
睇左好多野呀! 開心

今朝新奇地9點半先起喎

媽已經買左m記早餐lu

好la. 開餐. 早d起未好lor

凍左la. 差咁少少喎

之後玩電腦+畫va.

畫左好耐呀. 2個鐘

我真係估唔一個蛋殼都要畫咁耐

仲要唔係靚先死la

之後食完lunch又係玩

上下網 msn下 電視下 功課下

咁又7點11 la

c wai sd左篇"小雛菊"ge文章黎...

睇睇下都係d想cry.

不過我就係冇咩邊次會真係cry出la

篇野..好正.

之後睇第4次"早熟"都係覺得好正la...

e家? 睇無間道2la^^

但係都好似未執swim d野.

又未do 完hw.

又未............@@

不過我都要睇!

刊登時間︰2006-05-28 11:45 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 27 日  星期六   晴天
wakwaka

今朝同可愛ge Cwai傾計la!

唉唉~同是天捱鄰落人咁ge feel..

突然真係好想打周ky~

佢真係都唔知咩咁吸引-.-+

我煩ge事就因為咁又多多3樣!

o係呢個時候...

比咁多件事煩wor~

真係好想搵個人陪我傾下~

不過又唔想為人增添麻煩...

等左好耐終於等到一個適合ge人on la~

哥個時候真係好需要佢同我分憂la~

kaka~真係萬分感謝你ge存在!

之後都出門口la^^

出到去~

行下食下野咁~

之後等埋kamo ar~

佢今日真係好靜la~

好怪~好想hapi kamo返返黎la~

都是要等等吧|||

好~之後都返sch約~

今日hemmy唔洗我地深化呀~

就係傾計咁la~

佢ge dicky仔真係笑死人...

仲有o者o里仔又好無聊好可愛咁搞野kaka~

之後完左就陪jo去買umbela

7點到出發back home!

都幾好幾好~未夠8點返到去...

唉la~冇呀哥ge日子好唔自在...

希望佢第1日返工順利la!

之後夜d~終於向april提出左要求!

記住幫我寫la~真係好想試下喔@@

刊登時間︰2006-05-28 06:27 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


先黎篇100問先 滿足

O係補打返尋日日記之前...

等我玩返上星期一姬姬貼比我ge100問先la!

___________________

1.邊個人令你情不自禁想錫佢一啖?CSK
2.邊個人最成日關懷你? 一時諗唔起Tim~不過都ok多ge~
3.邊個人最會係你冇人幫助既時候挺身而出? 呵~唔知呢
4.邊個人最識得令你開心? 呢個真係超多喎~要我開心一d都唔難

5.邊個人最有潛能去做明星? 下...完全冇think過喎.. 
6.邊個人最能歌善舞? kaka~benny la=/=
7.邊個人最識得畫畫? e家覺得Harry d作品超掂

8.邊個人最中意沖涼? stupid...冇記錯佢試過一晚沖3次 
9.邊個人最識得關懷你? 茄la!(比你個名出現la~)
10.邊個人最容易理解你內心世界? 神lor~之後可能係WLJ掛
11.邊個人知得你最多秘密? 神lor~之後可能係WLJ掛
12.邊個人最鍾意喊? 其實...我都唔知~我點知你會唔會偷cry!
13.邊個人最鍾意笑? karen@@
14.邊個人最愛慕你? kaka~唔知呢~邊個想自認係就覆句講低la-.- 
15.邊個人最令你傾心? haha~CSK la~佢好可愛
16.邊個人最令你難忘? 難忘...我諗好多都係...

