彩虹, 是我與你心間的一道橋.

我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道

s2004070
暱稱: 小Q
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
再見,我的qooza.
2008-04-16
2008-04-15
2008-04-14
2008-04-13
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
2006 年 7 月 31 日  星期一   晴天
[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2006-07-31 10:26 PM  


[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2006-07-31 10:11 PM  


7月最後~開2lone大會呀!!!!!!! 滿足

話咁快到左7月最尾1日~

成3份1個暑假la~~

好多hw都冇做到

今朝做左少少math~

仲有成3份1math未做~

chin仲係未move過哥10篇文~

英文哥本仲有5份4到未做~

份野未move過-.-

我再唔做就死la~

不過未來幾個星期六日一都送比2lone ga la!

今日2點又出去開大會~

kaka~連做5日義工~真係都好有意義ga~

大家都黎做下la!

我同姬姬同yoyo早左dd到又發現左dd野~

之後正式開會~

真係全場得我yoyo姬姬april 4個kai子傻笑~

又笑到噴水又盛~

搞到整整下呀權都怕左我地幾個~

我地就成日話佢流nose血笑佢~

我yoyo姬姬3個開大會哥陣都想say話支援隊雖要支援~

不過都未say就聽到jackie講左話咩開心舞la,維修車la,好多野都要支援下~

我地3個一聽到支援2字就敏感地: 唉...又係我地la~

到底要我地做幾多野ga!?

巡遊哥part又要幫手sip位 同埋維修車車~

台上遊戲又要幫手, 面譜又要咩改良~

仲有呀!你唔好唔記得我地仲要

bump波,加波托,派波.派傳單,set場...etc~

應該話有咩都叫支援~

至於準備工作...星期日10點返又話叫多d人幫下手~

不過講真哥句我真係覺得唔夠時間人手lor~

至於星期六就雖然係好似輕鬆dd~

不過我都覺得12點係唔多夠ga~

我真係想話呢...

現場開show哥方面其實幫到手ge人都好多ga~

學jackie話~呀a忙時呀b hea~呀b忙時呀a hea...

其實如果hea哥d 呀b o係呀a忙時可唔可以help下呢

咁樣呀a唔洗咁辛苦, 到呀b忙哥陣都有power去幫~

幫得happy d la~

如果唔係~我想講話咁支援法真係令我好不"舌"la~

咁何來做得hapi呢!?

kaka~講返kai d~白b你要來呀~

仲有想黎幫手ge各位都來la~好玩la~

kakaka~我地真係全場最kai!!!

hahaha~姬姬比fang hei yiu扮狗吠嚇親~

不過我叫佢吠多聲佢又唔睬我@@

55...一直開會我地又discuss左一d野!!

之後走左去左7仔食野~

本來諗住氣氛都ok...

點知...唉...好無奈呀!

聽日就8月1星期二la~

點解好似咁鬼快咁ge~.~...........

god bless me 好la~

刊登時間︰2006-07-31 06:56 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


7月1ge最尾1日la! 驚訝

話咁快到左7月最尾1日~

成3份1個暑假la~~

好多hw都冇做到

今朝做左少少math~

仲有成3份1math未做~

chin仲係未move過哥10篇文~

英文哥本仲有5份4到未做~

份野未move過-.-

我再唔做就死la~

不過未來幾個星期六日一都送比2lone ga la!

陣間2點又出去開會~

我諗我沖埋涼換埋3執埋野出去差唔多ga la~

kaka~連做5日義工~

真係都好有意義ga~

大家都黎做下la!

聽日就8月1星期二la~

點解好似咁鬼快咁ge~.~...........

god bless me 好la~

刊登時間︰2006-07-31 12:49 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 30 日  星期日   晴天
黑仔 感動

近排太黑仔la~

由上星期2定星期3,

我ge所有有關msn, hotmail,

等等ge野都入唔到之後~

就到上星期4定5比呀爸整壞個無線電話~

再跟住就係尋晚我部風線又壞鬼左...

到到今日返到home...

竟然電腦個喇叭都死埋~

唔著呀=我聽唔到歌!

