今日第1次出快樂傳播站~
約左12點o係中心度幫手~
不過我同呀茄想早d去~
so11點3就到左la~
kaka~當然要提提之前la~
呀茄約左pat 10點半o係TM西鐵站,
還返哥150蚊比PAT~
不過我同茄10點5都仲O係天逸kaka~
好la~講返2工哥邊~
咁我同茄一去到就包左1x份禮物la~
之後包完就去準備搬野過去la喎~
其實係搬去天慈哥邊繼續做!
做呀做~我地開始bump波~
kaka~yoyo同呀茄狂整爆波~
次次爆完波我聽完人尖叫我都神經地尖叫一聲!
而我同姬姬做左bubu天后~
唔係放屁~係因為bump完波成日放氣!
原來chiu may唔係基督徒黎ga~
仲有呀權係足球隊隊長..又識make cake,,,勁!
then到左1點過d~我地就去食dd野~
到2點開始搬野過lor ma廣場!
d波4圍飛呀QQ...不過過左無耐...我地4個就去派傳單...
真係好辛苦呀~初頭真係冇人SO ga!!!
又唔想行返返去喎~會比人鬧ga!
then過左陣返去拎波~
順便拎水~wawa~聽到好多我好love ge兒歌~好開心~
所以又充滿力量再開工...
過左一陣一問起..."姬姬...yoyo呢!?"
姬姬好正呀~佢話:唔會比人捉左去ga何!?
then佢叫stupid幫佢ja住d野就一支箭飛左去la~
好彩~原來yoyo一直都係o係村口度派陣野~
之後姬and茄返去~我and yoyo繼續派~
我將我ge屈機派傳單法傳左比yoyo~
好衰呀自己~超sai野~就係見人就派~
明知佢唔黎都派一餐~仲要only say: 哥邊有野睇!
哥邊!? 天慈定天yiu?有野睇?咩野睇呀?
so我同佢o係半hour好快派左1xx張野~(慣左比人請食lemon)
途中見到呀權來回跑左轉~ 見到hugo(唔係呀權隻狗)~見到yoyo父母~
之後4點到派完哂返去hea左一陣陣~派埋d波波~
講真~初頭我一聽到話d波比人keep哂我有d不"舌"~
不過後尾見係咁用, d小朋友咁happy,,,算la~
不過下次你都早講ma~如果知道要bump 2袋咁樣用~
一早bump多d la~你知唔知宣傳冇波係真係好辛苦ga~
聽日大會要反映下先得la我諗-.- 今日ge快樂傳播站都7788~
跟住搬返d野返去~d中央物資全部我地拎哂~
我今日終於見識到點解咩支援組係最重要la...都係最辛苦...
其他組組d野一早搞掂~then之後哥幾個week都唔洗點做~
不過我地呢!? d面譜要不斷加, so要加工,要串,要放上board~
d波要不斷bump~又要不斷加托喎~
星期6,日都要派宣傳單張, 仲要比其他組早d去set場~
搬好多野咁...要包禮物, 要派襟章,要派波,要追波,要做下煤,...=咩都要做哂咁濟-.-
算la~都慣la~預左之後ge 星期六日一都送左比義工~
當中ge二三四五都唔洗點say~總有1-2日要出黎做義工的@@
kaka~也許那個浩賢除左比我地嚇親...可能都係比d工作量嚇親!
ps. 今日做左3個半鐘預備,1個半鐘宣傳,半個鐘雜工,仲有半個鐘ge善後-.- total 6 hr0.0 |