彩虹, 是我與你心間的一道橋.

我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道

s2004070
暱稱: 小Q
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
再見,我的qooza.
2008-04-16
2008-04-15
2008-04-14
2008-04-13
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
2006 年 8 月 12 日  星期六   晴天
冇去做2lone~去左整蛋糕~ 熱情

今日冇去做2lone~

結果反而要8點起身~

就去左kamo屋企整蛋糕~

wakaka~

我8點半都唔肯落床!

結果遲左大到~

成9點11先到~

遲2x min~kaka~

kamo april...真係你地ge福份lor~

本小姐唔因為呀茄十年都唔遲一次的~

今次遲大到到到~ 都冇咩咁ge chance lor@@

我一個出去~冇人陪我搭車~

so一程lrt過!

wawawa~

我坐左最前個位一直留意c機"炸"車~

其實lrt c機都好hea~

咩都自動~

好似轉彎都係按一個鍵搞掂!

點都有隻手空出黎ge~

仲有樣好gag  ge野ar~

部車一開出天逸~

哥幾個o係休息室ge c機一見到~

都走哂出黎揮手say bye!

我望到狂笑喎!

好似歡送佢出國咁-.-

又唔係飛機起飛~

不過好大陣象耶!

之後出到去又去左買料~

買完就整la~

都ok順利la~

之後整完玩下game~

玩到1點11到我地裝飾~

整埋都2點4.5 la~

雪左個cake之後我地去左506 wa~

見到蔡同肥仔and a中一~

之後約團呀~

食完蛋糕就傾下計...

hemmy叫我地女仔d la~

好的~我地會ga la^^

我要做返個似女仔ge女仔!!!

不過話口未完...e家呢...

一望下我隻腳...

成隻"long"埋上張seat~有隻仲"long"上台tim@@

睇怕我ge女仔行動又冇la-/-

之後約完左我地去april到食食野野

我地發現有d人係有精神病ga!!!

之後食完行返西鐵站~

行完返到home7點幾!!

今晚好多tv睇!

我想睇ms hk~

不過now tv哥邊做鋼煉(sambala)

wa~雖然我已經睇過一次sambala~

不過就肯係錄左ms hk~

睇sambala la!!!

睇到10點10...真係正~

又出眼水了~粉愛鋼煉la~

都令我留下唔少眼水la前前後後~

我真係想寫佢落eng個film report~

不過....d noun都唔知點寫~cc sin la~

haha~都差唔多la~打到呢度~

聽日2lone10點喔!

5...e家快d睇埋港姐先!

唔講咁多la~kaka~

刊登時間︰2006-08-12 11:09 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 11 日  星期五   晴天
今日又係hea!? 驚訝

訓左8個幾hr~

8點半到就起左身~

冇訓返~

真係好靜...

又係一個人在家的日子了...

TV+HW+online game...

咁又一日la~

暑假又話12分之7la><

下畫5點幾tv睇唔到4~

咩大廈天線壞左...

冇得睇無頭東宮~

套無頭東宮家下真係無頭lor~

得返首片尾曲先睇得返-.-

之後呀媽buy左個m記~

食完就打機~

等睇tv~

睇完之後打機~

打日記...

唉! 好想去camp la><

好想去呀!!!!!!!!

點解我咁黑仔~

今個暑假都好多camp同我冇緣,,,,

算la~

有個gp camp~

我照殺!!!

不過講真哥句...

gp個camp真係好廢呀!!

2日1夜都算la~

仲要回程哥個午餐自己搞掂...

即係得個2餐食...

地點o係屏山...

都ok廢-.-


刊登時間︰2006-08-11 11:47 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 10 日  星期四   晴天
出去!? 留home!? 不安

今日一早11點先起-.-

呀哥入左camp la~

4日3夜的"細o"...

佢星期日先返~

又有幾日我打機吧~

呀媽就出左門口~

呀爸o岩o岩返到去左bath...

今日lastly冇掂過hw~

主要都係係睇下tv打下機~

隔埋睇左5個hr tv呀~

其餘time打足成日online game~

55...唉..本來今日出tm ga~

不過呀媽放早喎...

