彩虹, 是我與你心間的一道橋.

我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道

s2004070
暱稱: 小Q
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
再見,我的qooza.
2008-04-16
2008-04-15
2008-04-14
2008-04-13
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
2006 年 5 月 24 日  星期三   晴天
第1次o係lib當值打日記 開心

今日係24號LA~day f~要music ga la!

先講返朝早先la~早會...首song真係好正~

十足十哥d超人主題曲咁喎...|||

之後rsc堂...唔錯la~又係耶穌傳~下堂仲有分享~yeah!

math堂...wa! 我先唔要la! quiz!

又唔講聲~都唔知佢d英文名詞點解~

你話計數哥d都仲好ar! 都識ma!

結果...我諗都可能30分左右la~

如果你比35分我我都超開心ka~冇溫過ma!

之後music...真係好彩~

初頭真係以為佢要人present~

lastly一聽佢問我地想點~relex哂

之後試唱la~omg la@@ 都死得...

之後佢鬧我地la~其實我都覺佢say d野有道理...

不過...小雅雅真係好鬼poor la@@

比人鬧~記完5gn記5bn...無奈wor...

其實我都聽唔到佢up咩la@@

之後ge eng好辛苦咁捱過左la^^

lunch? 去ok食~yeah~好味~今次搭11先返到~

返302去玩~見到奸奸ge溫諾~

各位~真係要小心d佢la~

因住佢會....kakaka~真係唔知會點la~

但係其實講真ar~我都唔明佢今日講緊d咩...

只可以話...呀生~唔好waste我地302ge air conditioner plx^^|||

之後上chin...ms tam講水運d野講左成堂wor@@

都講得唔錯唔錯~

之後開左ppt! 幾正la~我狂抄~

都幾like篇楊柳同愛蓮說~

詠物抒情~認真好玩laa^^

我就都抄得好興起~

小雅雅話悶~sleepy呀@@

只好精神上支持佢叫佢捱埋佢la|||

之後放學la~送完野比c ying ying之後~

我就決定要快d還返呀娟哥次la^^

咁呢~都冇咩野do喎o係lib~

so~我e家就打好左呢篇diary la^^

今晚唔知再打唔打多篇呢@@

好~係咁先~咁樣返屋企又多返大半個鐘打機~

e家? 去check人日記!

 

刊登時間︰2006-05-24 04:28 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 23 日  星期二   晴天
ofung

首先係講下今日上堂~頭4堂係捱過ge!

之後art都好好玩下!!!!!   lunch食完野去當值!

好yeah~thx欣 幫我代la^^我放學可以放心去練music...

不過之後ge兩日都要還返比人la><

之後eng係hea la^^   再之後放學都係練笛.......

本來都好好地地ge...不過唔知why 4點到一傳來ofung,周sir唔做ge消息..

d人就個個一個跟一個咁喊~   我真係有dd冇奈...

我係唔係冷血ga~個個喊哂我都喊唔出...不過都係心痛la~

specially 聽到首友共情...  個心真係有少少莫明奇妙ge感覺...

我真係有少少驚聽聽下我會忍唔住喊...wu wa wu wa~

但係我真係想講... 我真係好想比ofung教math教落去lor~

比佢教math~唔會有壓力~唔洗點做功課...

我都好想比周sir教econ~  我一向對econ都有好感la~

but如果冇左佢ge話我真係冇咁熱愛~我e家真係好想比周sir教...

仲有就係...周sir~我真係好鬼love你哥d人生大道理...

(講講下又有少少咩tim@@)   不過講真...

如果你地真係要走ge話~我都會尊重你地ge決定la^^

好!  之後大家都冇咩mood練歌!!  total >10個人cry la~

我包紙巾都已經為大家捨棄生命.....kaka~

之後再試唱多左一次....試試下聽見人講我個名~

真係當我唔o係度咁wor~ 講咁x大聲!!

跟住又見到少少唔係咁應該睇到ge野-.-

不過都冇野la@@   早就習慣哂~都廢事理..|||

之後好la~5 點到la~我地就閃人lor~

去左m記呀^^~ 之後6點走~搭10到 到家-.-

我收信呀!     原來........o係唔知幾時我又抽中左一set軍曹ge電話繩

...............就可惜係要我去san po kwong拎...

永別la~我唔會去的! 咁x遠!!!

之後都係玩下msn la......................................

我真係想話........溫諾呢傢伙...........

真係好好可怕(變態的)       成日都中佢招la !!!

真係想話~    唔敢再say anything-.-

刊登時間︰2006-05-23 08:50 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 22 日  星期一   晴天
好...

今日唔多想打-.-

就係~

上堂

shinning life~kaka!!

lunch

放學

練笛

食野

88

返家

e家訓覺-.-

唔想打呀!

係咁la.

8-.-

 

刊登時間︰2006-05-22 10:25 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 21 日  星期日   晴天
普通ge星期日 開心

今日係一個好普通ge星期日-/-

做HW=/=

刊登時間︰2006-05-22 08:06 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 20 日  星期六   晴天
返左sch! 開心

今日返sch約la!

本來今朝仲記得關顧ge meet ga~

不過~出門口~

同茄出到去買埋我ge校服~

都係冇左件事@@

直到返左sch~

練左一陣歌歌~

傾聽我的心+開展主的國+若你能看見...

1點9到~patrick打黎我先醒起la@@

之後去左祈禱會~

今日都好好呀~

帶詩都帶得好好la~

我今日又好乖乖la~

肯出去唱welcome!   kaka~

之後做drama真係好正呀!

simone佢地唔知咩事做到自殺!?

stupid比人排擠??

又係呀毛又扮女仔@@

總之真係好好笑!