17.邊個人係外地? 網友一大堆~
18.邊個朋友已經死左? touch wood~冇呀!
19.邊個愛人已經死左?  愛人係指咩先~
20.邊個人既死令你最難忘? 耶穌...仲有就一時唔記得
21.邊個人既手最靚? 唔知~but一定唔係自己~
22.邊個人最孝順?唔知la~
23.邊個人最有權有勢? 神算唔算人 
24.邊個人最介意成績? 好多喎~我都ok唔係la
25.邊個人最浪漫? ke...唔知 
26.邊個人最有花仙子既感覺? 咩係花仙子
27.邊個人最有天使既感覺? 唔知呢~我身邊太多小天使la!
28.邊個人最有惡魔既感覺? 溫諾~帶壞我-.-
29.邊個最不理世事? 下...小彥la~
30.邊個最外剛內柔? 我唔知~佢地額頭都冇刻住

你最...
31.堅持既一個信念: 易地而處.隨遇而安
32.愛既係: 好食ge野,神,父母,朋友
33.討厭既係:菜類瓜類
34.珍惜既係:朋友,時間
35.懷念既係:過去.. 回憶
36.內疚但不能忘記既係: 好多好多
37.傷心既係: e家好似冇咩
38.快樂既係:有好多fd--
39.滿足既係:仲未死得..
40.說不出口既係: 係就唔會打la~
41.氣憤既係: 冇乜  
42.害怕既係: 有人爆左我d秘密出去.
43易感到寂寞既係:傷心無奈哥時冇人同我一齊
44.希望既係:自己可以做到個好d的基督徒..身邊ge人都開心
45.唔希望既係: 哥個長期計劃會實行
46.唔相信既係: 人地冇親口講ge野

47.唔想再發生既係: 好多好多
48難以意料既係:未來
49.感覺苦悶既係:冇人陪我玩
50.驕傲既係:下.唔知呢
51覺得自卑既係:唉, 好多tim@@
52.關心ge係: 身邊ge人
53.莫視既係: 唔知喎
54.感動既係:下~一時think唔到tim 
55.絕望既係:唔知喎...e家好似冇....

你覺得...
56.最關心你既人: 好似都問左la wor
57.最信你既人: 唔知喎~我諗好多人都信我
58最愛你既人:神,父母..

59.最應該憎你既人: 其實我覺得...都ok多
60最love你ge人. 媽
61最服從你既人: 邊個呀~我唔知la
62最識哄你既人: 好多好多..
63.最識欺負你既人: 溫諾,周ky
64最靚/型仔既人:唔知呢~唔想讚人
65.最靚/型女既人: 唔知~唔想讚人
66最識呃你既人:衰仔溫諾
67.最識扮靚既人:唔係我自己!
68最懶型既人:唔知喎~冇留意 
69.最cheap精既人:下..唔好咁話人
70.最千金小姐既人:唔知呢~唔好咁話人~-.-

愛情上...
71.你遇到多少個真正愛你既人? 親人~朋友lor~點數la!
72你拍過幾多次拖? 冇!.... 
73.你用黎寄託感情既人有多少個? 都好多喎~朋友都n個!仲有神同親人呢
74真正愛戀過幾多個人?唔知~講真我根本唔知咩係真正的愛戀
75心理測驗話你花唔花心?我唔多信呢d野~我唔多睇la!
76.你想唔想做情婦?有邊個會想la!
77.憎唔憎愛情? 一d都唔惜~
78你對愛情有希望嗎? 有呀!!
79.你仲會唔會愛第二個人? 會! sure la!
80.有冇失過戀? 何謂失戀! 我都唔知算唔算戀過~我點知喎..
81.飛過人地幾次? 冇la!
82.因分手而想自殺?冇la.你覺我會咩-.-
83有冇諗過為自己所愛既人生bb?第日一定有!!不過唔係而家
84有冇諗過要同佢結婚? 面家都冇"佢"
85有冇過你地個bb叫咩名?有呀.玩下咁啦
86.有冇諗過要幾時結婚?讀完大學..最好30歲之前啦..
87.有冇諗過要一齊恂情?痴左la你~問埋d我冇可能答yes ge問題
88.最想同佢做咩?都仲未有佢-.-
89.有冇單戀緊人?我諗可能算有ge~你話呢???
90.講唔講得出我愛你三個字?講得出~有咩問題~  
91.第一次咀對咀俾左邊個唔係屬於屋企人? 唔記得有冇試過啦~應該都冇!
92.鍾唔鍾意kiss? 鍾意..[惡作劇之吻]ma.
93.睇內在定外內?sure係睇內在啦~不過外在都睇d ge
94.有咩夢想?好多..唔數 
95.有咩夢想既家居地?冇諗la.
96.將來最想同邊個一齊住?冇諗過!
97.有冇諗過要收養小孩? 下..冇喎...要都生la! 如果生唔到就會..
98.有冇諗過要絕食一星期以示感受貧民生活? 一定冇la!!!
99.有冇諗過要剃光頭? 痴線咩~梗係冇啦..
100.請你傳給你的朋友: 唔知呢

刊登時間︰2006-05-28 01:25 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 26 日  星期五   晴天
事.