放12點~咁就想去飲下cha~

一齊hea一日la~

點知佢1點到打黎先話佢記錯day~

then我今日又係hea lor-.-

晚上先發覺銀包又少左成150蚊~

9成又比呀爸拎左la-.-

算la~唔講住~

呢排訓多左夢都多d@@...

唔講la~閃人~8

刊登時間︰2006-08-10 11:09 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


100問朋友篇 滿足

e家時間係: 1031

========================================

1.朋友中,,邊個最靚仔: 蔡蔡幾好..55...
2.朋友中,,邊個最靚女: 姬姬
3.朋友中,,邊個最好人: 好人多的是呀~but cwai
對我最好la~
4.朋友中,,邊個最肥: 下...唔知呢...
5.朋友中,,邊個最瘦弱: 姬姬
6.朋友中,,邊個你最驚: 驚!? 溫諾呀~
7.朋友中,,邊個最得意: 雅琳豬~
8.朋友中,,邊個最大隻: 大隻!? 蔡蔡好多muscle@@
9.朋友中,,邊個最玩得: haha~好多都玩得..要就..simone la~
10.朋友中,,邊個你最錫: 我最錫!? 呢個真係好難答la~fd d哥d都一樣咁鍚
11.朋友中,,邊個最成熟: cwai呀~佢係比較non-kai吧~
12.朋友中,,邊個最白痴: 白b~
13.朋友中,,邊個最守時: cwai呀~佢冇事都好準時的~
14.朋友中,,邊個最串咀: em...好耐冇比人串過~5g~
15.朋友中,,邊個最遲鈍: 下!? 我諗我都ok遲
16.朋友中,,邊個最沉默: em...sor~又係你la~人前好靜ge wendy lau~.
17.朋友中,,邊個最多野講: haha~mandy!? 我都係la~
18.朋友中,,邊個最聰明: sister吧~...
19.朋友中,,邊個最蠢:姬姬~佢係第2代湘琴ma!
20.朋友中,,邊個最有型:張偉權 !!!!!!!(嘩.迷死人la~) (我諗都算fd掛...)

21.朋友中,,邊個最高: patrick 吧!
22.朋友中,,邊個最矮: 唔記得係雅琳定wendy
23.朋友中,,邊個最攪野: em...我! 講下ja~不相伯仲吧~
24.朋友中,,邊個最自戀: em...kamo同呀茄都幾勁~好似kamo勁dd
25.朋友中,,邊個最真: kaka~姬姬吧~
26.朋友中,,邊個最夜訓: 呀茄
27.朋友中,,邊個最早訓: 白b!!
28.朋友中,,邊個最有義氣: kamo定cwai呢~我揀老公!
29.朋友中,,邊個最可愛: 問過!? 都係雅琳..
30.朋友中,,邊個最理性: sister吧~唔係喎~我諗某方面係溫諾勁d !
31.朋友中,,邊個最任性: 呀茄!
32.朋友中,,邊個最姿整: 呀茄~你都走唔lut ga la~
33.朋友中,,邊個最有錢: benny掛~
34.朋友中,, 邊個最外向:cwai老公~咁鬼多老婆-.-
35. 朋友中,,邊個最內向:em...唔知~
36.朋友中,,邊個最獨立: 下!? 唔知~
37.朋友中,,邊個最依賴: 呀茄得唔得~
38.朋友中,,邊個最乾淨: 乾淨...唔知~
39.朋友中,,邊個最污糟: em...stupid個feel似~
40.朋友中,,邊個大黑眼圈: 下!? 冇留意~
41.朋友中,,邊個最黑: em..溫諾~死黑炭!
42.朋友中,,邊個皮膚最白: mandy吧..
43.朋友中,,邊個最大聲: benny..
44.朋友中,,邊個最細聲: 唔知..
45.朋友中,,邊個最有道理: ee!?.
46.朋友中,,邊個身材最好: 姬姬! 高又高過人><
47.朋友中,,邊個最大咀: 大口jam!?
48.朋友中,,邊個年紀最細: 老公仔....
49.朋友中,,邊個最專一: em...我呀~我都對老公仔冇變過la~