刊登時間︰2006-07-30 10:01 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


第1次ge快樂傳播站 驚訝

今日第1次出快樂傳播站~

約左12點o係中心度幫手~

不過我同呀茄想早d去~

so11點3就到左la~

kaka~當然要提提之前la~

呀茄約左pat 10點半o係TM西鐵站,

還返哥150蚊比PAT~

不過我同茄10點5都仲O係天逸kaka~

好la~講返2工哥邊~

咁我同茄一去到就包左1x份禮物la~

之後包完就去準備搬野過去la喎~

其實係搬去天慈哥邊繼續做!

做呀做~我地開始bump波~

kaka~yoyo同呀茄狂整爆波~

次次爆完波我聽完人尖叫我都神經地尖叫一聲!

而我同姬姬做左bubu天后~

唔係放屁~係因為bump完波成日放氣!

原來chiu may唔係基督徒黎ga~

仲有呀權係足球隊隊長..又識make cake,,,勁!

then到左1點過d~我地就去食dd野~

到2點開始搬野過lor ma廣場!

d波4圍飛呀QQ...不過過左無耐...我地4個就去派傳單...

真係好辛苦呀~初頭真係冇人SO ga!!!

又唔想行返返去喎~會比人鬧ga!

then過左陣返去拎波~

順便拎水~wawa~聽到好多我好love ge兒歌~好開心~

所以又充滿力量再開工...

過左一陣一問起..."姬姬...yoyo呢!?"

姬姬好正呀~佢話:唔會比人捉左去ga何!?

then佢叫stupid幫佢ja住d野就一支箭飛左去la~

好彩~原來yoyo一直都係o係村口度派陣野~

之後姬and茄返去~我and yoyo繼續派~

我將我ge屈機派傳單法傳左比yoyo~

好衰呀自己~超sai野~就係見人就派~

明知佢唔黎都派一餐~仲要only say: 哥邊有野睇!

哥邊!? 天慈定天yiu?有野睇?咩野睇呀?

so我同佢o係半hour好快派左1xx張野~(慣左比人請食lemon)

途中見到呀權來回跑左轉~ 見到hugo(唔係呀權隻狗)~見到yoyo父母~

之後4點到派完哂返去hea左一陣陣~派埋d波波~

講真~初頭我一聽到話d波比人keep哂我有d不"舌"~

不過後尾見係咁用, d小朋友咁happy,,,算la~

不過下次你都早講ma~如果知道要bump 2袋咁樣用~

一早bump多d la~你知唔知宣傳冇波係真係好辛苦ga~

聽日大會要反映下先得la我諗-.- 今日ge快樂傳播站都7788~

跟住搬返d野返去~d中央物資全部我地拎哂~

我今日終於見識到點解咩支援組係最重要la...都係最辛苦...

其他組組d野一早搞掂~then之後哥幾個week都唔洗點做~

不過我地呢!? d面譜要不斷加, so要加工,要串,要放上board~

d波要不斷bump~又要不斷加托喎~

星期6,日都要派宣傳單張, 仲要比其他組早d去set場~

搬好多野咁...要包禮物, 要派襟章,要派波,要追波,要做下煤,...=咩都要做哂咁濟-.-

算la~都慣la~預左之後ge 星期六日一都送左比義工~

當中ge二三四五都唔洗點say~總有1-2日要出黎做義工的@@

kaka~也許那個浩賢除左比我地嚇親...可能都係比d工作量嚇親!

ps. 今日做左3個半鐘預備,1個半鐘宣傳,半個鐘雜工,仲有半個鐘ge善後-.- total 6 hr0.0

刊登時間︰2006-07-30 08:07 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 29 日  星期六   晴天
義工+約團 滿足

今日朝去做2工~

kaka~用手bump左1個鐘波~

好好玩呀!!!

當中仲整爆左唔少,

尖叫左唔少次tim!

kakakaka~

權哥哥用口吹吹下飛奔去廁所~

我地個個估佢唔知因為氣球nut色定中毒...

點知...佢過左陣個nose sut住張紙巾咁返黎...

原來...用口吹波會吹到流nose血ga~

小朋友千祈唔好學呀!!!

係la~講返先~

呀茄同kamo都卻兩隻面譜上左board呀!!!

好la~之後1點過dd~我地一行x人出發過天慈~

佢地4個kai子拎6袋放滿波ge垃圾袋~

kakaka~好似好重咁~不過其實超輕!