今日返學~

小彥真係好cute~

eng老師冇返~gd-.-

之後chis拍左好耐掌~

笑死我了!

我pth ws竟然冇帶

又要再do過la...QQ

cell最後一次...~,~

d野好味

分享哥時都好感動la^^

之後chin堂~

ms tam好正~

罰人抄5次愛蓮說~

好笑在佢係話:

e家中文堂講咩ass d野呀?

(3秒後) 邊個! 真係抵罰la!

之後cl都係整ppt^^

再跟住放學~

清潔~見住d window反光

真係好有滿足感la~

之後評分~

聽講都唔差呀^^

之後就2B 2D鬥聲~

一高一低~

個柳XX都唔知係唔係男仔黎Ga!

仲高音過mandy@@ bt!

之後都係去HE RM~

又去左LIB玩咁la~

玩到5點落返HE RM~

陪佢地陪到6點到la^^

之後周校走~

到左搭半返去DO HW~

搭11走人!

返到home~

今日都有d怕怕la~

佢今日要say?

之後等到11點...

佢真係say左la~

kamo~hope u will be better~

o係後面support你la~

e家都唔煩你~比你靜下!

好~之後呢一個hr好悶la!

唉~d事情d好似仲未ko~

刊登時間︰2006-05-26 11:57 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 25 日  星期四   晴天
今日好多野發生la!!! 不安

今日唔知咩事超多野發生!

先講返尋晚~

我聽完人地精心炮製ge長期計劃~

雖然係玩~不過........

我真係o 左成個字嘴!!

因為我真係唔希望會見到計劃實行la@@~

之後返返去今朝la~

今朝都好乖乖咁上rsc!

wawawa! e琳同叻ge分享真係好正la@@

我見住叻哥兩行眼淚...QQ

之後ge assembly~常識問答比賽la!

matthew輸左~不過都冇咩所謂la~

見住自己d同學~識ge人都咁努力^^

stupid好勁la~註明係搭答哥part!

不過都唔夠CSK勁~佢真係好抵錫^^

又可愛又有料~好想攬返個LA~(講笑中-.-)

之後ge MATH堂...我地都計sin cos

不過其實我真係想話: 我唔明!

我每題都要諗好耐喔@@

有時仲塞左腦tim@@

我諗今次我真係要做多d ex~

唔可以懶懶lor@@

好la~再之後就係lunch去m記~

真係笑死我~xx型yy型~

又講lib哥個肥仔^^++

又問返d好咩ge問題~

係la~http://groups.msn.com/sccstory

之後係上pth~好yeah~

d哥好正kakaka~

再跟住ge eng都好好~

佢搞comp搞左半粒鐘~

yeah^^!

之後練說話~真係好正la~

我同harry o係度爭論應唔應該多d垃圾筒

我地好自然咁用我地ge chin-engilsh都講左好耐!

又後又用左成2-3min去叫張偉彥開金口講野!

佢一尾淨係話no opinion~

不過本野就寫左好多野la!!

我地仲話下堂有機會一定舉手出去~

逼佢一定要開金口tim^^

不過到時做得到先la~keke!

之後放學當值......

ip leung原來係monitor黎ga@@

仲要...今日佢榮升做左破壞王XD

ka-.- csk亂講~好裒ga!!

落202~好彩我去左toilet先~

唔係!? 我一sit就死左la-.-

之後走去買整food d料~

知道左一d野咁la~

都ok無奈~

返到家同人msn又知多d野~

再無奈多次tim@@

點解今日咁多野發生la@@

唉! 算la~明天會咁好!

anyway~ thx for ur "分憂"

希望你快d上到黎呢度la^^

唔好再線路繁忙~keke

刊登時間︰2006-05-25 11:26 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]