50.朋友中,,邊個最花心: 老公仔花心得黎又好鍚咁多個老婆!
51.朋友中,,邊個識最多野: 周俊吧
52.朋友中,,邊個最鐘意食野:kaka~成班fd都為食鬼~呀茄做代表吧~!
53.朋友中,,邊個最鐘意訓覺: kamo
54.朋友中,,邊個最識玩樂器: ee
55.朋友中,,邊個唱歌最好聽: ee
56.朋友中,,邊個最有領導才能: 呀茄
57.朋友中,,邊個有奇怪癖好: 溫諾! 點解!? 有d人應該會知吧~
58.朋友中,,邊個最識儲錢: 下!? 唔知~
59.朋友中,,邊個最慳錢: kamo掛~唔係喎~我呀哥都得喎~
60.朋友中,,邊個食煙: 無掛~
61.朋友中,,邊個飲酒:何為酒!?
62.朋友中,,邊個食草: 小白呀! 佢係我屋企隻羊咩咩公仔黎ga~
63.朋友中,,邊個o拍: 咩係o拍呀~o嘴地拍手!? 我試過
64.朋友中,,邊個最潮: em...唔知道
65.朋友中,,邊個最鐘意睇戲: 呀茄..
67.朋友中,,邊個間房最靚: 唔係我...
68.朋友中,,邊個最鐘意打機: 溫諾/benny la~
69,朋友中,,邊個最鐘意傾電話: 唔係我~請呀茄代表你地領獎好la~
70.朋友中,,邊個最鐘意玩sms: 唔知呢~
71.朋友中,,邊個最鐘意玩msn:  我地成班都係~
72.朋友中,,邊個最鐘意玩icq: 都冇咩la~不過有d人就msn on icq都會on ge~.
73.朋友中,,邊個最鐘意行街: 茄代表領獎吧~
74.朋友中,,邊個最friend: 好多la~呀茄出出入入都一齊~kamo又可愛~姬姬又好人~cwai又鍚我~好多都咁fd就得la~
75.朋友中,,邊個你最信任: 我好多人都信~又係呀茄吧~
76.朋友中,,邊個最會成日同佢講心事: 呀茄吧~
77.朋友中,,邊個知你鐘意邊個: 一大堆吧~
78.朋友中,,邊個知你最憎邊個: 我諗我唔算有憎人lor~
79.朋友中,,邊個你識得最耐: em..5美美!?
80.朋友中,,邊個你岩岩識: jackie..趙may..權...掃風...仲有其他2lone人ba~(都算fd la~XD)
81.朋友中,,邊個電話你最記得: 24641762~成日要打去~
82.朋友中,,你記得邊個生日: kaka~好多都記得~不過會記錯姐...
83.朋友中,,邊個個樣你最記得: 痴線la~我老人痴呆咩! 個個都記都熟la~
84.朋友中,,邊個整喊過你: em...link! 仲有ofung~
85.朋友中,,邊個住係外地: 下!? 唔知
86.朋友中,,同邊個認識既過程最深刻: em...think think先~
87.朋友中,,最想同邊個一齊住: 未來老公~~講下ja~唔知呢~
88.朋友中,,最想同邊個一齊玩: 各位kai子門~
89.朋友中,,邊個最無聊: 無聊幫幫主!? 唔係la~ 我都幾無聊...
90.朋友中,,你最尊重邊個: 大家互相尊重ma~
91.朋友中,,邊個令你改變: 時時刻刻好多人都會~
92.朋友中,,邊個令你任性: 下!? think think我何時會特別任性先~
93.朋友中,,邊個令你理性: 自己都算ba~
94.朋友中,,邊個令你成熟: em....唔知呢~大家都會la~
95.朋友中,,邊個令你低B: 呢個唔會唔知la~ all fd 子..特別鳴謝maggie..kamo..白b..茄..april !!
96.朋友中,,邊個令你長大: 時時刻刻個個fd都會la
97.朋友中,,邊個令你變衰女/仔: 下!? 點先算衰!?
98.朋友中,,邊個令你變乖女/仔: 下!? 點先算好!?
99.朋友中,你最愛邊個: 個個都好愛~惟獨未有一個最愛~

tag: 唔想tag~要做就做吧~

今次睇完april篇100有感~

試試實淺吧~

講真~講到最哥下~~

當然我都認好少真係all of my fd ge~

不過你叫我choose 1個真係幾難

有時最fd哥3,4個fd都差唔多~

所以...都係代表吧~

呀茄~你拎好多獎吧~

不過有時你是代表而言~

唔好咁得戚呀!