而我就去幫sa lin na推架~都ok重呀~

不過d "look"狂"should should"聲好正~

kaka~好好玩呀~我推推推~

最好玩係要落住ok大ge雨喎!!!

一直都唔記得提...其實今日d雨都冇咩停過~

到左天慈之後我地都o係度set左一陣野~

then除左cwai哥4個kai子就去派傳單派波波la~

原來派傳單(遊戲卷)係咁辛苦ga~

我已後見咩傳單我都拎la~食檸檬真係好慘ga!!!!!!!!!!!!

kaka~做多一陣一陣~

2點到la~我同呀茄走先~返約團去~

陪佢地練練c帶帶c~

好耐冇返la!!! 關顧ge我雖然唔多movable~

成日唔做野~不過今次都算係幫手執下野做左dd la~

不過好笑在見住有人拎錯左張夏令會form當新人form都唔提人@@

一唱完歡迎歌見到pat飛左出黎~

我有d嚇親tim!

之後今日topic係同場加映喎~

睇哥套不一樣的安息禮,諾諾生命旅程 之類ge東東~

都好好睇好touch呀~

少流眼淚ge我又流左la!

上次流眼淚!? 好似係ofung哥次吧!

then開左一陣組組~

之後去食左少少野~

back home~

各位~我ge msn仲未好返~

幫my msn代禱吧!

仲有就係聽日ge天氣呀~

要好天天喔~唔係就會好sad...><

黎la~為聽日天氣禱告~

刊登時間︰2006-07-29 09:46 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


概括say今個星期上半

今日要去做2lone set場,千祈唔好落雨呀!
      之後2點幾閃人飛去約團~

星期日去第1次ge快樂傳播站,第1次正式開工,
         唔好落雨~大家要努力呀!!!

星期一開2lone大會~

星期二去漫畫節

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

wawawa~連出9日街!!! 9日冇掂過hw-.-
我要掂下先得la@@

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

今日代禱事項:

1)2lone順利, 唔好落雨
2)我d msn快d好返
3)佢地今日帶c順利!

刊登時間︰2006-07-29 09:40 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 28 日  星期五   晴天
到茄家. 義工~ 滿足

今日要做2工la~

去接呀茄..等佢等到遲大到...

後尾唔知咩事又要等埋姬姬佢地2表姐妹

之後去到成3點LA~

o係輕鐵站見到kamo同april~

即係話義工哥邊得返cwai一個孤軍作戰QQ

之後我地成班去到中心...

什麼? 巡遊已經散左!?

真係快ga姐...

但係我地支援就未開~

cause得cwai一個人到左@@

咁就開工畫碟la~

又估下數字la喎!!

真係都幾開心laa^^

不過連做幾日2lone...

恐怕會悶了@@

好la~講返下今個星期做過咩la!

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

星期一第1次去做2lone,開大會,入左支援組,
         晚上又出左TM去食飯飯~

星期二,陪呀茄一齊去左KAMO屋企整蛋糕...
         發現左蛋糕ge黑暗,仲有就係桃肉+橙jam係其得ge...

星期三去kfc慶祝patrick生日呀~之後上左pat屋企玩呀
         第2次去個look唔同左呀~仲有得去廁所tim^^
         玩uno機~好正

星期四去做2lone, 後尾先發覺原來係呀茄記錯日子,
         不過唔緊要~做多一日野做多左好多~
         好好玩呀! 第1次去天慈哥邊 仲識左"so fung"

星期五再去做2lone...遲到1個鐘...真係好sorry=.=
         又串多左5串la~見到唔少老師同學ge名字出現~
         kaka~好好玩, 玩到5點幾再閃人~

刊登時間︰2006-07-29 09:34 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 27 日  星期四   晴天
講下今晚先~ 開心

今晚nothing special~

只係o係9點40分我正要步入死亡ge時候~

hi左一個人~本來諗住佢唔會應我~

點知....佢竟然....於2分鐘就落刀哥下~

佢應左我呀!!! so 感動!!!!!

我ge日誌薄又變滿la...

今日2lone...

聽日2lone...

後日2lone+約團...

大後日2lone...

再大大後日星期一...都係2lone大會...
(之前forget左, e家先醒起)

大大大後日星期2...又出街lor~

之後還有多天的要動工~

原來去做義工...

真係會充實好多呀!

刊登時間︰2006-07-27 10:57 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]