彩虹, 是我與你心間的一道橋.

我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道

s2004070
暱稱: 小Q
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
再見,我的qooza.
2008-04-16
2008-04-15
2008-04-14
2008-04-13
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
2006 年 5 月 14 日  星期日   晴天
[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2006-05-14 06:24 PM  


今日...到底係咩日子........

今日係母親節... 今日.....

我都係sleep, 趕功課...

仲有就係...  玩msn.............

真係好對唔住.......我唔應該咁樣講......

我應衰la~ 求下你forgive me la...

之後落樓下...行左一陣... 買野......

返到黎...整芒果布丁......................

之後睇埋龍王傳說......

再跟住....又係用左陣電腦............................

就係因為一句話.............

唔知點解真係好痛好痛..........

一睇到哥一下.....

真係好想好想哭.............

之後係打日記...........

o岩o岩呢2篇日記....

唔知點解打左好耐........

每打一句都仲係諗緊其他野........

我...唔好再胡思亂想.......

刊登時間︰2006-05-14 06:08 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 13 日  星期六   晴天
返約團la~ 滿足

今日11點出去行到3點~

返sch約團... 真係好正~

玩到好刺激~好似偵探咁...唔錯...

之後6點去左食m記~

8點先到home~.~

 

刊登時間︰2006-05-14 05:56 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 12 日  星期五   晴天
生日~

今日終於到了512lor~

生日快樂to me~to 兩位家姐~to benben~to呀布~

to everyone!

首先~今日o係西鐵站見到呀咩la!

佢祝我生日快樂~我竟然祝返佢生日快樂! omg~

之後返到sch都要作eng comp la~

尋晚冇改錯水la~要用lable紙~真慘~

都剪剪貼貼...搞到我都冇mood再作...

又樣衰喎~有d地方貼左成5層lable紙都係錯!

好la~寫完作文~

多謝家姐的禮物~我一定唔會剪佢la!咁可愛!

仲有就...今次我回返一句生日快樂~都冇錯la~

之後又係csk ge "shining life"~都過得好慢下喎!

之後係math...悶la!又係ws過日子la@@

再跟住ge history堂我真係愛爆la!

頭哥堂都講哂我地ge前途~雖然同history冇關~

但係真係好多謝mr chow^^!!

之後哥堂講左一陣又拎左大半堂講econ!

佢講咩係capital~資本~

又舉左d例子~ 咩大口jam同表妹o係森林捉迷藏~

佢又開左間咩咩院~又咩咩姑娘~又周公子~又贖身~真係好正la~

我e家真係好鬼love周sir ge堂~唔洗點聽hist~反而聽到好多econ~

好過比ms to教la!!!  真係冇咁悶~ d hist? 邊個教我都係自己睇先明la~

(唔等於一d都唔好教la~)如果兩堂個個星期都教hist~不如開心d上多堂好玩ge econ la!

係la~其實我真係唔介意周sir講咩la~我玩得...

不過請佢唔好噴咁多口水la~5滴呀~我考試都唔敢溫hist書la@@

仲有la~佢d口水corrosive ga@@ 

我本書...中完佢d口水~又d紅色的地方都慢慢變白色la@@

之後lunch~cells~唔錯la~茶繼續努力~

再跟住ge係is堂la~我同cwai好悶........好急la@@

之後放學~我地去報swimming gala~

唔識游水吸氣哥d都去la~各位2b ge女同學...去la!

我地e家好多都去la! 某d 2b ge男同學~你地識游ge都唔肯去~

我唔明lor~e家我地d女仔都去~係唔係想我地話你"lor夫"la~

仲唔知邊個男仔夠膽話自己m到唔游呢hea-.-

好~之後過多陣~我地去左智樂買野食~

係la~間屋~多謝大家為左間屋出$出力~thx~

我成個week前都知你地make屋比我la~

特別鳴謝cwai同茶~如果唔係佢地咁可愛~

次次都咁強調係比c ying ying~我都唔sure你地係比我ga la~

仲有就係哥次呀茶一見到我收埋間屋~真係好鬼可愛la@@

好正~  ar~仲有ar~多謝今日同我講過生日快樂ge大家~

我好開心la^^(特別鳴謝twinnie~佢off前都講左先^^)

不過.............今日o係智樂買完food~都發覺~

原來間屋都倒塌中la~隻window同門...都....仲有係成間屋上半部逆轉5度@@ omg~

 之後走前去陪cookie搵佢表姐生日禮物~ 因為我地dull大圈關係~見到大口jam~justin同benny la!!!

cookie 追住佢地la~不過我"粗身大細"間屋又面臨倒塌~唔行得快@@

只可以遠視佢地la@@    之後佢地走左~陪cookie去tran di land~

溫諾竟然返返黎~55~thx for你哥句"老左一歲"~kaka~

之後都去商務買筆la~又睇下書! 佢都跟埋黎la~

都好過要佢一個o係度睇報紙~有d呀伯化la!