報時:1122

做左51分鐘-.-

平均1分鐘2條-.- 

 

刊登時間︰2006-08-10 11:15 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 9 日  星期三   晴天
會考放膀吧! 驚訝

今日會考放膀~

對我冇咩大影響~

唔知呀權趙may佢地點呢!?

第日問下先~

5...又唔知scc d人點呢...

第日又睇下先~

之後打左ok耐機~

55~英文白色份野我做淨5個story ja!

呢兩日都ok有mood做hw~

無計~

跟住落黎哥個幾2個week都滿期la~

本來尋日ko math~

今日我想一氣過ko埋eng ga!

不過後尾同呀ma出去TM同人食飯~

去ge途中見到一個scc ge校工,

見到下年班主任mr wong~

見到潘cwai~不過冇一個人見到我@@

係la各位~

唔好去華都哥間五月花飲茶~

好唔掂ga~

去左一次我唔敢再去!

之後去行左哥一陣街仔~

就閃人la~

回到家10點幾到la~

煲返集神雕同高朋

再睇下書咁~~

睇完差唔多~

e家打埋日記hea下就訓 la~

聽日可能要留家家~

原來我之前約左呀媽聽日去行街etc唔記得~

聽日ge 呀題費挮hold住先la

刊登時間︰2006-08-10 12:26 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 8 日  星期二   晴天
暑假的下半開始~ 不安

下半暑假開始LA~

好多HW未做~

所以今日都留在家家~

唔係睇TV~

就係do math~

今日用左4個鐘~

做埋最後哥2x page math~

終於做哂math la!!!

咁eng呢!?

long man哥本野仲有2x頁吧!

聽日我一定要ko佢-.-

至於白色哥份野今個week我要ko佢~

中文哥10篇文唔知入camp前k唔ko到呢!?

一定唔得吧~

我諗..有mood就寫2篇la~

唉...最近無奈事多左la~

都唔明d人個腦用咩做ge-.-

刊登時間︰2006-08-08 10:25 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 7 日  星期一   晴天
義工大會+包書~ 鬱悶

日記前~比一句野你地估下la~

烏因魯惡卡神地嘻呼呀題廢題,酥卡安痴膏吐都和鄰帝拿姨烏惡.

今朝so lazy~

10點半到先wake up!

我終於肯包書la~

包左4個幾鐘到la~

不過都好似未貼lable喎@@

第日有時間貼吧!

睇青出於藍la~正!

之後呀茄竟然唔洗今日走~

so佢去開會~

同佢約一點~

佢又遲左2個字la無奈!

之後去新北江食少少野~

食完再去開會~

去到見到姬姬喔~

今次都ok少人到吧~

得哥...23人到la~

kaka~

今日呀權個頭好k~

佢條fu超多花花!!

笑死我地3人~

e家呀權見到我地幾個kai子笑都成日o左...

對於我地kai kai的笑好敏感la~

之後分返小組做野la~

我e家先知ja~

原來"朱茵"佢升中五...

仲加o嘴係一個holiday 30篇文要寫!?

好驚呀!!! 原來我地好少hw ga la-.-

之後我地吹吹水la~

係la~今日溫諾冇出現~

正o係我地3個kai人研究佢係唔係尋日尋死成功之際~

sa rin na話佢今日見到溫諾o係西鐵站跑過,好趕咁

wawawa~原來佢未死!? 尋日尋死失敗左!?

但係最終研究結果為...

佢尋死成功~sa rin na應該係見到佢趕住去投胎! XD~

一開始估哥句野ge ans:

won lok sunday have activity, so can't go to do voluntory work! 

刊登時間︰2006-08-07 08:01 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 6 日  星期日   晴天
[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2006-08-07 12:10 AM  


做義工~ 驚訝

今朝9點morning call呀茄~

佢好過份!!! 認錯我係:

范如茵,陳思慧,黃世聰,kamo,mandy,姬姬....