之後開組...都好似去左丁野~

之後都完la@@

之後3人行返TSW!

我o係LRT度講左句唔知咩O嘴ge野...

笑死茄姬@@

仲有la~今日發現一樣野......

原來佢真係好似湘琴!!!

唔止佢今日髮型似la~

佢ge傻勁~仲有佢咁勁的聯想~

真係好鬼正呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

刊登時間︰2006-05-21 08:48 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 19 日  星期五   晴天
爆笑+游水 日 滿足

今日我731到左SCH la~

未溫默書~

又未開locker~

就去左toilet~

之後就同左隔離班ge fd一齊研究eng oral~

真係好正!

研究出黎話整100份稿比佢收~

仲抄份o係隻手度~

之後好la~

我唔記得溫默la~

於是我決定將張默書area釘o係本書度!

由於趕急ge關係~

一走過老師台前面ge時候~

條裙好似勾到d野~ca 的一聲~

cwai karen話條裙無事~

我先安心少少...

之後reading period竟然睇交章呀!

花左我一片苦心tim...

跟住佢話睇完哥d仲可以光明正大咁溫下默書~

我真係只可以回應3聲ka...

我...真係醒過頭..................

但係之後ge默書都係可以la~

都應該會o岩o岩合格@@

之後math又係講下sin cos...

e家對呢課都ok la~

今日有帶計機ma!

之後就去swim lu~

去ge途中都比娟同tracy嚇到la!!!

真係笑死人~

開始swim ge時候........

omg la!  ms won佢今日食錯咩藥...

又惡返la@@

仲要篇埋kamo做c組...

我地今日比起上堂的運動量差好遠呀!

上堂淨係游左幾次...

今堂?  踢水total300下~

再浮+踢水來回10次~

+手來回2-3次...

考埋swim! 好yeah!!!

我15分la~

好多女仔都係15分la^^

之後swim完就10min換3....

今次換得超慢呀!

之後返到sch未打鐘~

去toilet.....呢個時候.....

嘉敏指住我條裙話:你條裙....................

我下完...唔會係咩掛...

一睇.....見到好大個洞!!

wawawa!~!!

估唔到8點整穿...

e家先有人睇到@@

咁點算la@@

之後兩堂hist~

mr chow繼續講佢ge野~

我今堂好專心呀~

聽佢講左好多野

不過就係hist ge野冇聽...||||

又o係度研究佢有著淚光ge眼睛...

佢講到...自己好似有不治之症咁la@@

之後lunch....好肚餓...

不過條裙咁...點去食野@@

多謝咁多位la~

為左我一齊捱肚餓~

又膠紙, 又扣針, 仲用埋針線~

special thx呀娟~你ge針技真係好好!

冇人再發覺我條裙有事~

我返home轉左10個圈我呀ma都見唔到!

之後去食野~

再之後係hea左一陣....

就係DT la! e家先"文"灰....

慢左人兩堂tim^^

之後我地玩吸塵器~

又同tracy玩靜電@@

真係太x la-.-

好la~放學music左陣~

睇怕我要苦練下哥兩首歌la~

個key唱極次次都唔同!

之後就走去食野la^^

幾好幾好呀~*

閃回家~

刊登時間︰2006-05-20 08:04 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 18 日  星期四   晴天
今日la~輪到今日la~ 驚訝

尋日哥篇唔記得打la...就係...

我英文oral衰左lor-.-

講返今日...

IS的牛眼~真係可愛~

雖然係冇落刀~

比左個CHANCE CWAI同BENNY~

不過我都lin過下~

唔錯唔錯^^

eng ms冇返~

最近好多老師唔返~咩事呢@@

之後ge堂都係悶...

CL要做兩個習作...

唉......

之後LUNCH食野

放學又係HE...-.-

之後去大快活食野竟見到GEOG MA~

之後去西鐵站又見到LEE WS~

之後返家~

e家無聊中-.-

刊登時間︰2006-05-18 07:39 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 17 日  星期三   晴天
又係唔多想打-.- 開心

星期3 day a~

rsc堂幾好幾好~

is mr lee冇返~

大口jam同benny做左天氣大便~

之後~assembly好無聊

之後咩pth eng都好悶呀!!!

之後放學HE去~

冇野打LU~下篇LA!

刊登時間︰2006-05-18 07:17 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 16 日  星期二   晴天
好唔想打... 開心

真係唔想打日記...

簡單say下...

星期2當值日...

係day f...

有music不過唔洗點吹笛~

唱左一堂c~

頭兩堂都冇老師返~

之後都唔記得...

好...唔discuss la~

下一篇la~

刊登時間︰2006-05-18 07:03 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 15 日  星期一   晴天
尋晚ge一個夢~返學... 不安

今日返學la~好似有少少唔自在~

上堂都係悶悶捱過la~geog chin

chis真係好難頂...

之後ge va唔差呀~好少少~冇咁sleepy!

再跟住lunch係去joy~

之後上302 do 下HW!

之後2堂ENG好想死好想SLEEP!

但係唔sleep得~趙善光你好yeah!!!!!!!!!!!!!!

之後放學去借書....   陳c wai!!!!!!

你用我張證借完書過左1個week期都唔還!!!

算la~唔緊要~我今日用返你個id借返6本lor~

你快d幫我還左本書佢呀!!!

之後我茄cookie去左食大快活la~

之後back到home就都7點la!

wawa~講開講~今日溫諾真係成日冇應過我喎~

好怕怕la! 再講ar~我尋晚真係發左個夢呀...

我夢見......唉.......

真係有d o嘴,,,現實會同夢境一樣嗎...

刊登時間︰2006-05-15 08:11 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]