唔好affect scc ge形象la@@  (講下笑only~唔好嬲)

之後到左6點過dd都走la~不過搞搞下返到去都成7點lor~

ps. 因為間屋比人撞過ge關係....都...................

好la~返到去又係呆呆咁玩一陣msn~

今日真係超hapi 呢~好la~sleep sleep去!

刊登時間︰2006-05-13 08:18 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 11 日  星期四   晴天
今日...唔錯唔錯!!! 驚訝

首先~呀咩要我o係度提下佢個名!

好la~呀咩早晨!!  (呀茄la即係)

今日頭兩堂都好悶...

之後pe跑到死la~

1340 呀~,~ 唔錯la對我黎講~

最新ge重係46,6 la~

有d唔制la@@

之後eng都好悶~

不過後尾個game好正ka!!

之後lunch好無聊...

飛牌0,0  o嘴喎@@

之後dt好快搞店哂la!!!都幾好la!!

放學後佢地飛刀!!!!!!

我地要執@@

之後我又去左dt~

整鐘!!! 都唔錯la~

好好玩...kamo佢.....

刊登時間︰2006-05-11 10:21 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 10 日  星期三   晴天
特別時間 同swim la! 熱情

今朝6點3正懶床中的時候...

呀茄佢竟然打黎!!佢話今日放學去游水la!

我緊係去la! 不過真係好多野拎呀!!!

今日我地上IS堂...

仲等我同C WAI話mr lee又食左class period黎講IS同時...

打鐘了! 我奇怪...下...8點10??

係LA~唔記得左係special sch time tim!!

完來cwai直情唔知tim~ 結果佢仲冇帶chin同math書la!

之後IS完左! 係ENG同GEOG~ 都悶死左LA!!!

跟住係CHIS~都OK難捱喎!!!!

之後cl~玩心理測驗la!! 都好正~就係覺得no time la!

之後小息~harry都以為係lunch time la!!!

chin堂唔錯la~都係聽人講story又一堂~

math派quiz~幾好la~^^++

之後就係放學la~都等到2點先閃!!!

wa~ nuke同justin都比人留左o係sch度la!

好可憐la! 有少少似比人遺下ge孤兒la!!!

之後見到justin執波比人...

班girl好鬼hapi咁同佢say左一返話~

仲以為佢地問justin拎電話tim!

原來係..wakaka@@

之後去等kamo等cwai~

買包等等~我地就出發去愛琴la!

去到都成2點9la@@ 3點先開始游@@

我地初頭都o係出面0.9到游la~

不過...我地7個女仔比成4,5個救生員看住...

好唔自在la~好似怕我地0.9都會死咁la!

之後一直游~游左一陣~我好想識背泳la~

之後3點半到去左入面1.3個池...

d水ok深呀~我都要彈下彈下~

結果仲衰...e救生員仲煩...||||   mandy都唔肯落水@@ 

我結果游左1次25米!! 原來我可以ga la~

我都可以一次過游到25米la~

不過真係只此一次la~都一d氣都冇!死得la@@

之後出左出現玩左一陣~ 我cwai同cur又o係1.5度做"幽靈"~~

mandy肯浮la!!!  真係好la~

跟住4點我地拉大隊去按摩池la~

之後再沖涼~cur佢地仲焗左一陣桑拿...

我地搞到4點9到閃人!  去到市中心5點3到la@@

結論就係: 1hr 車,1hr 換3, 1hr游...~38蚊..唔抵...   太多救生員too@@

之後我地去左食小丸子...再係去左買野la~

都6點半先去搭車走la~同平日冇分別@@

不過都好"斜4"la! 一落車見到2個scc ge~

跟住見到kwok yin yin~再跟住係lam ching@@

刊登時間︰2006-05-10 09:52 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 9 日  星期二   晴天
好悶la 不安

今日返到去就係唔知有人又發咩神經打人...

隻手軟左成15mins la!!!!!

今日day a...唉...班主任課~

ms ma...你講咩感情戶口...

其實我覺得...唔係冇道理la~

不過下次唔洗打咁多比喻la~我真係唔多想聽!

好悶la@@   anyway都thx ur sharing la!

之後chin堂冇叫我講~好彩姐...

原來老師前個位仲有個好處!

係可以c到d model ans!  對ws都方便d!

kaka~之後rsc去左404睇ppt!

個課室好似大少少咁la!!

之後小息完係IS...

冇ass令到我地IS都改o係lab上la......

都唔明又唔係有實驗做...why佢要我地走上走落la

都好~c wai在左右!!!

之後2堂math...都o係度HOT同HKCEE!

d HOT真係令人唔想計好想訓~

kaka~好開心ar~嚴以雅都同我講話好悶la~

隔離ge人  竟然係同道中人la!!