叫左佢15分鐘先叫得佢起身~

我搭半出左門口~

不過佢竟然搭11個幾字先到~

大姐~我o係佢樓下等左15分鐘=.=

我去都去到天慈la...\./

之後去到中心我整ball托整左個半鐘~

整左2袋=約200個ge波托...

我地bump到12點就放lunch~

去天盛食~食左9個字la~

then去set場~

早期落過2場雨... 

講真哥句~

有top teen o係度真係輕鬆好多~

都成日有得hea~

有人幫bump波~

又有人幫派波~

就只係要看面譜等~

不過......面譜哥邊姬yo cwai 3個話得喎@@

then我kamo茄又冇咩做la@@

黎子進去咩日本呀!!

仲有溫諾又去咩大帽山尋死呀!!

開場唔夠多高人幫手掛野都算la~

仲要搞到巡遊唔夠人喎!

要我同茄幫手帶細路la"""

不過都幾好玩~

我個細路好得意呀~

佢想知我叫咩名~

我就叫佢叫我gp姐姐~

kaka~講下ja=.=

之後好輕鬆輕到4點半就完lor@@

去買d包~去搭下車到home~

ho~都ok熱鬧~

親戚在ma-.-

冇機打~

e家11點先有得用返~

好想快d打完兩篇特別日記呀!!

第1篇係動漫節專輯~

係la april~唔好oed la~

同老公仔哥句...米痴線la!!!

佢係我老公仔!?

我老公仔就算盡都只有cwai,姬 同tracy la=.=

呵...小學仲有個ma!?

咩同老公仔都係代號la~

沒法子...我也不想這樣的~

原諒我講大話~

全世界也只知我同cwai老公仔去動漫節...
(特別係屋企人)

55...好la~e家打埋佢la~

密碼就係同我去動漫節哥個人ge英文名(好似may,mary哥d)

刊登時間︰2006-08-06 11:31 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 5 日  星期六   晴天
好攰呀!!! 開心

今日原來呀媽係想我搭半出門口~

所以...我打完今朝篇日記...

用左2個字就飛左去搞野then出門~

wa~去大家樂食早餐~

食完8點半到搭車出~

9點去到黃大仙哥邊~

等埋呀爸呀麻10點到上到去~

10點9閃得人去做義工~

閃到去都11點8~

仲比kamo佢地早la~

今次bump波多左好多人幫~

快左好多呀!!

不過d機器都變態左喎!!!

一直咁bump...bump到12點半到la~

係la~呀權叫maggie "謝拉特"~姬姬佢應呀@@"" 

我地bump左12袋每袋約13個...

冇計la~今次d size大上兩次好多!!

大約有160個波到la~

之後12點9開始搬野過去~

1x人拎1x個垃圾袋走成1x分鐘路~

真係好搞笑呀~

d波有d熱爆左...

係la~行去哥陣見到 "家豪"... 

之後去左ok食少少野~

由1點食到點半~

食完返去繼續set架set場!

今次真係同上次唔同左d喎~

多左好多唔同野玩呀~仲有咩求咁秋哥d top teen la~

kaka~有"水飛機", and 2 other 攤位呀!!!

又多左好多top teen ge義工~

多左幾個男仔派波派野~

輕鬆好多~

不過佢地有時好人有時惡死!

算la~都好~~唔洗咁辛苦呀~

我地成4,5個人派 

不過d波到左2點半就冇哂la~

歷時派左30分鐘到la~

平均每12秒會派出1個波喎~

每2分半鐘就會派完1袋ge波~

仲加埋巡遊哥d...

咁到底聽日要幾多袋波呢!30袋!?

anyway.請支援的聽日10點鐘天耀~

之後走la~jackie叫我地跟埋呀權佢地去買野飲~

等我地可以拎埋先走~

55...咁又有野飲~唔錯!!

之後去埋哥陣聽到呀權say左句唔知"行la~lady定bady"

真係都好嘔心下~

之後我地返約...遲左dd la~

唱詩~咩歌詞都睇唔到~

so合埋眼唱!

勤到獎~o嘴la~

兩次都係因為差1次所以冇..