之後轉左玩HKCEE先好d~

原來我地去考都可以合格LA!!!

好la! 再之後係lunch! 同tracy去ok食la~

唔錯la!! 好飽!!  之後係返sch hea左下!

都好好~之後ge pth ok la~不過個口唔多想move...@@

之後ge eng...唉...ms ros......洗唔洗咁la@@

我係突然對佢有dd唔like la...... 

一份comp....唉....希望susanna冇事la!

之後放左學又係好無聊去左當值呀!

好悶悶悶悶!!!!!!!!      捱到5點4自己就閃人la~

都6點4先到home@@

做完功課!  都冇乜野做...(未do comp la)

好想快d同人continue 100問la!!!

e家先問左30條到la~ 5日都唔知問唔問得哂!

 
刊登時間︰2006-05-09 09:50 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 8 日  星期一   晴天
都好輕鬆ge一日la!! 驚訝

一返去冇耐~見到tracy la!!! 佢個頭係, wa! tracy! 你! oh!

今日係day f..一開始就聽世上只有la!!!! 都唔錯la~

就係聽左好多好多次呀!!!

之後rsc堂    ms 鍾今日d表情對話超正la! (佢d醜態@@)

首先我地302部comp係冇主機ge!

ms鍾佢叫it p開電腦...harry打開個櫃睇下部主機"歸位"未/

之後harry話我地冇電腦~ ms鍾係o左la~個表情正爆~笑死我,,,

跟住ms鍾仲指住個mon問哥部係乜...

harry反答返話"冇主機呀~唔信開個櫃比你c下la."   wawawa~笑死我

之後ms鍾係皺眉頭再加少少激氣ge樣...話:

"呢間咩學校黎ga!!!! 連電腦都冇!!!!"

笑死我la~真係好正~第一次見ms鍾咁~

激氣度仲勁過上次我地聖經大電視la~@@

之後harry搞部手提電腦搞好耐la!!!  結果因為

ms鍾一句: 部電腦上唔上到網ga

我地就用左半堂有多整電腦又冇用到電腦la!!!   我仲未笑夠~help!

好la~唔講rsc~  跟住gemath quiz真係超易wor~  我10min ko~

不過我覺得一定會錯careless la!!!

之後music...  都ok無聊... 不過好快過左la

再跟住ga eng!! ms ros真係比我up中冇返~唔洗默書la!

第一堂本來要comp~yeahyeah! 唔洗作lastly!

第2堂 袁sir! wa~我偷睇到少少math比賽ge分la~

我係見到好似nuke有5分,wilson12分,我11分,

隔離班carol 6分,jimmy...14分耶!!!

其他人好多都8-10分到~~~~~  ps.淨係睇到每班頭4個ge分la~

好la~以上資料可能唔係100% o岩la~可信性...75%吧~可能睇錯!

之後係lunch...都有d死死下咁...今日d女仔唔知那來的lucky~個個去哂WC

之後ge中文堂...我兩堂都hup眼訓~ms tam都知la~sor呀!

csk係得ge~令到我精神左一段時間la~愛死csk la! 下次要繼續唱la~

之後放學la~e家都o係屋企好無聊lalala~

唔知做咩好...捉住溫諾big佢聽我發up風la~我都發左1.2個鍾la~

sorry la~本人在此向你致歉la!!!

好la~我真係冇野好做ma.... 

 

 

 

刊登時間︰2006-05-08 09:43 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 7 日  星期日   晴天
今日係我生日呀.... 開心

今日我姑媽入左黎我先知~

原來今日係我舊曆生日lalala~

happy chinese birthday to 我ge大家姐二家姐la~

kakakakaka^^ 真係hapi la~!

好la~講到呢度laa~就咁話la

我要去玩創世之光la~仲有要睇惡作劇la!

真係忙到連HW都未店過喎~

好LA~888888 la\

刊登時間︰2006-05-07 11:58 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 6 日  星期六   晴天
我好失敗呀..唔制la 感動

今日兩點到la~我去換3準備返sch la....

好熱la~去左7呀ma間房度換~開左冷氣ma!

點知...我3都未換. 就舒服到想灘一陣....

OMG..點解我會咁失敗ga...

一起身就4點la....我要約團呀呀呀!!!!!!!!

唔制呀...不過都冇法la~都開始la...

咁只好o係屋企睇多集惡作劇la.......

睇左一陣...呀茄打黎...

又話今日好正...patrick件3...仲有林靜都返...

仲有蛋糕食呀....我.....我.....唔制呀.....

好傷心la...第4次la...點解偏偏我冇黎哥次先有咁多正野ga....... 

搞錯呀...第4次la...點解次次

刊登時間︰2006-05-06 04:53 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]