之後竟然唔係深化喎~

咁f1.2落操場~

我地玩第1個game~

初頭係唔明佢地點玩~

不過後尾win左@@

其實第2組應該快d ga@@

之後去尋寶~我地係blue~(time:5點正)

我記得呀jo又話咩board又話垃圾埇...

so我地集中左dd搵la~

講下我地去左咩地方有咩提示la~

首先係sac...一入到去周俊同f.3.4開緊~

我地冇lala~4x人飛哂入去搵野~

全場唔知我地做咩o哂嘴~

我地整亂哂d seat tim!

之後第1個提示係老師抖一抖~

我地飛去老師休息室~

我第1次入去ja~

入面有2組唔知咩組ge人開緊組ar~

我地又唔理人開組飛左入去喎~

問下d人1有冇見過d紙~

冇人見過~

我地o係哥度第2張紙都搵左成15min la@@

連開組d人後尾都睇唔過眼幫我地~

什至"家豪"佢地哥組仲拆埋d sofa搵@@(時間為5點3)

後黎終於o係分版到c到~

呀嘉哥句去門口搵原來真係o岩ge...... 

kaka~之後第2個tips係世界地圖~

我地去左地理室呀!!wawa~lib裝修..好多書!!

上到去仲hear圖書館響警報...

之後搵到ar~第3張紙寫住micro soft

我地去左mmlc拎第4張~我都唔知佢係咩字(哥時5點半到la)

我淨係知o係人地裝修到搵到第5張係光同電~

飛左上phy lab~

好臭呀phy lab~搵左1-2min搵到la~

第6張係大樹菠law~

聽肥仔講落左地下~

落到去肥仔仲話想嘔!?

之後再下一張(7th)係"中wun"

我地去左社工出面哥到搵左陣就見la~

第8張係李靜~我地飛去bingbong ball~

simone話係羽毛球ga喎@@

不過都搵左幾min到la~唔知邊個o係board後面見到~

第9張係"畢卡索"~去左art rm~又係幾min搵到~(煩到人開組tim@@)

第10張...卡樂b...我飛左落tuck shop~

都ok快~因為我知係垃圾桶@@

我一拎出黎...第11張竟然係鍾太!?

wt this~我地又沖左去教會哥邊!

連牧師都幫我地!? 搵左一段time o係雪櫃度c到...(5點7個幾字)

第12張...活力崇拜...hall

下...咁多seat一張張c...點搵la!!!

搵到就死人都搵唔到la~

都唔知點搵~又唔好煩到人練歌la~

過左一段時間大家都開始放棄~

先醒起係最後一張唔想衰~

我地搵得好辛苦呀!!!

又pa哂地睇seat底都冇~

之後等到就6點...見到呀luen求救..

原來o係seat底~

佢比左d area我地搵~

搵左一陣搵到la~佢真係貼得好貼服!!!

so我地成班死左咁落去搵呀毛la

第1...不過有咩食都唔多想要...好thirsty~

之後聽呀毛講~

都幾有道理...55....

之後散左...我陪茄jo買野~

買完閃人lor~

我好攰呀今日...

走3場...本來諗住約團唔洗點move...

點知原來最辛苦係約團~kaka~

好la~講下d升f1 ge "小朋友"ar~

佢地好得意呀~今次約團活動如同帶佢地參觀sch~

佢地問左好多次xx室o係邊ga!? 點行呀!?

我呢個gp姐姐當然有求必應la~

失敗在對於佢地個名...我問左幾次都唔記得!!!

我反而記得佢地話過....原來孫sir個仔................em......

算la~唔講la~廢事周圍say...知就算la...

em...係la~仲有野想say...

就係...今次約團活動搞到學校大亂~

所以我think...呀茄...你份gp hw諗個咩尋寶定咩遊中...

冇可能實行了吧..."""

wa~我咁一打全部日記...

就話由9點9打到10點11@@

70min呀!!! 要我呀哥久等la~

我呢幾日都應該淨係上網打完日記就off la=.=

聽日...做義工~

講返溫諾聽日唔黎~

好唔開心ar~咁就少個苦力...

聽日...成班relative入黎my home...

我又成晚冇機打ga la~

恐怕我哥幾篇日記要推後-.-

算la~唔打la~

去睇日記先...就比呀哥鬧ga la=.=

 

刊登時間︰2006-08-05 07:17 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]